Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
toen ik nog niet van plan was nen auto te kopen, zat ik met het gedacht vw corrade te kopen...en idd echt veel in originele staat vind je ze spijtig genoeg niet meer ik zie er elke morgend een blauwe rijden (denk 16v ook) en dan met oz velgen gt velgjes erop, kleine verlaging, man man
Toen waren het nog zo'n kleine details die een auto echt AF maakten. Tegenwoordig is het allemaal zoveel minder stijlvol als ze iets veranderen aan een auto
Schoolvoorbeeld is daarbij BMW met hun M-pack bumpers en dergelijke... afgrijselijk
Toen waren het nog zo'n kleine details die een auto echt AF maakten. Tegenwoordig is het allemaal zoveel minder stijlvol als ze iets veranderen aan een auto
Schoolvoorbeeld is daarbij BMW met hun M-pack bumpers en dergelijke... afgrijselijk
ja , zoals ik gisteren poste. de verschilllen van die corrado's. zo mooi
Da is kei-waar.
Nu moeten der al 18 duimers op nen onnozele 3 serie staan, anders worden die kasse nie genoeg gevuld, en is da uit proportie...
Waar is de tijd toen nog een 190E'tje en 318IS'je ongelooflijk sjiek en sportief stonden met 15 duimse wielen...
Comment