Zouden jullie de IV variant nog kopen of komt die toch wat oubollig over?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusToyota Corolla Wagon, met 5 jaar garantie bovenop?
Opel Astra Break?
Ford Focus Break?
Grtz
Ford Focus Break: niet slecht maar duurder
Toyota Corolla: Je bent 70 en je wilt wat ... dat je binnen het jaar niet meer aan de straatstenen kwijt geraakt en hij is duurder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerOpel Astra: als je graag met een blik rondrijdt
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerFord Focus Break: niet slecht maar duurder
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerToyota Corolla: Je bent 70 en je wilt wat
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller... dat je binnen het jaar niet meer aan de straatstenen kwijt geraakt en hij is duurder
Ter vergelijking:
Toyota Corolla wagon: 1.4 D4D Linea Terra, absolute basisversie, 18.400€ airco inclusief
VW Golf: 1.9 TDI 'BASE'-versie , absolute basisversie, 18.300€, airco: € 800, tesamen: 19.100€.
Nu jij weer
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Is een IV Variant écht zoveel goedkoper dan de hierboven vermelde concurrentie? Een TDI Base kost € 18.290 ... dat is toch in dezelfde prijskategorie?
Wél met de nuance dat je bij sommige van bovenstaande modellen, ik neem als voorbeeld nogmaals de Corolla wagon, reeds een comfortoptie, ik neem bvb airconditioning, standaard in de prijs verwerkt zit. Hier moet je dan bij, de oorspronkelijk goedkopere VW, voor bijbetalen. Uiteindelijk zullen ze zich op hetzelfde prijsniveau zetten.
Wel wetende dat je standaard, bij een Volkswagen, hard moet betalen voor de x-tra opties.
(speciale voordelen zoals einde-reeks modellen ed buiten beschouwing gelaten)
Greetjes
Comment
-
De IV Variant kan (of kon) je toch ook als Rabbit kopen, of niet ?
Persoonlijk vind ik dat een zeer mooie auto, vooral in't zwart en met, goh, een setje RS-velgen onder of zo ?
Ik vind het nog altijd een zeer knappe auto, ruim, betrouwbaar, en zéker nog niet verouderd1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ik vraag me af wanneer de IV variant als een einde reeks gaat aanzien worden?
Geen kat die hier in België een benzine koopt en voor de rest kan je hem met 1 dieselmotor bestellen: De 1.9 TDI 100pk 5v
Vroeger had je de SDI, TDI 130 ...
Comment
-
Persoonlijk zou ik geen Golf IV meer kopen. De rest mag dan nog ietsje duurder zijn, het weggedrag is ook wel beter. Bovendien huizen er oudere motoren in zo'n Golf IV.
Comment
-
Ik vind de Skoda Octavia Combi een heel mooi alternatief voor die verouderde Golf 4 Variant. Hij heeft wel al de nieuwe motoren en moet qua ruimte zeker niet onderdoen. Persoonlijk val ik ook niet meer over de naam Skoda, maar ik begrijp dat dat voor anderen nog altijd een struikelblok is.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakPersoonlijk zou ik geen Golf IV meer kopen. De rest mag dan nog ietsje duurder zijn, het weggedrag is ook wel beter. Bovendien huizen er oudere motoren in zo'n Golf IV.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusHet zou best kunnen dat, zoals Blue Propeller beweerd, een Golf VI variant goedkoper in z'n basisschoenen staat dan de hierboven vernoemde modellen.
Wél met de nuance dat je bij sommige van bovenstaande modellen, ik neem als voorbeeld nogmaals de Corolla wagon, reeds een comfortoptie, ik neem bvb airconditioning, standaard in de prijs verwerkt zit. Hier moet je dan bij, de oorspronkelijk goedkopere VW, voor bijbetalen. Uiteindelijk zullen ze zich op hetzelfde prijsniveau zetten.
Wel wetende dat je standaard, bij een Volkswagen, hard moet betalen voor de x-tra opties.
(speciale voordelen zoals einde-reeks modellen ed buiten beschouwing gelaten)
Greetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerEuh de Golf Variant loopt nu op zijn laatste beentjes en is dus als Rabbit verkrijgbaar. Nu een voorbeeld van de duurste versie: Rabbit Highline 1.9 TDI 100Pk met dig. airco, 16" alu velgen, zetelverwarming, cruise-control, radio met 8 luidsprekers, metaalkleur,ESP,... kortom alle nuttige opties voor €20.000 MIN dan nog een korting die kan oplopen tussen de €2000 en €2500 = €17500 klinkt niet slecht?
Comment
Comment