Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eerst kwam hij wel dan weer niet,.... en volgens de laatste berichten weer wel in 2006-2007.
Dat hij maar zo vlug mogelijk komt, met zo weinig mogelijk aanpassingen (behalve dan chromen rooster en druppel in voorlichten, zodat ie past bij de VW-familie), want het is een prachtige wagen, en hij zou (mits goede prijs/ruimte/kwaliteits-verhouding) goed verkopen! Zeker in de VS, want daar zijn ze verzot op zo'n trendy wagens. Maar ook in Europa zie ik er een markt voor. Eindelijk een "busje" die niet zomaar een saai "busje" is. Een toffe wagen voor grote gezinnen.
VW heeft een tijdje geleden aangekondigd dat de microbus nietzal worden geproduceerd.Jammer ik vond het ook een toffe auto, ik heb hem mogen bewonderen in de vw garage in Berlijn en ik vond hem echt schitterend.
VW heeft een tijdje geleden aangekondigd dat de microbus niet zal worden geproduceerd.Jammer ik vond het ook een toffe auto, ik heb hem mogen bewonderen in de vw garage in Berlijn en ik vond hem echt schitterend.
VW heeft een tijdje geleden aangekondigd dat de microbus niet zal worden geproduceerd.Jammer ik vond het ook een toffe auto, ik heb hem mogen bewonderen in de vw garage in Berlijn en ik vond hem echt schitterend.
VW heeft een tijdje geleden aangekondigd dat de microbus nietzal worden geproduceerd.Jammer ik vond het ook een toffe auto, ik heb hem mogen bewonderen in de vw garage in Berlijn en ik vond hem echt schitterend.
Dit nieuws is idd begin dit jaar bevestigd geweest alleen ... Volkswagen laat niet in zijn kaarten kijken (vb phaeton). Ik hoop dat hij toch verschijnt want de T5 rijdt leuk dus wat moet deze niet geven
Inderdaad, de Microbus moet komen!
Ook al is het als oude koeien uit de sloot halen, de auto is tenminste onderscheidend in z'n categorie,
net iets wat ze nodig hebben.
Het allerlaatste wat ik ervan gehoord heb,
is dat hij weldegelijk zou komen en veelvuldig gebruik zou maken van T5-componenten.
Inderdaad, de Microbus moet komen!
Ook al is het als oude koeien uit de sloot halen, de auto is tenminste onderscheidend in z'n categorie,
net iets wat ze nodig hebben.
Het allerlaatste wat ik ervan gehoord heb,
is dat hij weldegelijk zou komen en veelvuldig gebruik zou maken van T5-componenten.
Dacht ik dus ook.
Het was een welles-nietes verhaal, maar het laatste wat ik ervan gehoord heb, ging hij komen.
Comment