Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
    Doen ze niet, de Fox en de Polo Trendline !!!!
    De Fox is ongewtijfeld een goede, degelijke value for money wagen, maar een beetje saai. De Polo is een wagen die qua basis prijs met de concurrentie mee kan, meer niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana
      De Fox is ongewtijfeld een goede, degelijke value for money wagen, maar een beetje saai. De Polo is een wagen die qua basis prijs met de concurrentie mee kan, meer niet.
      Ik zou nóóit een Fox kopen: voor 1000€ meer heb je telkens een Polo in plaats van de vergelijkbare Fox.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Bwa je zou nog verschieten van de Fox, al een paar rode en gele gezien met leuk velgje, chrome neusje !! en met kleurlijk gestreepte zetels. (niet zoveel duurder) Echt wel Leuk.
        Last edited by ; 20/12/2005, 16:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
          Hou jullie vast aan jullie bretellen, het wordt nog leuk. Las op Autoweek.nl:
          "Tot slot zal in maart in Argentinië de productie starten van de stationwagenversie van de Fox." Dit geeft mij pas het hierboven door Frankie beschreven gevoel

Echt?!

Ik wil zo'n Fox stationwagen! Maar die zal niet naar Europa komen zeker?

Comment

Is net het probleem dat je (ik) momenteel met VW hebt. Alle modellen kunnen qua basisprijs mee met de concurentie. Het is dan ook makkelijk te komen schreeuwen dat je voor evenveel centjes als bvb een Focus, Corlolla of Mégane pakweg een Golfje kan kopen. De poppen komen pas aan het dansen wanneer je de uitrusting gaat bekijken. Vele modellen geven standaard zaken weg waar je bij VW moet voor bijbetalen. En dan komt ie wel heel wat Eurootjes duurder, ook in speciale series als B2B of dergelijke.

Comment

Bijlange niet, die is gewoon van de kaart geveegt sinds augustus.
              Is dan ook wel een nieuwe uit sinds een maand of iets meer dacht ik. Soit, kan jij ff verkoopcijfers posten ter vergelijking Fox <> Yaris. Bij gebrek aan cijfers uit België neem ik die van de Nederlanders. Deze zullen zelfs nog iets rooskleuriger zijn denk ik, Ollanders houden wel van rugzakjes...

FOX (jaar 2005, zal dus tot eind vorige maand geweest zijn)
              marktaandeel: 0,61
              # verkochte modellen: 2756

YARIS (oud model, jaar 2005, idem FOX)
              marktaandeel: 1.33
              # verkochte modellen: 6008

Grtz

Comment

Is net het probleem dat je (ik) momenteel met VW hebt. Alle modellen kunnen qua basisprijs mee met de concurentie. Het is dan ook makkelijk te komen schreeuwen dat je voor evenveel centjes als bvb een Focus, Corlolla of Mégane pakweg een Golfje kan kopen. De poppen komen pas aan het dansen wanneer je de uitrusting gaat bekijken. Vele modellen geven standaard zaken weg waar je bij VW moet voor bijbetalen. En dan komt ie wel heel wat Eurootjes duurder, ook in speciale series als B2B of dergelijke.

Reine Scheibe ! Wat een onzin weer, mss iets voor de topic "humor"?.

Comment

Is dan ook wel een nieuwe uit sinds een maand of iets meer dacht ik. Soit, kan jij ff verkoopcijfers posten ter vergelijking Fox <> Yaris. Bij gebrek aan cijfers uit België neem ik die van de Nederlanders. Deze zullen zelfs nog iets rooskleuriger zijn denk ik, Ollanders houden wel van rugzakjes...

Grtz
                  Pffff, echt wel geen zin om iemand van Toyota te bellen om te vragen hoeveel ze er over de toonbank gegeven hebben.... Had jij geen wildwater bron bij Toyo

Comment

Grtz
                    Eigenlijk is dat toch onbegrijpelijk voor een Europees land hé
                    We spreken dan zelfs over een nieuw vs een uittredend model!

Comment

• Rare discussie hier ...
                      Jullie vergelijken de Fox met de Yaris, toch volledig onterecht?

Zoals hier op vorige pagina al geschreven werd: de Yaris is een concurrent van de Polo, toch niet van de Fox?

Als je de verkoopscijfers van de Fox wil vergelijken met die van een budget-Toyota, dan zal je naar de Aygo moeten kijken.

Toffe wagen, die Aygo. Zal wel verkopen, zeker zo goed als de Fox, misschien zelfs beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                        We spreken dan zelfs over een nieuw vs een uittredend model!
                        De Fox is dan ook een volledig nieuw model en heeft natuurlijk nog niet de bekendheid als Yaris. Wat wel een groot contrast is met Duitsland waardat de Fox 5891exemplaren tegen 3018, hier spreken dan wel voor één maand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                          Rare discussie hier ...
                          Jullie vergelijken de Fox met de Yaris, toch volledig onterecht?

Zoals hier op vorige pagina al geschreven werd: de Yaris is een concurrent van de Polo, toch niet van de Fox?

Als je de verkoopscijfers van de Fox wil vergelijken met die van een budget-Toyota, dan zal je naar de Aygo moeten kijken.

Toffe wagen, die Aygo. Zal wel verkopen, zeker zo goed als de Fox, misschien zelfs beter.
                          Tis gewoon te leuk om niet te antwoorden...

Comment

Bwa je zou nog verschieten van de Fox, al een paar rode en gele gezien met leuk velgje, chrome neusje !! en met kleurlijk gestreepte zetels. (niet zoveel duurder) Echt wel Leuk.
                            Ik vind de zwarte wel iets hebben, bij de gele krijg ik het gevoel van een heel dus en fragiel plaatje staal te zien rijden. Dat zwart samen met die rode achterlichtblokken geven hem een speciale touch...

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                            Het wordt nog onbegrijpelijker te moeten verstaan dat de Yaris 'Europeser' is dan de Fox. Het wagentje is geacembleerd in Valenciënnes, net over de Franse grens, alles wat met isolatie/vibraties en geluid te maken had is gebeurd in Zaventem, versnellingsbak ed komt van Tsjechië...De Fox wordt in Brazillië gebouwd.

Grtz

Comment

Nope, 3.2FSI 255pk wordt het hoogste
                              jammer

Comment

• Volkswagen Jetta R GT

Comment

• Touareg W12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                                    Touareg W12

Foutje Cayenne, dit is een W12 Sport... Ik ben aan het mierenneuken...

Comment

Foutje Cayenne, dit is een W12 Sport... Ik ben aan het mierenneuken...
                                      please forgive me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                                        please forgive me
                                        I forgive every Beetle Driver

Comment

I forgive every Beetle Driver
                                          hehe

Comment

Working...
                                          X