Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie 1800 injectie klinkt fabuleus, normaal
deze niet
nog nie gehoort , dacht dat et gewoon een filmpje was van die blok ofzo.
klinkt toch nog zot vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenah der is lawaai bij
nog nie gehoort , dacht dat et gewoon een filmpje was van die blok ofzo.
klinkt toch nog zot vind ik
Kerel, het geluid is de reden waarom ik dat post.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie 1800 injectie klinkt fabuleus, normaal
deze niet
Onder vollast moet je 'm horen.
Dan is't '90 DTM.
En '90 DTM is prachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Kerel, het geluid is de reden waarom ik dat post.
Comment
-
VW Kever
WIE KAN MIJ HELPEN
Ben op zoek naar een kever, maakt niet uit welk jaar of welke motor. Een exemplaar dat nog niet is gerestaureerd. Graag had ik wel gewilt :
- draaiende motor
- alle onderdelen (bumpers, wielen, lampen ...)
- niet te veel roest op chassis en carrosserie
Voor de rest maakt het allemaal niet uit, hij mag oud zijn,mag veel km hebben, lak mag in slechte staat zijn ...
Hij moet wel betaalbaar zijn, ik ben al veel dingen tegen gekomen waarvan ik de prijs schandalig hoog vind, het gaat hier om de best verkochte auto aller tijden, niet om een blok goud. Wil er niet meer dan 1000 euro voor geven. Heeft er iemand een idee waar ik aan zo'n kevertje kom?
Merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lean Mean Speed Machine Bekijk BerichtenOpmaken, als hobby. De kever zit relatief simpel in elkaar. Liefst van al zou ik een bmw 2002 ofzo doen maar is veel te duur en is ook niet zo simpel als de kever. Kheb er plaats en materiaal voor. Het zou mijn eerste poging zijn om met zo'n projectje te beginnen.
heb je sleutelervaring ? of carosserie ervaringen ?
Comment
-
Heb een bmw E30 gehad die ik zelf heb onderhouden, verkocht toen hij 300.000 km had. Heb een graduaat automechanica en master elektromechanica (industrieel ingenieur) gedaan met optie automechanica, heb iemand mee geholpen om injectie op kever motor te zetten voor eindwerk. Ik zou er dus wel iets van moeten kennen . Echt ervaring op de kever heb ik voor de rest niet maar je moet ergens beginnen natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lean Mean Speed Machine Bekijk BerichtenHeb een bmw E30 gehad die ik zelf heb onderhouden, verkocht toen hij 300.000 km had. Heb een graduaat automechanica en master elektromechanica (industrieel ingenieur) gedaan met optie automechanica, heb iemand mee geholpen om injectie op kever motor te zetten voor eindwerk. Ik zou er dus wel iets van moeten kennen . Echt ervaring op de kever heb ik voor de rest niet maar je moet ergens beginnen natuurlijk.
anders alst weer zo'n sjonny kever word
Comment
-
Nee daar moet ge geen schrik voor hebben, heb een afkeer van al die mensen die een perfect schoon autooke compleet om zeep helpen. De ingenieurs bij de verschillende merken zijn maandenlang bezig met het testen en dimensioneren van verschillende onderdelen. En dan komt er zone schone langs die dan den auto vol plakt met plastiek ... verschrikkelijk. Ik zou de kever dus compleet origineel willen houden, daarom dat ik ook vraag dat de originele dingen (ramen, bumpers, lampen ..) erbij zijn. Er zijn echt auto - modellen die gedoemd zijn om verpest te worden, probeer maar eens een bmw E30 318IS te zoeken of een Golf I ofzo, zonder dat er aan geprutst is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lean Mean Speed Machine Bekijk BerichtenNee daar moet ge geen schrik voor hebben, heb een afkeer van al die mensen die een perfect schoon autooke compleet om zeep helpen. De ingenieurs bij de verschillende merken zijn maandenlang bezig met het testen en dimensioneren van verschillende onderdelen. En dan komt er zone schone langs die dan den auto vol plakt met plastiek ... verschrikkelijk. Ik zou de kever dus compleet origineel willen houden, daarom dat ik ook vraag dat de originele dingen (ramen, bumpers, lampen ..) erbij zijn. Er zijn echt auto - modellen die gedoemd zijn om verpest te worden, probeer maar eens een bmw E30 318IS te zoeken of een Golf I ofzo, zonder dat er aan geprutst is.
nééh kzin content van de mijne
Comment
Comment