Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    raar een beetje dat die de dikke bumpers niet heeft
    ja, nen echte G60 geeft zo'n bumpers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
      zalig , en hoe zag em er uit?

jetta front (kwijl ) ?
      hij had gele koplampen, niet verlaagd maar met de polo gt-velgen 13duim met 185/60 (?) erop lag hij best laag

enkele koplampen maar met booskijker, wit gelakt, zwart vw-teken, rooster gekregen van iemand die dubbel koplampen wou (wat ik niet niet wou omdat ik er was achtergekomen dat gtis met enkele lichten airco hadden, en ik wou de illusie geven dat ik airco had )

geen getinte ruiten, maar wel de gti-spoiler en de spoorverbreders omdat het een syncro was

voor de rest nix speciaal
      maar ik prutste toen dus ook aan mijn auto

Comment

• bumper is idd wel iets anders, en om koelingsredenen zie ik niet direct een voordeel aan het design van een limited-bumper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
          ja, nen echte G60 geeft zo'n bumpers
          het zal wel een echte zijn en een reden hebben
          onderscheidend met die blauw ombiesde rooster

Comment

hij had gele koplampen, niet verlaagd maar met de polo gt-velgen 13duim met 185/60 (?) erop lag hij best laag

enkele koplampen maar met booskijker, wit gelakt, zwart vw-teken, rooster gekregen van iemand die dubbel koplampen wou (wat ik niet niet wou omdat ik er was achtergekomen dat gtis met enkele lichten airco hadden, en ik wou de illusie geven dat ik airco had )

geen getinte ruiten, maar wel de gti-spoiler en de spoorverbreders omdat het een syncro was

voor de rest nix speciaal
            maar ik prutste toen dus ook aan mijn auto

sjiek, kverlang al tot binnen een jaartje

Comment

• dat lipje boven die lichten vind ik trouwens prachtig

Comment

• vw motorsport logo vin k heel mooi maar da blauw bieseke is minder das knap zo'n pook van vw motorsport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  dat lipje boven die lichten vind ik trouwens prachtig
                  joat das schoon

Comment

• zeker bij ne witte met gele koplampen

Comment

zeker bij ne witte met gele koplampen
                      joat joat , maar als ik da goe begrijp heb je dus zon grille met 4 lichten in. en ze waren alle 4 geel ?

op nen witte golf met latje en zwart vw logo GRRrrrrr...

Comment

• prachtig...
                        en dat blauw biesje vind ik echt TOP!

man man hoe vet, 210pk op de 4 wielen in een Golfje II!

Comment

• ik had er maar 2, en als ik nu ook zie de juste keuze, want ubergolven hadden er ook maar twee

Comment

prachtig...
                            en dat blauw biesje vind ik echt TOP!

man man hoe vet, 210pk op de 4 wielen in een Golfje II!

zon zalig interieur é en 210pk ....... ge zou niet zeggen dat ie zoveel pk heeft é

Comment

prachtig...
                              effenaf, en zo brits

Comment

ik had er maar 2, en als ik nu ook zie de juste keuze, want ubergolven hadden er ook maar twee

héhé maar de mindenste 2 heb ik nog nooit gezien ze int geel

Comment

• elke franse golf had ze, maar hier moeilijk te steken want dat waren balonnen en de spiegels zijn dus anders in frankrijk

in belgie hadden de spiegels een kleinder gat omdat het halogeenlampen zijn

Comment

elke franse golf had ze, maar hier moeilijk te steken want dat waren balonnen en de spiegels zijn dus anders in frankrijk

in belgie hadden de spiegels een kleinder gat omdat het halogeenlampen zijn
                                    kweet dat ze gele lichten hadden/hebben. maar van de binnenste ook , da wist ik niet.
                                    merci Bobo

Comment

• bmw lostte het erg knap op in frankrijk

Comment

bmw lostte het erg knap op in frankrijk
                                        zeg eens. kweet da de e30's , ... ook gele lichten hebben

Comment

• bmw's hadden gele glazen met witte lampen (?), de rest gele lampen en witte glazen

Comment

Working...
                                          X