Ik wil die houden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk BerichtenTOFFE POLO !
interieur is zalig ! en da kleurtje maakt hem helemaal AF !
Ben er ook van verschoten, dat rood staat 'm echt GOED.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Leuk broertje van die van mij, welopletten vab de versnellingbakken !!! die van mij isnu binnen voor de versnellingsbak, bij nieuw zijde is er de verkeerde olie op gezet, gevolg is nu dat alle syncro's hun geest hebben gegeven...; gelukkig in garantie...
Verder idd een leuke wagen... ook voor de belgische wegen en alledaags gebruik !!
Take care
Comment
-
Ik rij sinds kort met een '06 Jetta TDI (105pk), ca.140000km. Bij een laag toerental (<1200rpm) voel ik sterke onregelmatige schokken. Nu heb ik al gehoord dat je wat last kan hebben van trillingen met deze motor, maar dit had ik toch niet verwacht. Is dit trouwens dezelfde motor als in de Golf IV? Dat was mijn vorige auto en daarin heb ik dit nooit gevoeld.
Iemand dezelfde ervaring?
Comment
-
Hagel beschadigt 30.000 nieuwe Volkswagens
BERLIJN - Een forse hagelbui, met hagelstenen soms zo groot als tennisballen, heeft zondag zo'n 30.000 wagens van Volkswagen beschadigd die op een terrein naast een fabriek in het Duitse Emden stonden. De schade kan in de miljoenen lopen, aldus een woordvoerder.
'De wagens van verschillende modellen worden nu één voor één nagekeken door experts van andere fabrieken. Ze onderzoeken de schade aan het koetswerk en de verf', aldus de woordvoerder.
Het spectaculaire incident zal zeker geen financiële gevolgen hebben voor Volkswagen. De autobouwer is immers verzekerd voor dit soort noodweer, aldus nog de woordvoerder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenVoor de liefhebbers:
Comment
Comment