Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Wat een achterwerk zeg !!

Comment

• Op een Amerikaanse Eos is het 3.2, op een Japanse Eos is het V6

Comment

• Passat W8

Comment

• Comment

• alle 4 ubervette wagens

Comment

• Ik heb gekocht :d Nieuwe golf 5 united 5 deurs 1,4 benzine :d parelzwart en nog extra optie extra speakers achteraan.
                Vw velg vision met continental band 17 "

Levering eind maart :d

Comment

• Proper !

Comment

• R32-interieur met witte ledverlichting :

Comment

• proper !
                      wel wa te tjoeningk , zoals die zetels nu liggn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                        proper !
                        wel wa te tjoeningk , zoals die zetels nu liggn
                        Een bed op wielen he !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lwie Bekijk Berichten
                          Ik heb gekocht :d Nieuwe golf 5 united 5 deurs 1,4 benzine :d parelzwart en nog extra optie extra speakers achteraan.
                          Vw velg vision met continental band 17 "

Levering eind maart :d
                          Een 1.4 TSI hoop ik? Mooie velgen trouwens

Comment

• LED-Lichtjes

Ik rijd dus met een Golf V (zwart metallic) en zou graag een led lichtje installeren boven de nummerplaat zoals oa. op de nieuwe lexus IS, is dit mogelijk, zoja, hoe pak ik dit het beste aan?

En wat is jullie mening over aftermarket xenon licht??

En als laaste..

Heeft iemand een foto van een Golf V-Kont met led stoplichten zoals op de passat...? Ik heb die eens te koop zien liggen voor een Golf V bij de dealer...

Grts

Comment

• Voorstander van aftermarket xenon hier

Lichtopbrengst is zoveel beter, je wilt echt niet meer met gewone halogeen rondrijden...

Alleen spijtig bij een GolfV dat als je het achteraf plaatst, dat je dan niet die knappe koplampen hebt die een fabriek-af-xenon-golf wel heeft.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Terugroepactie VW

Een slecht werkende elektriciteitsverbinding kan oververhit raken en brand veroorzaken.

Het gaat enkel om wagens met een dieselmotor, die bij stilstand geen verwarming hebben. De voertuigen werden tussen 8 januari 2007 en 9 januari 2008 gefabriceerd.

Het is nog niet duidelijk of er ook in ons land wagens worden teruggeroepen. Eigenaars van de betreffende voertuigen zullen persoonlijk op de hoogte worden gebracht. Garagisten moeten het euvel gratis herstellen. ( belga )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  Voorstander van aftermarket xenon hier

Lichtopbrengst is zoveel beter, je wilt echt niet meer met gewone halogeen rondrijden...

Alleen spijtig bij een GolfV dat als je het achteraf plaatst, dat je dan niet die knappe koplampen hebt die een fabriek-af-xenon-golf wel heeft.
                                  Als je er in zit misschien wel, maar ik hing net van in Aarschot tot in Bertem achter een Golf4 met van die aftermarket spullen in en die verlichte heel de autostrade met een blauwe schijn. Die lampen gaven geen lichtbundel maar schenen gewoon alle kanten op. Dat is dus echt storend zelfs als je er achter rijdt.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Voorstander van aftermarket xenon hier
                                    Maar dan toch enkel als het op een ordentelijke manier gebeurd is, mag ik hopen. Veel van die prullen trekken op geen zak of zijn geïnstalleerd door een paar chimpansees zonder het minste idee van verkeersveiligheid. Het is die aftermarked rommel die xenon een slechte reputatie bezorgen. En die blue vision is al helemaal om te rotten.
                                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Als je er in zit misschien wel, maar ik hing net van in Aarschot tot in Bertem achter een Golf4 met van die aftermarket spullen in en die verlichte heel de autostrade met een blauwe schijn. Die lampen gaven geen lichtbundel maar schenen gewoon alle kanten op. Dat is dus echt storend zelfs als je er achter rijdt.
                                      Je mag uiteraard niet voor een te hoge K-waarde gaan zodat je lichten niet te blauw zijn vind ik. De mijne zijn 6000K en het licht dat op de grond schijnt komt echt overeen met daglicht. En je ziet duidelijk de lichtbundels.

Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                      Het is die aftermarked rommel die xenon een slechte reputatie bezorgen.
                                      En toch zijn er meer mensen die zich storen aan de OEM xenon dan aan de aftermarket xenon.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                      2012-...
                                      '07 BMW 118d

Comment

Je mag uiteraard niet voor een te hoge K-waarde gaan zodat je lichten niet te blauw zijn vind ik. De mijne zijn 6000K en het licht dat op de grond schijnt komt echt overeen met daglicht. En je ziet duidelijk de lichtbundels.

En toch zijn er meer mensen die zich storen aan de OEM xenon dan aan de aftermarket xenon.
                                        Als ze goed afgesteld zijn stoort xenon niet in mijn ogen, maar zowel voor OEM als voor aftermarket is dat zo.

Die van deze ochtend deed alles er een beetje blauw uitzien en verlichtte ook de autostrade in tegengestelde richting dat is niet goed in mijn ogen
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Gespot in de parkeer garage van het vliegveld van Keulen/Bonn.

Comment

Working...
                                          X