Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hou jullie vast aan jullie bretellen, het wordt nog leuk. Las op Autoweek.nl:
"Tot slot zal in maart in Argentinië de productie starten van de stationwagenversie van de Fox." Dit geeft mij pas het hierboven door Frankie beschreven gevoel
Las tevens dat Seat wat volk aan de deur gaat zetten door de tegenvallende resultaten. Miscchien kunnen ze die allemaal droppen op de redactie van d' Ieteren Magazine...
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusHou jullie vast aan jullie bretellen, het wordt nog leuk. Las op Autoweek.nl:
"Tot slot zal in maart in Argentinië de productie starten van de stationwagenversie van de Fox." Dit geeft mij pas het hierboven door Frankie beschreven gevoel
Las tevens dat Seat wat volk aan de deur gaat zetten door de tegenvallende resultaten. Miscchien kunnen ze die allemaal droppen op de redactie van d' Ieteren Magazine...
Grtz
Tja, Is logisch wanneer het wat minder gaat dat er volk aan de deur komt staan, trouwens VW moeten wat sneller auto's bouwen in het algemeen. (waardoor er wel nog wat volk op straat zal moeten afvloeien)
Nu ik ben wel blij dat je zo enthousiast bent over de Fox .
Vergeet trouwens mijn post in de IS topic te lezen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusLas in de laatste Knack dat Volkswagen serieus verlies aan het maken is op de productie van de Fox. Doen ze al es de moeite weer mee te gaan spelen in de Volks-klasse, gaan ze verlies maken...
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusHou jullie vast aan jullie bretellen, het wordt nog leuk. Las op Autoweek.nl:
"Tot slot zal in maart in Argentinië de productie starten van de stationwagenversie van de Fox." Dit geeft mij pas het hierboven door Frankie beschreven gevoel
Las tevens dat Seat wat volk aan de deur gaat zetten door de tegenvallende resultaten. Miscchien kunnen ze die allemaal droppen op de redactie van d' Ieteren Magazine...
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusLas in de laatste Knack dat Volkswagen serieus verlies aan het maken is op de productie van de Fox. Doen ze al es de moeite weer mee te gaan spelen in de Volks-klasse, gaan ze verlies maken...
Grtz
Ik zal het aan de hand van een logische redenering uitleggen:
Polo Fox kost(e) evenveel als de Fox, die niet in Duitsland wordt geproduceerd wordt en waarop Vw €**** winst (4cijfers) op maakt(e). Wat moet dat dan zijn wanneer men de Fox goedkoper produceert als de Polo Fox...
De boot en afhandeling kost €*** (3cijfers). Dan houdt men nog €**** over.
Natuurlijk ik kan verkeerd zijn ...
Comment
-
Ik heb genoeg economische kennis om te begrijpen wat men in Knack schrijft hoor . 't Probleem is dat men bij VW een inschattingsfoutje gemaakt heeft bij het plannen van de productiegrootte in verhouding tot de afzetmarkt en de eventuele daling in waarde van de munteenheid waar de wagen geproduceerd wordt ten opzichte van de munteeheid van de plek waar de wagen geëxporteerd wordt. Voor verdere verduidelijking...Koop de Knack
@ Black Mamba, met dat verschil dat Toyo de Yaris Verso afschaft omdat ie té lelijk was om hier verkocht te krijgen. Was inderdaad een gedrocht van gewelste. Vraag mij trouwens af waar ze bij VW met hun gedachten zitten daar een break van te maken. Is al zo klein op zich...Krijg je Kia Rio-toestanden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerOwww, best dat Rana mij nog doet herinneren dat deze post bestaat. Nu de Fox is veruit de best verkopende wagen in zijn klasse in EU, Natuurlijk ik kan verkeerd zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusSchreeuw ik hier al een hele tijd, een merk moet bij z'n core-business blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ranaIdd. Als je ziet dat Seat de Lupo toch een eigen sportief gezicht kon geven, is het kammer dat ze zich nu te goed voelen om een klein budget wagentje te maken. Net nu die dingen het zo goed doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusNet daarom dat ik bejubelde dat VW weer de moeite wou doen een wagen voor het volk te ontwikkelen. Iets dat niet te veel centen kost maar kwalitatief een goed product is. Zaken als Phaeton en Touareg maken en verkopen is best lekker maar je trouwe klanten verdwijnen wanneer je niet meer gaat innoveren in je core. Bij hen dus VOLKS-wagens. Leuk dat het bakkie blijkt te verkopen, al zie ik ze hier bitter weinig in verhouding met andere merken, de oude Yarissen (die de fakkel van Benjamin nu overgeeft aan de Aygo), de twingo's, de Ka's enzoverder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusIk heb genoeg economische kennis om te begrijpen wat men in Knack schrijft hoor . 't Probleem is dat men bij VW een inschattingsfoutje gemaakt heeft bij het plannen van de productiegrootte in verhouding tot de afzetmarkt en de eventuele daling in waarde van de munteenheid waar de wagen geproduceerd wordt ten opzichte van de munteeheid van de plek waar de wagen geëxporteerd wordt. Voor verdere verduidelijking...Koop de Knack
@ Black Mamba, met dat verschil dat Toyo de Yaris Verso afschaft omdat ie té lelijk was om hier verkocht te krijgen. Was inderdaad een gedrocht van gewelste. Vraag mij trouwens af waar ze bij VW met hun gedachten zitten daar een break van te maken. Is al zo klein op zich...Krijg je Kia Rio-toestanden...
Comment
Comment