Nu je het zegt, had niet gezien dat er een kras staat op de achterbumper links. Ik dacht dat het vuil was. Nu, als je gaat kijken kan je misschien toch nog iets overeenkomen met de verkoper.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zag net een polo bleu-motion in het wit
erg mooi
zeker met da speciale smoeleke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenda smoeleke, de verlaging, de standaard alu's, het spoilerke...en allemaal functioneel !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie ori wielekes
OEM
Comment
-
Op die stalen velgjes is 'ie super!!
En schakelindicatoren op de snelheidsklok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk BerichtenDe DSG-7 op vw.be is dat al één met 7 versnellingen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja dat is zo
william blake noemt het een truck
maar tis technologie
de beste bak is geld waard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOk, ik ben even niet mee..
Comment
-
Welke Golf zouden jullie, op basis van de advertentie, prefereren?
Golf a (90pk):
Golf b (110pk):
Het grote nadeel aan Golf b is het feit dat er geen centrale vergrendeling zou zijn. Kan dit voor een Golf IV? (Dacht dat dat voor een IV toch al zeker standaard zou zijn)
Golf a is wel beter uitgerust, airco, CV met afstandsbediening, ...
Wel allebei manuele ruitbedieningnls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenWelke Golf zouden jullie, op basis van de advertentie, prefereren?
Golf a (90pk):
Golf b (110pk):
Het grote nadeel aan Golf b is het feit dat er geen centrale vergrendeling zou zijn. Kan dit voor een Golf IV? (Dacht dat dat voor een IV toch al zeker standaard zou zijn)
Golf a is wel beter uitgerust, airco, CV met afstandsbediening, ...
Wel allebei manuele ruitbediening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenThx! Zullen idd allebei basisversies zijn.
Wel allebei met sportzetels als ik me niet vergis.
Comment
Comment