Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    De IV ook niet, is een R32 zo te zien
    Die 4 is geen R32, maar een 337/25th
    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Alle Volkswagens krijgen aanraakscherm Alle VW-modellen die na 2008 gelanceerd worden, beschikken over een aanraakscherm. Daarmee kunnen de klimaatregeling, navigatie en boordcomputer bediend worden. Dat zegt designverantwoordelijke Walter de Silva aan Automotive News Europe. Volgens Walter de Silva is een aanraakscherm "de meest intuïtieve en eenvoudige mens-machine interface". Door functies als klimaatregeling, entertainment, navigatie en boordcomputer te bedienen met één aanraakscherm, kan het aantal knoppen drastisch beperkt worden. Resultaat: een eenvoudiger bediening voor de consument en lagere productie- en ontwerpkosten voor de constructeur.

De aanraakschermen zijn alleen bedoeld voor de Volkswagen-modellen. Audi houdt vast aan zijn MMI-systeem met draai- en bedieningsknoppen, dat wel verder zal evolueren. Bij Seat en Skoda blijft de klassieke bediening. Op dit moment biedt de Volkswagen-groep al navigatiesystemen met aanraakscherm aan in de Volkswagen Tiguan, Touran en Touareg en Skoda Octavia. De prototypes Up! en Space Up! beschikken nu al over een volledige bediening met touch screen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
        Zalig fotoke!

Je kan mooi zien hoe hij iedere generatie meer afgerond wordt, maar toch zowat dezelfde kernvormen behoudt.

Ik vindt de oudste de mooiste, en hoe nieuwer hoe lelijker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
          Alle Volkswagens krijgen aanraakscherm Alle VW-modellen die na 2008 gelanceerd worden, beschikken over een aanraakscherm. Daarmee kunnen de klimaatregeling, navigatie en boordcomputer bediend worden. Dat zegt designverantwoordelijke Walter de Silva aan Automotive News Europe. Volgens Walter de Silva is een aanraakscherm "de meest intuïtieve en eenvoudige mens-machine interface". Door functies als klimaatregeling, entertainment, navigatie en boordcomputer te bedienen met één aanraakscherm, kan het aantal knoppen drastisch beperkt worden. Resultaat: een eenvoudiger bediening voor de consument en lagere productie- en ontwerpkosten voor de constructeur.

De aanraakschermen zijn alleen bedoeld voor de Volkswagen-modellen. Audi houdt vast aan zijn MMI-systeem met draai- en bedieningsknoppen, dat wel verder zal evolueren. Bij Seat en Skoda blijft de klassieke bediening. Op dit moment biedt de Volkswagen-groep al navigatiesystemen met aanraakscherm aan in de Volkswagen Tiguan, Touran en Touareg en Skoda Octavia. De prototypes Up! en Space Up! beschikken nu al over een volledige bediening met touch screen.
          Ik weet niet of het een verbetering zal zijn. Een scherm vol vingerafdrukken...
          Misschien wel sneller en makkelijker te bedienen.

Comment

Alle Volkswagens krijgen aanraakscherm Alle VW-modellen die na 2008 gelanceerd worden, beschikken over een aanraakscherm. Daarmee kunnen de klimaatregeling, navigatie en boordcomputer bediend worden. Dat zegt designverantwoordelijke Walter de Silva aan Automotive News Europe. Volgens Walter de Silva is een aanraakscherm "de meest intuïtieve en eenvoudige mens-machine interface". Door functies als klimaatregeling, entertainment, navigatie en boordcomputer te bedienen met één aanraakscherm, kan het aantal knoppen drastisch beperkt worden. Resultaat: een eenvoudiger bediening voor de consument en lagere productie- en ontwerpkosten voor de constructeur.

Knap! Een hele vooruitgang toch vind ik. Zowel het systeem van onze Audi als van onze Opel vraagt enige gewenning en dan nog met die draaiknoppen kan je nooit echt snel dingen ingeven vind ik. Bij Saab heb ik al touchscreen gebruikt en dat was toch wel een pak handiger hoor.

Jammer van de vingerafdrukken maar dat weegt niet op tegen het gebruiksgemak wat ook de veiligheid verhoogt.

Weer een pluspunt voor mij om bij de volgende naar VW te gaan na de DSG.
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Hmz, zo een aanraakscherm staat vol vette vingers, je hebt geen textuur waardoor je echt goed moet kijken waar je op drukt, en bovenal, elektronica is minder robuust dan mechanica. Geef mij toch maar draaiknoppen en klikkende knoppen.
              Het feit dat ze een zeer gebruiksvriendelijke interface aankondigen kan ik dan wel weer aanmoedigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                Zalig fotoke!

Zalige reeks! Niemand in wallpaperformaat? Of iets dergelijks?

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                Waar hebben ze in godsnaam zo'n wagenpark?!

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

manman, marginaaal

Comment

Als er geen meerprijs voor wordt gevraagd, waarom niet? Alleen hopen dat het een beetje duurzaam is natuurlijk, maar dat zal allicht wel.
                  Doch om nu te zeggen dat dit een reden is om naar VW over te stappen? Niet echt, imo.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    Doch om nu te zeggen dat dit een reden is om naar VW over te stappen? Niet echt, imo.
                    Voor mij is het navigatie/multimedia gedeelte heel belangrijk in mijn wagen. Als je enkele uren per dag in je wagen doorbrengt kan dat het file leed toch wel wat verzachten. Maar de bediening van die systemen wordt al vrij snel complex als je die allemaal gaat integreren en dit is een mooie oplossing. Bovendien zijn dergelijke systemen tot nu toe zo wat voorbehouden geweest voor de hogere klassen en VW doorbreekt dit een beetje.

