Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenVorig weekend de Passat van mijn vader eens deftig onder handen genomen.. het interieur was ver een zandbak en de velgen meer tefal dan aluminium.
'k Ben fier op het resultaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende pre fl was zelfs zowat de knaptse vw ever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
wat een sublieme kar toch die VW Phaeton
ik verkies hem boven al z'n concurrenten, build-quality²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende pre fl was zelfs zowat de knaptse vw ever
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe Golf IV en Passat B5 waren ten tijde van hun lancering de concurrentie echt een nieuwe referentie, ze hadden beide een erg grote invloed op hun klasse.
Die Passat is ondertussen ook al een decennium oud:
Mooier dan z'n facelift, en mooier dan 't nieuw model. En steengoed met de TDI 110
Comment
-
Er is een optionele bumper die je in koetswerkkleur kan bestellen, echt heel knap. Zou bij mij, als het budget het toelaat, onmiddellijk besteld worden.
In deze pdf kan je informatie vinden: http://www.volkswagen-zubehoer.de/fi...ekt_golf_5.pdf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
wat een sublieme kar toch die VW Phaeton
ik verkies hem boven al z'n concurrenten, build-quality²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk BerichtenVraagje voor de VW-kenners: De rabbitvelgen (golf IV), hebben die een bepaalde officiële naam? Maakt het wat makkelijker om een setje 2e hands te zoeken.
Last edited by Löwe; 11/05/2008, 21:19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk BerichtenVraagje voor de VW-kenners: De rabbitvelgen (golf IV), hebben die een bepaalde officiële naam? Maakt het wat makkelijker om een setje 2e hands te zoeken.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenWas je een jaartje eerder geweest, had ik hier nog een stel liggen. Heb vorig jaar namelijk mijn Rabbit-velgen vervangen door RS4-velgen.
Weet enkel niet goed of ik voor 16" of 17" ga gaan. Indien ik voor 16" ga dan twijfel ik niet en ga voor Rabbit-velgen. Ik wil zeker niet gaan verlagen, maar heb eigenlijk geen idee voor welke maat van velg ik dan best ga...
Comment
Comment