Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zojuist een update gekregen over de levertijd voor men Polo United +... Het word einde februari, begin maart.

Het word stilaan tijd want we zijn straks 12-14 weken verder

Comment

• Comment

• Zalige passat, wel nog rap een pak platter leggen!!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
          Zalige passat, wel nog rap een pak platter leggen!!
          airride

Comment

• Die Helios zijn gewoonweg zalige velgen...

Comment

• Zoiets onder mijne golf en dan nog wat lager .
              Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Engine pics van de Golf GTI W12 650...

Je weet wel, die zotte conceptcar.

Impressive!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• inderdaad zotte motor !
                  maar nie echt da voor mee te rijden,koeling en rolantie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                    inderdaad zotte motor !
                    maar nie echt da voor mee te rijden,koeling en rolantie
                    Inderdaad en een bocht nemen is ook niet echt aan te raden

Comment

• Om het 10-jarig jubileum te vieren van de New Beetle, heeft VW beslist een gelimiteerde special edition te lanceren in Australië : de 'Anniversary Edition'

Jaar : 2008

Aantal : 310

Motor : 1.6 benzine met 102PK

Kenmerken :

Gebaseerd op de New Beetle 'Miami', de 'Anniversary Edition' kenmerkt zich door zijn sportieve uitstraling waar zwart en wit domineren.

Exterieur :

Campanella White carroseriekleur
                      Dak, zijspiegels en zijdelingse band in het zwart
                      Nieuwe 17inch velgen ('Versus')
                      Antimistlichten

Interieur :

Exclusief sport : tweekleurig leder, met wit zitvlak en het logo '10' op de hoofdsteunen
                      Zwart-witte vloermatten
                      Wit handvat vooraan
                      Snelheidsregelaar
                      Open dak

Onder de motorkap :

Sportvering
                      Automatische of handgeschakelde versnellingsbak
                      1.6 benzine motor met 102PK

Comment

• Comment

• Prachtig !

Comment

• Test Tiguan Sport Tdi 136 pk

Hebben een namiddagje met de Tdi Sportversie 136 pk gereden. Leuke wagen. De gewone versie zag ik niet zitten qua interieur maar de wat opgeklede versie ziet er best leuk uit. Zetels zitten prima. 6-trapsautomaat mag er zijn alhoewel wat meer power ware best welkom (tunen tot 185 pk). Stuurt best aangenaam. 120 naar 170 km/u nog steeds heel stil. Handrem is best handig - vastzetten op helling en gas oeps terug weg - met bruine lederen zetels ziet hij er prima uit. GPS is OK. Visuele hulp op GPS-display bij het in achteruit zetten - handig !
                            Verbruik test zat op 8,1/8,2 liter. Bak van 64 liter. Het panoramisch dak konden we niet openleggen maar binnen enkele maanden... Misschien goed om weten is dat daar een aparte verzekering voor dient genomen te worden - telt niet voor gewone glasschade is men mij gezegd....Op mijn huidige passat wordt bijkomende info weergeven op zwarte achtergrond met rode letter en men gaat van ene informatie via aantippen aan het stuur naar de andere - vond ik heel wat beter dan de nu aanwezige hel rode rechthoek (3 à 4 x groter) die alle gegevens samenbundelt - wanneer ik info wens zal ik dat wel zelf kiezen en hoef ik dat niet constant voor mijn neus te hebben - is ook storend centraal geplaatst tss blauwe kmteller en toerenteller. Na een eindje rijden in het donker raak je precies gehypnotiseerd... ook heeft men een inlegbakje gemaakt bovenop de boordplank die volgens mij tot niets dient vermits je wanneer je er iets inlegt het zo verschuift bij het remmen... details maar voor de rest best te smaken dus.
                            Alleen wat prijzig wanneer je kiest voor wat opties - geen xenonlampen genomen (bestelde wagen 41.000 euro) en pas leverbaar na de zomer is ook niet echt van dat... Ook niet slecht is dat de eerste onderhoudsbeurt pas komt na 3 jaar of 60.000 km ! En voor wie wat wil trekken (handige trekhaak die wegklikt) en laat toe 2500kg te trekken (met rem).
                            Misschien ook goed om weten is dat hij er als beste uitkomt op 22 geteste SUV samen met Nissan Qashqai
                            en hij deze voorbijsteekt indien hij wat minder prijzig ware geweest. (http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=5412) In duitse Bild steekt hij ook de BMW X3 voorbij in test.

Comment

• Je hebt nu 3 posts gedaan, en het is 3keer dezelfde

Ik heb'm nog maar 1 keer in't echt gezien. Dit is een wagen waar je veel geld aan kwijt bent eer het mooi overkomt. En in die categorie ga ik wel naar de concurrentie à la Tucson, Captiva, Rav4 en zo ..

Comment

• ja Bart maar dan wel op afzonderlijke items. Een test is een test en als ik zoek naar merklovers: volkswagen hoef ik geen Landrover... maar ik ben nieuw in dat soort zaken...

Comment

• ik kreeg 6% maar dat schijnt al uitzonderlijk te zijn...

Comment

• Comment

• Mooi :o

Comment

• Voor de Beetle lovers onder jullie :

En die kerel was er nog trots op ook ?
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                          Voor de Beetle lovers onder jullie :

En die kerel was er nog trots op ook ?
                                          Aanwezig

Doe da weg

Comment

Working...
                                          X