Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Net gelezen dat de originele Golf IV boksen alles behalve slecht zijn... Maar heb de mijne laten vervangen voor degene die ik had in mijn vorige wagen. 200 Watt Hertz setje van boksen + tweeters.
Heb echter wel de originele boksen meegekregen (maar geen tweeters denk ik, morgen eens checken).
Nu ga ik de originele boksen dan achteraan plaatsen denk ik... maar ik weet eigelijk niet of er ruimte is voorzien voor tweeters achteraan
Ik weet dat er boksuitsparingen zijn (maar hier moet gans de binnenbekleding er voor af) maar geen tweeters denk ik, heeft iemand hier een idee van ?
En is er bedrading voorzien achteraan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenen vind toch dat ze die vr6 badge iets te snel gebruiken daar in Wolfsburg
als je dit ziet,pff,en ja,dit is een echte VR6!
Die motor heeft zelfs in een Mercedes V-klasse gezeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDat is toch niet erg als 't een echte is?
Die motor heeft zelfs in een Mercedes V-klasse gezeten.
terwijl het toch allemaal 200pk versies betreft.
niet zo met vr6 wat ik persoonlijk spijtig vind,zeg nu zelf,sharan VR6,klinkt niet imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtennet als de 2.0tfsi(eos,golf,passat,audi etc...),maar om het gti logo te beschermen(lees exclusiviteit) wordt deze naam(GTI) enkel gebruikt voor de golf3 of 5deurs.
terwijl het toch allemaal 200pk versies betreft.
niet zo met vr6 wat ik persoonlijk spijtig vind,zeg nu zelf,sharan VR6,klinkt niet imo.
Nee, maar GTI werd ook wel gebruikt op de Golf IV 1.8 turbo, V5 én TDI 150... Toch ook niet echt omzichtig mee omgesprongen toendertijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNee, maar GTI werd ook wel gebruikt op de Golf IV 1.8 turbo, V5 én TDI 150... Toch ook niet echt omzichtig mee omgesprongen toendertijd.
gti tdi,shame on you volkswagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenopa's wagentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtendeze hoort hier wel thuis denkik..
Comment
-
[IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/-W_S-/My%20Documents/bbec_19.JPG[/IMG]Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woerre Bekijk Berichten[IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/-W_S-/My%20Documents/bbec_19.JPG[/IMG]
Comment
-
Comment