Kan die 7-traps DSG nu een hoger koppel aan dan zijn 6-trapsvoorganger? Ik dacht dat dat de bottleneck was om de DSG aan zwaardere motoren te koppelen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenDie GLI had naar het schijnt 265pk
Kan dees?
Alcantara Recaro's
Comment
-
Golf III 1.9 Diesel 47kW,
- 209.000km
- Onderhoudsboekje mooi ingevuld
- 1994 bouwjaar
- carrosserie is matig: veel krassen en deukjes, roest en braampjes rond achterruit, en op random plekken op de carrosserie; plaatje gelast linksvoor aan chassisbalk, net achter het voorwiel dus,...
- Gekeurd met opmerkingen: "Corrosie raamkaders/plaatwerk" en "Corrosie onderzijde", maar dat is geen groot punt denk ik...
- Start redelijk oké. Mss dat gloeibougie'tjes aan vervanging toe zijn, maar is no biggie. Draait mooi, rookt niet, is vinnig genoeg.
Alleen trilt en rammelt het ding bijna uit elkaar als je aanzet, maar volgens mij is dat eigen aan G III's met dieselmotor. Ze draaien tenslotte zeer rauw...
- geen accident
- ding heeft nieuwe aandrijfriemen, nog heel goede banden, nieuwe remblokjes, nieuwe achterschokdempers, en nog wat kleinigheden. Technisch volgens mij in heel goede staat...
Wat zou dit ding waard zijn, denken jullie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkheb Den Einser gekocht
If so, nen dikke proficiat!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenSerieus?? Golf éénke?
If so, nen dikke proficiat!
merci maat !
Comment
-
Foto's zijn al oud, tijd voor iets nieuws omtrent die R36
Deze kwam ik net tegen
Comment
Comment