Zouden de velgen op die Passat in replica te krijgen zijn? En zouden ze op een A3 SB passen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenZouden de velgen op die Passat in replica te krijgen zijn? En zouden ze op een A3 SB passen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenHeb ik iets speciaal gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenziet er mij gene gewone G1 cabrio uit
Ik had het nog nooit gezien. Ook speciaal: auto had géén veiligheidsgordels. Mocht zo, stond op apk Nederlandse wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenEen G1 Cabrio met de facelift achterlichten. Ook het knikje in de koffer is anders.
Ik had het nog nooit gezien. Ook speciaal: auto had géén veiligheidsgordels. Mocht zo, stond op apk Nederlandse wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenZouden de velgen op die Passat in replica te krijgen zijn? En zouden ze op een A3 SB passen?
Leichtmetallrad Helios², 8,5J x 19, ET 45 in Sterlingsilber
5x112
Artikelnummer 3D0 071 492 666
€ 504,00 stuk
Qua steek passen ze op een A3 8P, qua ET en breedte zal je het aan een A3-kenner moeten vragen.
Replica's bestaan naar tschijnt nog niet...
Comment
-
[quote=Beké;1777787]
Leichtmetallrad Helios², 8,5J x 19, ET 45 in Sterlingsilber
5x112
Artikelnummer 3D0 071 492 666
€ 504,00 stuk
Qua steek passen ze op een A3 8P, qua ET en breedte zal je het aan een A3-kenner moeten vragen.
Replica's bestaan naar tschijnt nog niet...[/quote]
gelukkig
Comment
-
Nieuwe RS4-velgen staan ook vet onder een Golf
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenmistlichten er juist aan laten hangen zooooo eighties!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenNieuwe RS4-velgen staan ook vet onder een Golf
http://www.autogespot.com/viewimages...09042007123618
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtentzouden moeten gele zin
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenonder een 5 wel , onder een 4 niet.
normale RS4-velgen zijn zo mooi afgerond, deze waren zo hoekig als iets
Comment
Comment