Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zouden jullie de IV variant nog kopen of komt die toch wat oubollig over?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
      Zouden jullie de IV variant nog kopen of komt die toch wat oubollig over?
      Ik persoonlijk niet, maar als je niet geeft om het model wrm niet? Ik denk/weet dat er geen andere wagen voor zo'n prijs is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
        Ik persoonlijk niet, maar als je niet geeft om het model wrm niet? Ik denk/weet dat er geen andere wagen voor zo'n prijs is.
        Toyota Corolla Wagon, met 5 jaar garantie bovenop?
        Opel Astra Break?
        Ford Focus Break?

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
          Toyota Corolla Wagon, met 5 jaar garantie bovenop?
          Opel Astra Break?
          Ford Focus Break?

Grtz
          Opel Astra: als je graag met een blik rondrijdt en is duurder
          Ford Focus Break: niet slecht maar duurder
          Toyota Corolla: Je bent 70 en je wilt wat ... dat je binnen het jaar niet meer aan de straatstenen kwijt geraakt en hij is duurder

Comment

Opel Astra: als je graag met een blik rondrijdt
            Is objectief, jij kan de smaak van anderen niet bepalen.

Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
            Ford Focus Break: niet slecht maar duurder
            OK
            Toyota Corolla: Je bent 70 en je wilt wat
            zie opmerking bij Astra

... dat je binnen het jaar niet meer aan de straatstenen kwijt geraakt en hij is duurder
            Dat is een argument dat 10 jaar geleden opging, maar nu geen steek meer houdt. Vraag de occasieprijzen maar es aan onze medeforummer met de mazda

Ter vergelijking:

Toyota Corolla wagon: 1.4 D4D Linea Terra, absolute basisversie, 18.400€ airco inclusief

VW Golf: 1.9 TDI 'BASE'-versie , absolute basisversie, 18.300€, airco: € 800, tesamen: 19.100€.

Nu jij weer

Greetz
            Last edited by ; 18/11/2005, 12:00.

Comment

• Is een IV Variant écht zoveel goedkoper dan de hierboven vermelde concurrentie? Een TDI Base kost € 18.290 ... dat is toch in dezelfde prijskategorie?

Comment

Is een IV Variant écht zoveel goedkoper dan de hierboven vermelde concurrentie? Een TDI Base kost € 18.290 ... dat is toch in dezelfde prijskategorie?
                Het zou best kunnen dat, zoals Blue Propeller beweerd, een Golf VI variant goedkoper in z'n basisschoenen staat dan de hierboven vernoemde modellen.
                Wél met de nuance dat je bij sommige van bovenstaande modellen, ik neem als voorbeeld nogmaals de Corolla wagon, reeds een comfortoptie, ik neem bvb airconditioning, standaard in de prijs verwerkt zit. Hier moet je dan bij, de oorspronkelijk goedkopere VW, voor bijbetalen. Uiteindelijk zullen ze zich op hetzelfde prijsniveau zetten.

Wel wetende dat je standaard, bij een Volkswagen, hard moet betalen voor de x-tra opties.

(speciale voordelen zoals einde-reeks modellen ed buiten beschouwing gelaten)

Greetjes

Comment

speciale voordelen zoals einde-reeks modellen ed buiten beschouwing gelaten
                  Ik vraag me af wanneer de IV variant als een einde reeks gaat aanzien worden?

Comment

• De IV Variant kan (of kon) je toch ook als Rabbit kopen, of niet ?

Persoonlijk vind ik dat een zeer mooie auto, vooral in't zwart en met, goh, een setje RS-velgen onder of zo ?
                    Ik vind het nog altijd een zeer knappe auto, ruim, betrouwbaar, en zéker nog niet verouderd
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik vraag me af wanneer de IV variant als een einde reeks gaat aanzien worden?
                      Dat is al het geval volgens mij.
                      Geen kat die hier in België een benzine koopt en voor de rest kan je hem met 1 dieselmotor bestellen: De 1.9 TDI 100pk 5v

Vroeger had je de SDI, TDI 130 ...

Comment

• Persoonlijk zou ik geen Golf IV meer kopen. De rest mag dan nog ietsje duurder zijn, het weggedrag is ook wel beter. Bovendien huizen er oudere motoren in zo'n Golf IV.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik vind de Skoda Octavia Combi een heel mooi alternatief voor die verouderde Golf 4 Variant. Hij heeft wel al de nieuwe motoren en moet qua ruimte zeker niet onderdoen. Persoonlijk val ik ook niet meer over de naam Skoda, maar ik begrijp dat dat voor anderen nog altijd een struikelblok is.
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                            Persoonlijk zou ik geen Golf IV meer kopen. De rest mag dan nog ietsje duurder zijn, het weggedrag is ook wel beter. Bovendien huizen er oudere motoren in zo'n Golf IV.
                            De (droge) oprit van een autostrade kan ik met mijn Golf sneller nemen dan met de Cooper S. Gek hè !
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Het zou best kunnen dat, zoals Blue Propeller beweerd, een Golf VI variant goedkoper in z'n basisschoenen staat dan de hierboven vernoemde modellen.
                              Wél met de nuance dat je bij sommige van bovenstaande modellen, ik neem als voorbeeld nogmaals de Corolla wagon, reeds een comfortoptie, ik neem bvb airconditioning, standaard in de prijs verwerkt zit. Hier moet je dan bij, de oorspronkelijk goedkopere VW, voor bijbetalen. Uiteindelijk zullen ze zich op hetzelfde prijsniveau zetten.

Wel wetende dat je standaard, bij een Volkswagen, hard moet betalen voor de x-tra opties.

(speciale voordelen zoals einde-reeks modellen ed buiten beschouwing gelaten)

Greetjes
                              Euh de Golf Variant loopt nu op zijn laatste beentjes en is dus als Rabbit verkrijgbaar. Nu een voorbeeld van de duurste versie: Rabbit Highline 1.9 TDI 100Pk met dig. airco, 16" alu velgen, zetelverwarming, cruise-control, radio met 8 luidsprekers, metaalkleur,ESP,... kortom alle nuttige opties voor €20.000 MIN dan nog een korting die kan oplopen tussen de €2000 en €2500 = €17500 klinkt niet slecht?

Comment

Euh de Golf Variant loopt nu op zijn laatste beentjes en is dus als Rabbit verkrijgbaar. Nu een voorbeeld van de duurste versie: Rabbit Highline 1.9 TDI 100Pk met dig. airco, 16" alu velgen, zetelverwarming, cruise-control, radio met 8 luidsprekers, metaalkleur,ESP,... kortom alle nuttige opties voor €20.000 MIN dan nog een korting die kan oplopen tussen de €2000 en €2500 = €17500 klinkt niet slecht?
                                Dat klinkt inderdaad niet slecht! En als ze nu nog eens 1.000 euro willen geven voor mijn ouwe Golf kom ik in de buurt van 15.000 euro!

Comment

• Comment

• Comment

• Sjieke auto, ik zou daarvoor gaan
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        De (droge) oprit van een autostrade kan ik met mijn Golf sneller nemen dan met de Cooper S. Gek hè !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
                                          Je kan ook gewoon zeggen wat er scheelt hè ...
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X