Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
    Op de achtergrond ne GTI met R design
    Nice die R32...heb je er een filmpie van?
    Huh? Waarom zou die op de achtergrond een GTI zijn?

Comment

• Edit: Blijkt toch een R32 te zijn...maar met optionele R design velgen...Stupid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Edit: Blijkt toch een R32 te zijn...maar met optionele R design velgen...Stupid
        Spijtig dat je zo snel je post aangepast hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
          Spijtig dat je zo snel je post aangepast hebt
          Zodat er zkr een discussie onstond tjah...eens naaar de uitlaatjes kijken doet meestal véél

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Ik zou supergraag eens met een Scirocco gaan testrijden (gewoon uit nieuwsgierigheid) maar ze zullen mij als 18-jarige niet snel de sleutels overhandigen zeker? En als je naar het testcentrum in Kortenberg gaat, krijg je dan een begeleider mee? Zo niet, kan ik misschien eens vragen of m'n vader een afspraak maakt, en dat ik er dan ook eens even kan mee rijden, tijdens de testrit.
            Dat laatste lijkt mij het beste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              Dat laatste lijkt mij het beste.
              Dacht ik ook al
              Ik ben echt verliefd op die kar

Comment

• ZWAAR gechipte Lupo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

Best duur 8000 euro

Comment

• Phaeton V10

Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                    VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                    VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                    Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                    Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                    Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Weet er iemand wat een nieuwe versnellingsbak met plaatsing zou kosten voor een Polo 6N?
                      Ofwel een nieuwe, ofwel een 2dehandse, ofwel een revisie

Comment

• je hebt een komplete polo voor 500 soms

Comment

• dit kende ik niet,voor de amerikaanse markt is er blijkbaar ook een jetta "gti" onder de naam GLI.

Comment

• Comment

• zijn de originele VW radio's van goede kwaliteit? De standaard dingen die je in Polo, Golf 4 ed. terug vindt, dus niet het allernieuwste en evenmin de optionele duurdere hifi-systemen. Gewoon standaard radio-CD spelertje.

Is dat iets, of steek je dat geld toch beter in een niet-OEM radio?

Comment

• Als je een radio zoekt voor in een VW, 'k heb hier nog één liggen die in de Golf van m'n broer zat, nog nooit gebruikt, MP3 - USB mogelijkheden ed.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• OEM vag radiospul is meestal best goed. Hoe dat in een lupo zit weet ik niet

Comment

• Serieus, is het een Lupo?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Als je een radio zoekt voor in een VW, 'k heb hier nog één liggen die in de Golf van m'n broer zat, nog nooit gebruikt, MP3 - USB mogelijkheden ed.
                                      fotootje, of van gelijkaardig model ofzo dat je terugvindt op het net? Waarom heeft ie hem er uitgehaald? en hoeveel moet dat nog opbrengen?

toeval wil dat ik morgen op een scheet van je deur ben maar jij zit in Leuven zeker?

Ohja....nieuw zou interessanter zijn dan occasie particulier omdat het dan op factuur kan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        OEM vag radiospul is meestal best goed. Hoe dat in een lupo zit weet ik niet
                                        goh, ik veronderstel dat die spullen uit een golf evenzeer in een Lupo enzo kunnen worden ingebouwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          Serieus, is het een Lupo?

tracktoy

Comment

Working...
                                          X