Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Lijkt me gewoon een diesel met andere uitlaten.

Lijkt er toch erg veel op

Comment

• Comment

• Comment

• In Autobild Klassik staat een artikeltje over een witte Pirelli-edition. Zwart staat hem nog beter vind ik.

Comment

• schitterend hé !
            alleen mag het voor mij nen witte zijn

Comment

• ikke ne rode

Comment

• Comment

• Daarstraks naar de introductie geweest van de Golf VI en de Scirocco,
                  Scirocco is prachtig, Golf VI is al beter dan de vorige
                  meegereden met een R32, man dat ding gaat voorruit, Respect daarvoor

Comment

• Ik heb zo eentje gehad, dan wel 1.9diesel

Na 240 000km reed dat ding nog als een trein...

Zwak punt bij deze wagens zijn echter wel de versnellingsbakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      Net een mail gekregen dat de nieuwe Golf en Scirocco het komend week-end worden voorgesteld bij de dealers. En dus weet ik weer waarheen.
                      Ben er niet geraakt. Ik had gisteren andere dingen te doen (we hebben meer gedaan dan aanvankelijk gepland), en vandaag is het er niet van gekomen.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• meer -> http://picasaweb.google.com/daan.pel...iroccoEnGolfVI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                          Op de achtergrond ne GTI met R design
                          Nice die R32...heb je er een filmpie van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                            Op de achtergrond ne GTI met R design
                            Nice die R32...heb je er een filmpie van?
                            Da's een Sharan op de achtergrond
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Mooie foto's!
                              Spijtig van de k*twimpers op die grijze GTI

Comment

• Weet niet of je hier iets te koop mag aanbieden, zoniet, mag dit gewist worden en mijn excuses!

Maar lig hier met een Golf III uitlaat, het laatste stuk, in goeie staat van een 2.0 16v. Iemand soms intresse?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  Mooie foto's!
                                  Spijtig van de k*twimpers op die grijze GTI
                                  Echt hé Ziet er voor de rest echt een zalig bakske uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                    Weet niet of je hier iets te koop mag aanbieden, zoniet, mag dit gewist worden en mijn excuses!

Maar lig hier met een Golf III uitlaat, het laatste stuk, in goeie staat van een 2.0 16v. Iemand soms intresse?
                                    Maak best een topic aan in het daarvoor voorziene forumgedeelte (kijk eens goed ).
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      Maak best een topic aan in het daarvoor voorziene forumgedeelte (kijk eens goed ).
                                      Ok, dan best eerst eens wa foto's enzo maken als ik topic maak. Merci voor de info!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk Berichten
                                        Ik weet een Volkswagen Polo uit 1997 staan, 110000 km op de teller, 5-deurs, 1400 benzine met 44kw (59pk). Kleur is wit.

Iemand enig idee wat zwakke punten aan deze wagentjes zijn? Zijn ze betrouwbaar? Ervaringen?
                                        Wat zou een goede prijs zijn voor deze auto?

Edit: Zo een dus. Foto's zijn niet van de betreffende wagen.

versnellingsbak is een zwak punt

Comment

• Ik zou supergraag eens met een Scirocco gaan testrijden (gewoon uit nieuwsgierigheid) maar ze zullen mij als 18-jarige niet snel de sleutels overhandigen zeker? En als je naar het testcentrum in Kortenberg gaat, krijg je dan een begeleider mee? Zo niet, kan ik misschien eens vragen of m'n vader een afspraak maakt, en dat ik er dan ook eens even kan mee rijden, tijdens de testrit.

Comment

Working...
                                          X