Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichteneen rig op de wagen plaatsen & dan via een remote de camera bedienen
ga vermoedelijk vanaaf als ik van restaurant kom nog wat erges in den donkere spelen
Heb al veel gedacht om zo'n ding zelf te maken met van die zuignappen om vensters op te tillen. Niet in de eerste plaats voor een fototoestel aan te bevestigen ('k heb geen remote conrol), wel om te filmen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenwat kost zo'n ding?
Heb al veel gedacht om zo'n ding zelf te maken met van die zuignappen om vensters op te tillen. Niet in de eerste plaats voor een fototoestel aan te bevestigen ('k heb geen remote conrol), wel om te filmen....
& dan kan je natuurlijk zwaardere & grotere versies nemen & opties
heb dus al gemerkt dak weeral opties ga willen bijbestellen & weeral een ander lens voor zo'n shots ga willen hebben
gut, daar gaat er weeral €1000 buiten
derjuist een langere weg naar huis genomen ipv snelweg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenPast die ook op een cabriodak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenbegint zowa vanaf €150
& dan kan je natuurlijk zwaardere & grotere versies nemen & opties
heb dus al gemerkt dak weeral opties ga willen bijbestellen & weeral een ander lens voor zo'n shots ga willen hebben
gut, daar gaat er weeral €1000 buiten
derjuist een langere weg naar huis genomen ipv snelweg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenhangt er vanaf, als het een hardtop is dan wel anders niet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenWeet iemand hoe lang de speciale serie United (Golf) beschikbaar blijft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenIs deze week vervangen doorde speciale serie "Rabbit"
mooie traditie van de Golf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenChicka's in een Beetle, da's iets voor Cayenne...
Comment
-
De Skoda Fabia 1.9 SDI vierdeurs op mijn werk, is vervangen door een VW Caddy 1.9 TDI Life. Dus van een kleine berline, naar een bedrijfsmonovolume. Eerlijk gezegd: veel beter. Die VW heeft voelbaar meer vermogen en koppel en rijdt ook nog een tikkeltje beter. Hij is beter gedempt. Verder ben ik blij dat we af zijn van dat speelgoedachtige van de Skoda. Het stuur, de pedalen en de pook voelden allemaal wel heel losjes aan. Alsof er niets aan vast zat. De Caddy stuurt en schakelt zwaarder, en dat is duidelijk aangenamer.
Ik kan mij eerlijk gezegd wel inbeelden dat er mensen zijn die zo'n wagen kopen, al zou ik persoonlijk enkel iets monovolume- of SUV-achtig willen als het een tweede wagen betrof die mijn wederhelft voornamelijk zou gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenChicka's in een Beetle, da's iets voor Cayenne...
Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Volkswagen en Mattel stellen in Mexico een nieuwe limited edition voor : Hotwheels
Jaar : 2008
Aantal : 240
Motor : 2.5 benzine met 150pk
Kenmerken :
Manuele of automatische versnellingsbak
Verkrijgbaar in Laser Blue, Salsa Red of Onix Black
Hotwheels logo op koffer en zijkant
Speciale 17inch velgen
Aluminium pedalen
Kofferspoiler met geintegreerd derde remlicht
Leder interieur met duo-tone kleur : Rood/Zwart met geborduurd Hotwheels logo
Open dak, snelheidsregelaar, CD MP3, ...
Comment
Comment