Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenheeft er al iemand de nieuwe touran zien rijden in belgië ??
die is nu al een maand verkrijgbaar maar ik heb hem nog niet gezien. In duitsland wel ja, in het zuiden ervan dan nog wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtengisteren ook ene zien rijden achter mij, ne zwarte, zoals diegene die ik ga krijgen. mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenLupo + GTI
Hopen dat de nieuwe compacte VW een even knap interieur als de Lupo krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
wauuw dan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichtengaat de Golf V variant dit front krijgen ?
wauuw dan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtendas nen jetta op die foto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenVolkswagen GTI Fahrenheit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtendas nen jetta op die foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenPolitie Sint-Truiden zal binnenkort ook een Jetta in gebruik nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenbenzine of diesel ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenIn navolging van hun andere VW speeltjes, gok ik op diesel.
welke wagens hebben ze nog ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenahja, omdat er toch nog redelijk wat benzine wagens bij de politie zijn zeker ?
welke wagens hebben ze nog ?
-Enkele Golf IV's
-Enkele Sharan's, waarvan minstens 1 anoniem
-Een hele hoop T5 (TDI, geloof rode D en rode I
-Een Renault Megane 1 ex rijkswacht
-Enkele T4, waaronder ex-rijkswacht en enkele van de de bijposten in de omliggende gemeenten
-Een Ax
-Een Polo sedan
-Een Touareg
Enkele zware Piaggio (of Gilera) scooters. Nieuw is ook een zware Yamaha scooter. Deze worden vooral ingezet voor verkeersdoeleinden en om op Johny scooters te jagen.
Vorige keer kwam hier nog zo een lawaai Johny voorbij. Even later gevolgd door zo een Politie scooter. Johny dacht waarschijnlijk dat zijn 50cc met 70 cc prul snel genoeg was. Arme Johny.
Comment
-
Comment