ja heel breed,het valt echt op,als je er achter staat
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDenk dat dat een w12 is, is vrij zeldzaam
Comment
-
Net een mail gekregen dat de nieuwe Golf en Scirocco het komend week-end worden voorgesteld bij de dealers. En dus weet ik weer waarheen.
Comment
-
Ik weet een Volkswagen Polo uit 1997 staan, 110000 km op de teller, 5-deurs, 1400 benzine met 44kw (59pk). Kleur is wit.
Iemand enig idee wat zwakke punten aan deze wagentjes zijn? Zijn ze betrouwbaar? Ervaringen?
Wat zou een goede prijs zijn voor deze auto?
Edit: Zo een dus. Foto's zijn niet van de betreffende wagen.
Comment
-
Ik vond 110000 kilometer eerder weinig. Ik leer nu rijden met de auto van mn ouders, maar tis niet mijn auto en als ik er ooit iets van schade aan heb zal het niet mn beste keer zijn. Daarmee dat ik nu op zoek ben achter een karretje dat ik volledig zelf betaal en waar ik dan ook zelf de verantwoordelijkheid over heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk BerichtenIk weet een Volkswagen Polo uit 1997 staan, 110000 km op de teller, 5-deurs, 1400 benzine met 44kw (59pk). Kleur is wit.
Iemand enig idee wat zwakke punten aan deze wagentjes zijn? Zijn ze betrouwbaar? Ervaringen?
Wat zou een goede prijs zijn voor deze auto?
Edit: Zo een dus. Foto's zijn niet van de betreffende wagen.
Comment
-
Cva. Ik denk vooral dat de prijs goed zit. Vorig jaar is hij al eens geveild geweest, leverde toen 1000 euro op maar de mensen zijn hem nooit komen halen. Zodoende wordt ie nu opnieuw aangeboden, en de verantwoordelijke van de stadsvoertuigen verwachtte dat hij een 800 euro ging gaan.
Comment
Comment