En wat een kar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteren op de dreamdays van Coox Rekem geweest. Had geen reservatie of niets gemaakt (wist van niets, maar toen ik er langs reed leek het me wel leuk ) en mocht een uur later al meerijden in een Golf GTI DSG.
Wel een behoorlijke air dat ze daar hebben...sjezus. En die kerels van d'ieteren zijn zowaar nog enkele graden erger
Enfin, papiertje invullen, pas afgeven en .... lap waarom kijkt 'ie nu zo naar mijn pas, iets mis met mijn foto?
"u weet dat u niet zelf mag rijden onder de 21?"
Kut. Nee, dat wist ik dus niet.
Enfin, ritje op de passagierszetel dan maar
De kerel die reed was in tegenstelling tot de andere niet zo'n hautaine zak en was behoorlijk sympathiek zelfs!
En de GTI zelf....tja, altijd al een realiseerbare droom voor me geweest, zo'n zalig karretje
Had ook wel eens willen (mee)rijden in een Phaeton, T-reg V10, R32 en Eos V6, maarja, can't have it all
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenGeen idee
Er stonden wel 2 GT3's op de parking, een 996 en een 997, vermoedelijk van enkele van hun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenGisteren op de dreamdays van Coox Rekem geweest. Had geen reservatie of niets gemaakt (wist van niets, maar toen ik er langs reed leek het me wel leuk ) en mocht een uur later al meerijden in een Golf GTI DSG.
Wel een behoorlijke air dat ze daar hebben...sjezus. En die kerels van d'ieteren zijn zowaar nog enkele graden erger
Enfin, papiertje invullen, pas afgeven en .... lap waarom kijkt 'ie nu zo naar mijn pas, iets mis met mijn foto?
"u weet dat u niet zelf mag rijden onder de 21?"
Kut. Nee, dat wist ik dus niet.
Enfin, ritje op de passagierszetel dan maar
De kerel die reed was in tegenstelling tot de andere niet zo'n hautaine zak en was behoorlijk sympathiek zelfs!
En de GTI zelf....tja, altijd al een realiseerbare droom voor me geweest, zo'n zalig karretje
Had ook wel eens willen (mee)rijden in een Phaeton, T-reg V10, R32 en Eos V6, maarja, can't have it all
had mn verhaal gepost in de topic: testrit voor de boeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
He's got my wheelsSeat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
Comment