die kleur en die velgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk BerichtenStaat er dan nt GT op de klep?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk BerichtenIemand de RCD 500 "Volkswagen Sound" al horen spelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenzie je ook niet zo veel meer
kzin da nen zalige bak , nog liever in break
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenzie je ook niet zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtendie V10 is maar ne tractor-motor
en specifiek vermogen is ook nie zo indrukwekkend...62,6pk/liter
Dan liever ne benzine (en dat moet dan nog nie eens de W12 zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten3.2 , 4.2 en 6.0 benzine zeker ?
mooiste phaeton die ik tot nu toe gezien heb was die op het autosalon van Brussel vorig jaar. LongWheelbase in een soort paars-metallic en een speciaal interieur. Prijskaartje viel wel wat tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenjup, een 6-, een 8, en een 12-cylinder
mooiste phaeton die ik tot nu toe gezien heb was die op het autosalon van Brussel vorig jaar. LongWheelbase in een soort paars-metallic en een speciaal interieur. Prijskaartje viel wel wat tegen
soort aubergine kleur dus, met veel chroom en beige interieur met houtinleg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtensoort aubergine kleur dus, met veel chroom en beige interieur met houtinleg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenjup, dezelfde kleur als die wat hierboven staat met de bimoto's
idd die is echt schitterend hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenoei vergeten dat die hier al stond
idd die is echt schitterend hé
..euh..
JAAA!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtendie V10 is maar ne tractor-motor
en specifiek vermogen is ook nie zo indrukwekkend...62,6pk/liter
Dan liever ne benzine (en dat moet dan nog nie eens de W12 zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtengisteren dagje naar Aachen gegaan, 5 phaetons gezien. Dat zie ik hier nog niet eens op 1 maand
maar hij blijft nog altijd op een passat met reuzengroei lijken voor mij
Comment
-
Sowieso repost maar is gewoon te lekker om te vergeten
Comment
Comment