Als ik nu zou moeten kiezen voor een nieuwe (leasing)wagen en als ik kijk naar de opties die er voor mij op moeten zitten: cruise control, automatische klimaatregeling, armsteun, automaat, trekhaak en GPS/MultiMedia interface. Dan kom ik op dit moment bij Golf Variant uit als interessantste combinatie. De vernieuwde Focus wordt misschien ook een mogelijkheid binnen enkele weken en ik hoop dat onder andere een V50 ook nog die combinatie gaat mogelijk maken, maar op dit moment VW alleen in die klasse.
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Is er iemand hier die weet heeft van de nieuwe serie's die VW vandaag heeft geïntroduceerd voor de Polo?

Toen ik namelijk mijn Polo On Tour wou gaan bestellen vandaag, kreeg ik te horen dat die niet meer gemaakt wordt. En dat die vervangen wordt door de serie 'United +'. Bij de garage zelf wisten ze ook niet 100% hoe het zat, maar ze vertelden me dat de United + overeenkomt met de On Tour, alleen nog net iets beter uitgerust...

Uiteindelijk heb ik dan toch de Polo United + besteld, Silverbird metallic 1.4TDI 70PK. Opties boordcumputer, pre-stereo 8LS, elektrische buitenspiegels en cruise control. In februari zou hij geleverd worden.

Comment

• Meestal zijn dat tijdelijke uitrustingniveau's.

En kijk, nu hebt ge een beter uitgeruste Polo
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• waarom eigelijk geen bleu-motion als ik vragen mag ?
                          nu met de 15% korting

en welkom uiteraard

Comment

• Bluemotion was inderdaad mijn eerste optie. Totdat ik de levertijd hoorde... Heb namelijk op het moment geen auto, en 1 december is mijn eerste werkdag. Om dan tot april een oplossing te zoeken is niet haalbaar. Februari is wel haalbaar. Vandaar dus geen Bluemotion In aanschaf scheelde het ook niet veel.

Comment

• owkay, nuja in realiteit zal het verbruiksverschil niet zo gek veel zijn

Comment

Alle Volkswagens krijgen aanraakscherm

Alle VW-modellen die na 2008 gelanceerd worden, beschikken over een aanraakscherm. Daarmee kunnen de klimaatregeling, navigatie en boordcomputer bediend worden. Dat zegt designverantwoordelijke Walter de Silva aan Automotive News Europe. Volgens Walter de Silva is een aanraakscherm "de meest intuïtieve en eenvoudige mens-machine interface". Door functies als klimaatregeling, entertainment, navigatie en boordcomputer te bedienen met één aanraakscherm, kan het aantal knoppen drastisch beperkt worden. Resultaat: een eenvoudiger bediening voor de consument en lagere productie- en ontwerpkosten voor de constructeur.

Da's goed nieuws: zo kan het interieur verder opgeruimd worden.
                                I.v.m. de angst voor vettige vingervlekken e.d. hier nog een effe een post van een tijd geleden in het Golf VI - topic:

Nieuwe info:

Dit komt uit een interview met Winterkorn op de website van AMS:

De Golf VI verenigt Italiaans design met Duitse perfectie. (Italiaans design, een Golf --> )
                                Met de Golf VI keren we terug naar een heldere, duidelijke en klassenloze vormtaal, welke de Golf beroemd gemaakt heeft.
                                Hij krijgt nieuwe common-rail dieselmotoren en een nieuwe DSG-bak.
                                De Golf krijgt ook een nieuw, zeer hoogwaardig interieur en instrumenten met touchscreen-bediening.
                                Bij dat laatste was het voor ons belangrijk een beeldschermoppervlak te ontwikkelen dat ook bij langdurig gebruik zuiver blijft en er netjes blijf uitzien.
                                Dat is ons gelukt en dat zal de klant kunnen merken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Notorious Bekijk Berichten
                                  Is er iemand hier die weet heeft van de nieuwe serie's die VW vandaag heeft geïntroduceerd voor de Polo?

Toen ik namelijk mijn Polo On Tour wou gaan bestellen vandaag, kreeg ik te horen dat die niet meer gemaakt wordt. En dat die vervangen wordt door de serie 'United +'. Bij de garage zelf wisten ze ook niet 100% hoe het zat, maar ze vertelden me dat de United + overeenkomt met de On Tour, alleen nog net iets beter uitgerust...

Uiteindelijk heb ik dan toch de Polo United + besteld, Silverbird metallic 1.4TDI 70PK. Opties boordcumputer, pre-stereo 8LS, elektrische buitenspiegels en cruise control. In februari zou hij geleverd worden.
                                  Zo ziet de Polo er uit in United uitvoering.
                                  Ik weet nu niet of er verschil is met de United+. Ik denk persoonlijk van niet, enkel extra uitrusting.

Meer info:

Last edited by Löwe; 17/11/2007, 23:25.

Comment

• De duitse United serie komt niet overeen met de Belgische versie. Mistlichten en radio en dat soort dingen zitten er in België niet standaard in...

Comment

• Serieus zeg, die dingen zijn echt te koop.
                                      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• so
                                        al es nen renautl camion gezien? das pas nen visbokaal

Comment

• Topversie heeft 310 pk ofzo. Veel te weinig om hier een serieuze rol te spelen. Zeker als je weet dat de MAN TGX 680pk heeft...

Comment

Working...
                                          X