Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
    Ja ik heb ook gelezen dat de paus een vrouw was in zijn/haar jonge jaren .
    De Knack is nochtans geen zeverblaadje ...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
      De Knack is nochtans geen zeverblaadje ...
      mensen die alleen 't gratis D'Ieteren-magazine lezen kan moeilijk enige ernst verweten worden.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
        mensen die alleen 't gratis D'Ieteren-magazine lezen kan moeilijk enige ernst verweten worden.
        Als je niet kan lezen is het nog erger...
        Trouwens goeie schrijvers van D'Ieteren magazine *kuch*. Pure litteratuur

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
          Als je niet kan lezen is het nog erger...
          Trouwens goeie schrijvers van D'Ieteren magazine *kuch*. Pure litteratuur
          dit roept maar 1 gevoel bij me op:

          Comment


          • Hou jullie vast aan jullie bretellen, het wordt nog leuk. Las op Autoweek.nl:
            "Tot slot zal in maart in Argentinië de productie starten van de stationwagenversie van de Fox." Dit geeft mij pas het hierboven door Frankie beschreven gevoel

            Las tevens dat Seat wat volk aan de deur gaat zetten door de tegenvallende resultaten. Miscchien kunnen ze die allemaal droppen op de redactie van d' Ieteren Magazine...

            Grtz

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
              Hou jullie vast aan jullie bretellen, het wordt nog leuk. Las op Autoweek.nl:
              "Tot slot zal in maart in Argentinië de productie starten van de stationwagenversie van de Fox." Dit geeft mij pas het hierboven door Frankie beschreven gevoel

              Las tevens dat Seat wat volk aan de deur gaat zetten door de tegenvallende resultaten. Miscchien kunnen ze die allemaal droppen op de redactie van d' Ieteren Magazine...

              Grtz
              Yow de boys

              Tja, Is logisch wanneer het wat minder gaat dat er volk aan de deur komt staan, trouwens VW moeten wat sneller auto's bouwen in het algemeen. (waardoor er wel nog wat volk op straat zal moeten afvloeien)
              Nu ik ben wel blij dat je zo enthousiast bent over de Fox .
              Vergeet trouwens mijn post in de IS topic te lezen!
              Last edited by ; 20/12/2005, 14:04.

              Comment


              • Waarom is dat zo om te lachen?

                Jij als Toyota adept, je hebt toch ook een Yaris Verso... en in die Zuid-Amerikaanse landen rijdt er ook een Yaris met kont...

                Mja die modellen zijn ook lachwekkend.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                  Las in de laatste Knack dat Volkswagen serieus verlies aan het maken is op de productie van de Fox. Doen ze al es de moeite weer mee te gaan spelen in de Volks-klasse, gaan ze verlies maken...

                  Grtz
                  Heeft niet veel te maken met de verkoop, want die valt mee. Het is eerder de verhouding Braziliaanse munt-Euro die hen parten speelt.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                    Hou jullie vast aan jullie bretellen, het wordt nog leuk. Las op Autoweek.nl:
                    "Tot slot zal in maart in Argentinië de productie starten van de stationwagenversie van de Fox." Dit geeft mij pas het hierboven door Frankie beschreven gevoel

                    Las tevens dat Seat wat volk aan de deur gaat zetten door de tegenvallende resultaten. Miscchien kunnen ze die allemaal droppen op de redactie van d' Ieteren Magazine...

                    Grtz
                    Seat zou beter een budget bak op de markt gooien zoals de Arosa in plaats van de vloeiende Spanjaarden uit te hangen. Niet dat we wagens mis zijn.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                      Las in de laatste Knack dat Volkswagen serieus verlies aan het maken is op de productie van de Fox. Doen ze al es de moeite weer mee te gaan spelen in de Volks-klasse, gaan ze verlies maken...

                      Grtz
                      Owww, best dat Rana mij nog doet herinneren dat deze post bestaat. Nu de Fox is veruit de best verkopende wagen in zijn klasse in EU, in Duitsland (6000 per maand) tot voor kort kon men de vraag niet bijhouden... Nu dit gewoon als achergrond.
                      Ik zal het aan de hand van een logische redenering uitleggen:
                      Polo Fox kost(e) evenveel als de Fox, die niet in Duitsland wordt geproduceerd wordt en waarop Vw €**** winst (4cijfers) op maakt(e). Wat moet dat dan zijn wanneer men de Fox goedkoper produceert als de Polo Fox...
                      De boot en afhandeling kost €*** (3cijfers). Dan houdt men nog €**** over.

                      Natuurlijk ik kan verkeerd zijn ...
                      Last edited by ; 20/12/2005, 14:52.

