Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
    da is VET

op ori wielekes
    Is zowat de kleur van mijn broer zijn GT
    Vorige week gaan uitkiezen, al is het een tintje geler als ik me niet vergis.

Comment

• R32!

1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Is zowat de kleur van mijn broer zijn GT
        Vorige week gaan uitkiezen, al is het een tintje geler als ik me niet vergis.
        t kleur is mexico beige
        echt lekker kleurke ! oldskool

Comment

• een nieuwe golf gt vos ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            een nieuwe golf gt vos ?
            opel GT

Comment

• azow, mersie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                azow, mersie
                jo, vosje zin broer is nen opel GT ant herdoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                  Ik zou optie a nemen. Waarom? Die zetels in b vind ik vreselijk lelijk
                  Het is B geworden!

Die zetels vind ik echt prachtig, moet je zeker eens irl zien. Zeer positief door verrast.

We waren eerst naar A gaan kijken. Reed heel goed, schakelde heel goed (zelfs wat beter dan B) en zag er ook heel goed uit... op afstand. Als je dichter keek zag je dat deze vol vol met krassen stond en hier en daar een deukje, waarvan één serieuze. Ook de bodem was beschadigd (een opmerking op de keuring 'nauwlettend in het oog te houden'.

Golf B daarentegen zag er echt heel goed uit zonder enige opmerking. Deze had ook itt A een bodemplaat ter bescherming.

Denk echt dat ik de goede keuze gemaakt heb. Nu ipv 90, 110pk ook.

*me happy*
                  nls2000

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      R32!

Zalig, die Golf IV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                        jo, vosje zin broer is nen opel GT ant herdoen
                        Vosje zelf ook eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                          Het is B geworden!

Die zetels vind ik echt prachtig, moet je zeker eens irl zien. Zeer positief door verrast.

We waren eerst naar A gaan kijken. Reed heel goed, schakelde heel goed (zelfs wat beter dan B) en zag er ook heel goed uit... op afstand. Als je dichter keek zag je dat deze vol vol met krassen stond en hier en daar een deukje, waarvan één serieuze. Ook de bodem was beschadigd (een opmerking op de keuring 'nauwlettend in het oog te houden'.

Golf B daarentegen zag er echt heel goed uit zonder enige opmerking. Deze had ook itt A een bodemplaat ter bescherming.

*me happy*
                          Met gaan kijken zie je pas hoe het juist zit he. Proficiat! Zeker een topic openen als je hem hebt! Trouwens, over mijn zetels bestaan ook voorstanders als tegenstanders. Zal de auto eens moeten bekijken op een of andere meeting. In ieder geval veel plezier ermee!

Comment

Het is B geworden!

*me happy*
                            Proficiat!
                            Hieraan zie je dat foto's uiteraard niet alles zeggen...
                            De 110 is (zelfs nu nog) een vlotte motor en verbruikt absoluut niet veel. Heb die zelf gehad in mijn A3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                              Met gaan kijken zie je pas hoe het juist zit he. Proficiat! Zeker een topic openen als je hem hebt! Trouwens, over mijn zetels bestaan ook voorstanders als tegenstanders. Zal de auto eens moeten bekijken op een of andere meeting. In ieder geval veel plezier ermee!
                              Thanks!

Dat topicje komt er zeker, van zodra ik er foto's van kan gaan nemen.

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                              Proficiat!
                              Hieraan zie je dat foto's uiteraard niet alles zeggen...
                              De 110 is (zelfs nu nog) een vlotte motor en verbruikt absoluut niet veel. Heb die zelf gehad in mijn A3.
                              Ik denk ook wel dat het een goeie motor is, toch al veel goeds van gehoord. Wel vond ik dat deze Golf een minder 'powergevoel' gaf dan het gevoel dat ik ervaar als ik met die van Mercedeske rijd.

Pfff, nu is 't dat wachten maar... Waarschijnlijk zal ik 'm pas hebben tegen Kerstmis.
                              nls2000

Comment

Thanks!

Dat topicje komt er zeker, van zodra ik er foto's van kan gaan nemen.

Ik denk ook wel dat het een goeie motor is, toch al veel goeds van gehoord. Wel vond ik dat deze Golf een minder 'powergevoel' gaf dan het gevoel dat ik ervaar als ik met die van Mercedeske rijd.

Pfff, nu is 't dat wachten maar... Waarschijnlijk zal ik 'm pas hebben tegen Kerstmis.
                                Koets van de IV wat zwaarder dan die van III waarschijnlijk...

Comment

• Idd, een kleine 80 kilo zwaarder en we zaten er ook met 4 personen in. Volgens de carbase van autoweek.nl zou de 4 wel 0,2 seconden sneller naar honderd gaan. Ook het verbruik ligt ietsje lager.
                                  nls2000

Comment

Idd, een kleine 80 kilo zwaarder en we zaten er ook met 4 personen in. Volgens de carbase van autoweek.nl zou de 4 wel 0,2 seconden sneller naar honderd gaan. Ook het verbruik ligt ietsje lager.
                                    Dat verklaart al veel

Comment

• Dit weekend naar de Tiguan gaan zien, enkel in de sport versie kan ie mij bekoren. Om hem verder wat aangenaam uit te rusten kost je wel wat kluiten

Comment

• Congratz nls!

Is ook vet...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Amai, zalige Touareg!

Comment

Working...
                                          X