Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een proefrit aanvragen bij VW gaat dat via de dealer of kan dat ook ergens online?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
      Een proefrit aanvragen bij VW gaat dat via de dealer of kan dat ook ergens online?
      'k Zou gewoon eens bellen ...
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
        Een proefrit aanvragen bij VW gaat dat via de dealer of kan dat ook ergens online?
        Voor de A3 3.2 die ik getest had, zag ik me moeilijk zomaar eventjes bellen en erop vragen....
        Ik ben toen op de site langsgegaan, mijn aanvraag ingediend, en de dag erna kreeg ik telefoon om een afspraak te maken.

Er was wel een begeleider bij zeiden ze.

Toen ik die bewuste dag aankwam, was er geen begeleider en heb ik de auto zonder persoon meegekregen. Dat was fun.

De andere VW's (golf) en andere Audi's (A3 gamma), zijn steeds via een dealer gebeurd in mijn geval.

Bellen is misschien het gemakkelijst.

Comment

• Als ik me niet vergis moét je bij VW/Audi/Porsche/... langs de dealer. Die boekt je dan een ritje bij D'Ieteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Als ik me niet vergis moét je bij VW/Audi/Porsche/... langs de dealer. Die boekt je dan een ritje bij D'Ieteren.
            Voor die 3.2 was het niet nodig bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
              Voor de A3 3.2 die ik getest had, zag ik me moeilijk zomaar eventjes bellen en erop vragen....
              Ik ben toen op de site langsgegaan, mijn aanvraag ingediend, en de dag erna kreeg ik telefoon om een afspraak te maken.

Er was wel een begeleider bij zeiden ze.

Toen ik die bewuste dag aankwam, was er geen begeleider en heb ik de auto zonder persoon meegekregen. Dat was fun.

De andere VW's (golf) en andere Audi's (A3 gamma), zijn steeds via een dealer gebeurd in mijn geval.

Bellen is misschien het gemakkelijst.

Was je toen al klant of niet (of ouders bekent) ? Want 21 en een 3.2 meekrijgen...

Comment

• R36??

Is de opvolger van de R32 al op weg,ben een beetje verward.. Check deze link eens,ze hebben het hier over een R36 ???

http://www.tyresmoke.net/ubbthreads/...page=0&fpart=1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
                  Was je toen al klant of niet (of ouders bekent) ? Want 21 en een 3.2 meekrijgen...
                  Ik ben 20 en ik krijg binnenkort een R32 mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastworld
                    Is de opvolger van de R32 al op weg,ben een beetje verward.. Check deze link eens,ze hebben het hier over een R36 ???

Lijkt me eerder een verknoeide R32 ...

Maar: er zou wel een R36 komen, ja. Met dan een 3.6 VR6, +/- 280pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                      Ik ben 20 en ik krijg binnenkort een R32 mee
                      Zo zal de garage het bekeken hebben:

Ik ben 20, rijd met een Golf V GTI en ik krijg binnenkort een R32 mee
                      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                        Zo zal de garage het bekeken hebben:

Ik ben 20, rijd met een Golf V GTI en ik krijg binnenkort een R32 mee
                        Gij denkt da!!Ze hadden al gezegd dat ik ermee op baan mag VOOR ze wisten met wat ik nu rij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                          Gij denkt da!!Ze hadden al gezegd dat ik ermee op baan mag VOOR ze wisten met wat ik nu rij
                          Ik ken nog een forummember dat plannen heeft voor zo eentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
                            Ik ken nog een forummember dat plannen heeft voor zo eentje
                            GTI of R32?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastworld

volgens mijn is dit een ( ) getunde vw R32.
                              Hopelijk

Comment

• 1 van de zaligste volkswagens ooit vind ik de passat w8, zeker de variant . ik heb nu éénmaal een zwak voor discrete snelle breaks. zou er een opvolger komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                  1 van de zaligste volkswagens ooit vind ik de passat w8, zeker de variant . ik heb nu éénmaal een zwak voor discrete snelle breaks. zou er een opvolger komen?
                                  Nope, 3.2FSI 255pk wordt het hoogste

Comment

• En de 3.6 dan? 280pk?

Ligt toch al in de Passat in de VS... Komt die niet naar hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                                      En de 3.6 dan? 280pk?

Ligt toch al in de Passat in de VS... Komt die niet naar hier?
                                      Die blijft mooi daar ...

Comment

• Las in de laatste Knack dat Volkswagen serieus verlies aan het maken is op de productie van de Fox. Doen ze al es de moeite weer mee te gaan spelen in de Volks-klasse, gaan ze verlies maken...

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                          Las in de laatste Knack dat Volkswagen serieus verlies aan het maken is op de productie van de Fox. Doen ze al es de moeite weer mee te gaan spelen in de Volks-klasse, gaan ze verlies maken...

Grtz
                                          Ja ik heb ook gelezen dat de paus een vrouw was in zijn/haar jonge jaren .

Comment

Working...
                                          X