                      Comment


                      • Ik heb genoeg economische kennis om te begrijpen wat men in Knack schrijft hoor . 't Probleem is dat men bij VW een inschattingsfoutje gemaakt heeft bij het plannen van de productiegrootte in verhouding tot de afzetmarkt en de eventuele daling in waarde van de munteenheid waar de wagen geproduceerd wordt ten opzichte van de munteeheid van de plek waar de wagen geëxporteerd wordt. Voor verdere verduidelijking...Koop de Knack

                        @ Black Mamba, met dat verschil dat Toyo de Yaris Verso afschaft omdat ie té lelijk was om hier verkocht te krijgen. Was inderdaad een gedrocht van gewelste. Vraag mij trouwens af waar ze bij VW met hun gedachten zitten daar een break van te maken. Is al zo klein op zich...Krijg je Kia Rio-toestanden...
                        Last edited by ; 20/12/2005, 15:27.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door rana
                          Seat zou beter een budget bak op de markt gooien zoals de Arosa in plaats van de vloeiende Spanjaarden uit te hangen. Niet dat we wagens mis zijn.
                          Schreeuw ik hier al een hele tijd, een merk moet bij z'n core-business blijven.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
                            Owww, best dat Rana mij nog doet herinneren dat deze post bestaat. Nu de Fox is veruit de best verkopende wagen in zijn klasse in EU, Natuurlijk ik kan verkeerd zijn ...
                            Was de Yaris niet de best verkochte wagen in die klasse?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                              Schreeuw ik hier al een hele tijd, een merk moet bij z'n core-business blijven.
                              Idd. Als je ziet dat Seat de Lupo toch een eigen sportief gezicht kon geven, is het kammer dat ze zich nu te goed voelen om een klein budget wagentje te maken. Net nu die dingen het zo goed doen.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
                                Vergeet trouwens mijn post in de IS topic te lezen!
                                OK, ik zal het vergeten

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door rana
                                  Idd. Als je ziet dat Seat de Lupo toch een eigen sportief gezicht kon geven, is het kammer dat ze zich nu te goed voelen om een klein budget wagentje te maken. Net nu die dingen het zo goed doen.
                                  Net daarom dat ik bejubelde dat VW weer de moeite wou doen een wagen voor het volk te ontwikkelen. Iets dat niet te veel centen kost maar kwalitatief een goed product is. Zaken als Phaeton en Touareg maken en verkopen is best lekker maar je trouwe klanten verdwijnen wanneer je niet meer gaat innoveren in je core. Bij hen dus VOLKS-wagens. Leuk dat het bakkie blijkt te verkopen, al zie ik ze hier bitter weinig in verhouding met andere merken, de oude Yarissen (die de fakkel van Benjamin nu overgeeft aan de Aygo), de twingo's, de Ka's enzoverder.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                    Net daarom dat ik bejubelde dat VW weer de moeite wou doen een wagen voor het volk te ontwikkelen. Iets dat niet te veel centen kost maar kwalitatief een goed product is. Zaken als Phaeton en Touareg maken en verkopen is best lekker maar je trouwe klanten verdwijnen wanneer je niet meer gaat innoveren in je core. Bij hen dus VOLKS-wagens. Leuk dat het bakkie blijkt te verkopen, al zie ik ze hier bitter weinig in verhouding met andere merken, de oude Yarissen (die de fakkel van Benjamin nu overgeeft aan de Aygo), de twingo's, de Ka's enzoverder.
                                    Idem. Volkswagen mag zijn roots niet vergeten.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                      Was de Yaris niet de best verkochte wagen in die klasse?
                                      Bijlange niet, die is gewoon van de kaart geveegt sinds augustus.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door rana
                                        Idem. Volkswagen mag zijn roots niet vergeten.
                                        Doen ze niet, de Fox en de Polo Trendline !!!!

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                          Ik heb genoeg economische kennis om te begrijpen wat men in Knack schrijft hoor . 't Probleem is dat men bij VW een inschattingsfoutje gemaakt heeft bij het plannen van de productiegrootte in verhouding tot de afzetmarkt en de eventuele daling in waarde van de munteenheid waar de wagen geproduceerd wordt ten opzichte van de munteeheid van de plek waar de wagen geëxporteerd wordt. Voor verdere verduidelijking...Koop de Knack

                                          @ Black Mamba, met dat verschil dat Toyo de Yaris Verso afschaft omdat ie té lelijk was om hier verkocht te krijgen. Was inderdaad een gedrocht van gewelste. Vraag mij trouwens af waar ze bij VW met hun gedachten zitten daar een break van te maken. Is al zo klein op zich...Krijg je Kia Rio-toestanden...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X