Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
    Topsnelheid 195 km/h, acceleratie 0-100 km/u 12,8 s

Dat vind ik nu niet echt overdreven "zot"
    zo'n VR6 blok is echt nen 'vette' blok vind ik.
    en in een sharan moet da goed voorruit gaan, beter dan die sdi en tdi's

Comment

• Droomgolfje:

Sleeper van het bovenste rek.

Comment

• De Golf IV en Passat B5 waren ten tijde van hun lancering de concurrentie echt een nieuwe referentie, ze hadden beide een erg grote invloed op hun klasse.

Die Passat is ondertussen ook al een decenium oud:

Mooier dan z'n facelift, en mooier dan 't nieuw model. En steengoed met de TDI 110
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hoi,

dit is mijn eerste post op dit forum denk ik, en ik zal alvast beginnen met in de verkeerde topic te posten :p. Nuja, ik wist niet goed waar ik het kwijtkon, dus vandaar maar hier.

We hebben hier thuis sinds maart een VW Polo 1.4 TDI 70pk, en volgens de fabriekswaarden zou die 4.5l/100km moeten kunnen doen, maar ik heb (zoals in mijn sig te zien is) bijna altijd een veel hoger verbruik. Ik heb wel nog maar 3 ingaves op spritmonitor, maar die zijn allemaal met normaal rijgedrag, en het laagste is 5.1l/100km.

Ik heb dan eens andere bezitters opgezocht en die halen wel veel lagere verbruiken...

Heeft iemand een verklaring? Ik rij meestal echt rustig en trek niet abnormaal snel op (voor zover dat gaat met zo'n auto natuurlijk :p).

Grtz.

Comment

• Lijkt mij niet echt abnormaal te zijn, dat verbruik...
            Fabriekswaarden zijn altijd zeer optimistisch.
            Als je veel korte afstanden doet en met koude motor rijdt, verbruikt de auto zowieso meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Die Passat is ondertussen ook al een decenium oud:

Mooier dan z'n facelift, en mooier dan 't nieuw model. En steengoed met de TDI 110
              Mijn toekomstige gebuur heeft er eentje die nog nooit gewassen is... en heel 't jaar door op winterbanden rijdt

In '99 nog voor trouwauto mogen dienen (samen met nog een sedan en twee breaks)

Toen was die voor het laatst proper geweest, denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Lekker ech lekker....
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Weet er iemand of de Jetta GLI ook in Europa verkocht is?

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Originele VR6 met zeer weinig km's, 5 deuren, airco, leder enz... voor zeer weinig geld!

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Wat zou het addertje kunnen zijn, want ik vind het niet...

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                            http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=122853896

Originele VR6 met zeer weinig km's, 5 deuren, airco, leder enz... voor zeer weinig geld!
                            Dat stinkt ferm... Kan toch gewoon niet aan die prijs.

Comment

• die janten kloppen ni
                              en zijn al zeker ni van de s-line
                              die zijn de 174 pk standaardvelgen

Comment

• Wat denken jullie: zou er een addertje zijn bij die Golf IV ?

Comment

• het is een gangbare lage prijs, eens zien hoelang de ad daar staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    het is een gangbare lage prijs, eens zien hoelang de ad daar staat
                                    Komaan bobo, die is toch veel te goedkoop, niet?
                                    2002, nog geen 50 000km's, 5 deuren, airco,...

Comment

• zal 7250 zijn dan zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                        Wat denken jullie: zou er een addertje zijn bij die Golf IV ?
                                        Daar klopt zeker iets niet

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• ...het telefoonnummer om al te beginnen

Comment

Working...
                                          X