Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvooral de bovenste zijn zalig
de rest ook, maar minder
BBS'jes zijn ook héél mooi. Passen bij een G60.
Die veelgaatse wieletjes zijn leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenaaah good old GTI
hoort ook in de collectie
Zal wel zijn.
Dat gaat het eerste 'hot hatchke' zijn da ik ga kopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHoeveel paardjes had zo'n Golf twee GTI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten160pk voor de G60...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenom de hoeveel kms moet ge zo ne nieuwe G-lader steken, toch vrij rap dacht ik
Nee kweet nie, maar ze zijn inderdaad niet van de betrouwbaarste drukvullers. Als je ze goed onderhoud, en ze niet opvoert, kunnen ze nog redelijk meegaan zo schijnt het.
Comment
-
De auto van mijn vrouw is een golf GTI 8v van 1985 ,heeft ongeveer 235000km gedaan en is eerste eigenaar .
Hij moet binnenkort de deur uit wegens een nieuwe wagen .
Iemand een idee wat er nog voor gegeven wordt of waar er liefhebbers voor zij. (Mischien maak ik er nog een topicje over)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shoemaker Bekijk BerichtenDe auto van mijn vrouw is een golf GTI 8v van 1985 ,heeft ongeveer 235000km gedaan en is eerste eigenaar .
Hij moet binnenkort de deur uit wegens een nieuwe wagen .
Iemand een idee wat er nog voor gegeven wordt of waar er liefhebbers voor zij. (Mischien maak ik er nog een topicje over)
Je mag 'em altijd schenken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOp de autoweek.nl site vind ik:
107 voor de 8 klepper (wel met katalysator, kan mss het verschil zijn met die 112pk. Dacht vroeger ook steeds dat het 112 was...)
129pk voor de 16klepper, ook met kat blijkbaar.
160pk voor de G60...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwas dat niet 139pk voor de 16V?
Comment
-
van VW-club.nl:
Golf II GTI 16V
Specificaties:
Motor: 4 cilinders, 16 kleppen, 1781 cc, 168 Nm bij 4250 tpm, 95 kW (129 pk) bij 5800 tpm.
Prestaties: topsnelheid 200 km/h, acceleratie van 0 tot 100 in 9,0 seconden.
Wielaandrijving: voor
Transmissie: handgeschakeld 5 versnellingen
Gemiddeld verbruik: 9,0 l/100km
Nieuwprijs: € 21.700
Massa leeg: 933 kg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenah tiens...
"1986
Lancering van de VW Golf II GTI 16 V ( 16-kleppen ). Deze was uitgerust
met een 1,8L-motor die een vermogen had van 102kW ( 139 pk )."
Bron?
Comment
Comment