Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenzalig , en hoe zag em er uit?
jetta front (kwijl ) ?
enkele koplampen maar met booskijker, wit gelakt, zwart vw-teken, rooster gekregen van iemand die dubbel koplampen wou (wat ik niet niet wou omdat ik er was achtergekomen dat gtis met enkele lichten airco hadden, en ik wou de illusie geven dat ik airco had )
geen getinte ruiten, maar wel de gti-spoiler en de spoorverbreders omdat het een syncro was
voor de rest nix speciaal
maar ik prutste toen dus ook aan mijn auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenja, nen echte G60 geeft zo'n bumpers
onderscheidend met die blauw ombiesde rooster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhij had gele koplampen, niet verlaagd maar met de polo gt-velgen 13duim met 185/60 (?) erop lag hij best laag
enkele koplampen maar met booskijker, wit gelakt, zwart vw-teken, rooster gekregen van iemand die dubbel koplampen wou (wat ik niet niet wou omdat ik er was achtergekomen dat gtis met enkele lichten airco hadden, en ik wou de illusie geven dat ik airco had )
geen getinte ruiten, maar wel de gti-spoiler en de spoorverbreders omdat het een syncro was
voor de rest nix speciaal
maar ik prutste toen dus ook aan mijn auto
sjiek, kverlang al tot binnen een jaartje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat lipje boven die lichten vind ik trouwens prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzeker bij ne witte met gele koplampen
op nen witte golf met latje en zwart vw logo GRRrrrrr...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
prachtig...
en dat blauw biesje vind ik echt TOP!
man man hoe vet, 210pk op de 4 wielen in een Golfje II!
zon zalig interieur é en 210pk ....... ge zou niet zeggen dat ie zoveel pk heeft é
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik had er maar 2, en als ik nu ook zie de juste keuze, want ubergolven hadden er ook maar twee
héhé maar de mindenste 2 heb ik nog nooit gezien ze int geel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenelke franse golf had ze, maar hier moeilijk te steken want dat waren balonnen en de spiegels zijn dus anders in frankrijk
in belgie hadden de spiegels een kleinder gat omdat het halogeenlampen zijn
merci Bobo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbmw lostte het erg knap op in frankrijk
Comment
Comment