Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    "in zo'n ding investeer"
    daar bedoel je dan toch een AUTO & RIJLESSEN mee
    nope, in fotomateriaal investeren is al zot genoeg, nog eens een auto ook kan ik me nie permitteren

Comment

een rig op de wagen plaatsen & dan via een remote de camera bedienen
      ga vermoedelijk vanaaf als ik van restaurant kom nog wat erges in den donkere spelen
      wat kost zo'n ding?

Heb al veel gedacht om zo'n ding zelf te maken met van die zuignappen om vensters op te tillen. Niet in de eerste plaats voor een fototoestel aan te bevestigen ('k heb geen remote conrol), wel om te filmen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        wat kost zo'n ding?

Heb al veel gedacht om zo'n ding zelf te maken met van die zuignappen om vensters op te tillen. Niet in de eerste plaats voor een fototoestel aan te bevestigen ('k heb geen remote conrol), wel om te filmen....
        begint zowa vanaf €150
        & dan kan je natuurlijk zwaardere & grotere versies nemen & opties
        heb dus al gemerkt dak weeral opties ga willen bijbestellen & weeral een ander lens voor zo'n shots ga willen hebben
        gut, daar gaat er weeral €1000 buiten

derjuist een langere weg naar huis genomen ipv snelweg
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Past die ook op een cabriodak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
            Past die ook op een cabriodak?
            hangt er vanaf, als het een hardtop is dan wel anders niet

Comment

begint zowa vanaf €150
              & dan kan je natuurlijk zwaardere & grotere versies nemen & opties
              heb dus al gemerkt dak weeral opties ga willen bijbestellen & weeral een ander lens voor zo'n shots ga willen hebben
              gut, daar gaat er weeral €1000 buiten

derjuist een langere weg naar huis genomen ipv snelweg
              heb je daar foto's van? of een link?

Comment

hangt er vanaf, als het een hardtop is dan wel anders niet
                bagger

Comment

• 10 jaar New Beetle

Comment

• Gisteren de eer gehad mee te mogen rijden met een Golf R32 van 2007, wat een zalige kar is me dat!!!! gent - brussel - gent

Die DSG is zalig, het geluid, het interieur,

Maar voor die prijs zou ik me toch iets anders kopen...

Comment

• Weet iemand hoe lang de speciale serie United (Golf) beschikbaar blijft?

Comment

• Corrado

2.9l VR6
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                          Weet iemand hoe lang de speciale serie United (Golf) beschikbaar blijft?
                          Is deze week vervangen doorde speciale serie "Rabbit"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                            Is deze week vervangen doorde speciale serie "Rabbit"
                            het einde is nabij

mooie traditie van de Golf.

Comment

• Chicka's in een Beetle, da's iets voor Cayenne...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Verder nog een V10

En wat 4-motions...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Chicka's in een Beetle, da's iets voor Cayenne...

Nice!

Comment

• Meer info over de mysterieuze SR-reeks van VW gevraagd

naar aanleiding van DIT topic

Comment

• De Skoda Fabia 1.9 SDI vierdeurs op mijn werk, is vervangen door een VW Caddy 1.9 TDI Life. Dus van een kleine berline, naar een bedrijfsmonovolume. Eerlijk gezegd: veel beter. Die VW heeft voelbaar meer vermogen en koppel en rijdt ook nog een tikkeltje beter. Hij is beter gedempt. Verder ben ik blij dat we af zijn van dat speelgoedachtige van de Skoda. Het stuur, de pedalen en de pook voelden allemaal wel heel losjes aan. Alsof er niets aan vast zat. De Caddy stuurt en schakelt zwaarder, en dat is duidelijk aangenamer.
                                      Ik kan mij eerlijk gezegd wel inbeelden dat er mensen zijn die zo'n wagen kopen, al zou ik persoonlijk enkel iets monovolume- of SUV-achtig willen als het een tweede wagen betrof die mijn wederhelft voornamelijk zou gebruiken.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Chicka's in een Beetle, da's iets voor Cayenne...

Zeer mooi, deze kleur kom je niet vaak tegen in cabrio versie.
                                        Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                                        VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                                        VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                                        Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                                        Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                                        Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Volkswagen en Mattel stellen in Mexico een nieuwe limited edition voor : Hotwheels

Jaar : 2008

Aantal : 240

Motor : 2.5 benzine met 150pk

Kenmerken :

Manuele of automatische versnellingsbak
                                          Verkrijgbaar in Laser Blue, Salsa Red of Onix Black
                                          Hotwheels logo op koffer en zijkant
                                          Speciale 17inch velgen
                                          Aluminium pedalen
                                          Kofferspoiler met geintegreerd derde remlicht
                                          Leder interieur met duo-tone kleur : Rood/Zwart met geborduurd Hotwheels logo
                                          Open dak, snelheidsregelaar, CD MP3, ...

Comment

Working...
                                          X