echt VET !!!!!!!!!!!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenecht VET !!!!!!!!!!!!!
en dat bakje heeft me verrast, er mee cruisen is gewoonweg zaaaaaaaaaaalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk wel!
Hoe ben jij eigenlijk 'aan' dat busje geraakt?
Comment
-
Sunshine tour voor New Beetle's
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenWaar was da, da treffen?
meer info op ==> http://www.beetle-sunshinetour.de/redax/Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Ik heb een vraagje over de Golf 5. Op de bovenstaande foto's van onze Golf zie je dat de achterbumper uit plastic bestaat zoals bij de meeste Golf's.
In Leuven zie ik er echter vaak een staan waar de bumper is meegespoten in koetswerkkleur en in de bumper loopt er ook een 'lamel' waardoor er boven de lamel een uitsparing ontstaat. Weet er iemand wat voor bumper dit is? Aftermarket of sportpakket? Heel subtiel (zeker geen tjoening geval) en knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk heb een vraagje over de Golf 5. Op de bovenstaande foto's van onze Golf zie je dat de achterbumper uit plastic bestaat zoals bij de meeste Golf's.
In Leuven zie ik er echter vaak een staan waar de bumper is meegespoten in koetswerkkleur en in de bumper loopt er ook een 'lamel' waardoor er boven de lamel een uitsparing ontstaat. Weet er iemand wat voor bumper dit is? Aftermarket of sportpakket? Heel subtiel (zeker geen tjoening geval) en knap!
aub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Heb je ook een idee van wat dat ongeveer kost?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBedankt!
Heb je ook een idee van wat dat ongeveer kost?
Comment
-
Comment