Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ranaDe Fox is ongewtijfeld een goede, degelijke value for money wagen, maar een beetje saai. De Polo is een wagen die qua basis prijs met de concurrentie mee kan, meer niet.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ranaDe Fox is ongewtijfeld een goede, degelijke value for money wagen, maar een beetje saai. De Polo is een wagen die qua basis prijs met de concurrentie mee kan, meer niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusHou jullie vast aan jullie bretellen, het wordt nog leuk. Las op Autoweek.nl:
"Tot slot zal in maart in Argentinië de productie starten van de stationwagenversie van de Fox." Dit geeft mij pas het hierboven door Frankie beschreven gevoel
Echt?!
Ik wil zo'n Fox stationwagen! Maar die zal niet naar Europa komen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ranaDe Fox is ongewtijfeld een goede, degelijke value for money wagen, maar een beetje saai. De Polo is een wagen die qua basis prijs met de concurrentie mee kan, meer niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerBijlange niet, die is gewoon van de kaart geveegt sinds augustus.
FOX (jaar 2005, zal dus tot eind vorige maand geweest zijn)
marktaandeel: 0,61
# verkochte modellen: 2756
YARIS (oud model, jaar 2005, idem FOX)
marktaandeel: 1.33
# verkochte modellen: 6008
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusIs net het probleem dat je (ik) momenteel met VW hebt. Alle modellen kunnen qua basisprijs mee met de concurentie. Het is dan ook makkelijk te komen schreeuwen dat je voor evenveel centjes als bvb een Focus, Corlolla of Mégane pakweg een Golfje kan kopen. De poppen komen pas aan het dansen wanneer je de uitrusting gaat bekijken. Vele modellen geven standaard zaken weg waar je bij VW moet voor bijbetalen. En dan komt ie wel heel wat Eurootjes duurder, ook in speciale series als B2B of dergelijke.
Reine Scheibe ! Wat een onzin weer, mss iets voor de topic "humor"?.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusIs dan ook wel een nieuwe uit sinds een maand of iets meer dacht ik. Soit, kan jij ff verkoopcijfers posten ter vergelijking Fox <> Yaris. Bij gebrek aan cijfers uit België neem ik die van de Nederlanders. Deze zullen zelfs nog iets rooskleuriger zijn denk ik, Ollanders houden wel van rugzakjes...
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusIs dan ook wel een nieuwe uit sinds een maand of iets meer dacht ik. Soit, kan jij ff verkoopcijfers posten ter vergelijking Fox <> Yaris. Bij gebrek aan cijfers uit België neem ik die van de Nederlanders. Deze zullen zelfs nog iets rooskleuriger zijn denk ik, Ollanders houden wel van rugzakjes...
Grtz
We spreken dan zelfs over een nieuw vs een uittredend model!
Comment
-
Rare discussie hier ...
Jullie vergelijken de Fox met de Yaris, toch volledig onterecht?
Zoals hier op vorige pagina al geschreven werd: de Yaris is een concurrent van de Polo, toch niet van de Fox?
Als je de verkoopscijfers van de Fox wil vergelijken met die van een budget-Toyota, dan zal je naar de Aygo moeten kijken.
Toffe wagen, die Aygo. Zal wel verkopen, zeker zo goed als de Fox, misschien zelfs beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LöweEigenlijk is dat toch onbegrijpelijk voor een Europees land hé
We spreken dan zelfs over een nieuw vs een uittredend model!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SRare discussie hier ...
Jullie vergelijken de Fox met de Yaris, toch volledig onterecht?
Zoals hier op vorige pagina al geschreven werd: de Yaris is een concurrent van de Polo, toch niet van de Fox?
Als je de verkoopscijfers van de Fox wil vergelijken met die van een budget-Toyota, dan zal je naar de Aygo moeten kijken.
Toffe wagen, die Aygo. Zal wel verkopen, zeker zo goed als de Fox, misschien zelfs beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerBwa je zou nog verschieten van de Fox, al een paar rode en gele gezien met leuk velgje, chrome neusje !! en met kleurlijk gestreepte zetels. (niet zoveel duurder) Echt wel Leuk.
Oorspronkelijk geplaatst door LöweEigenlijk is dat toch onbegrijpelijk voor een Europees land hé
Grtz
Comment
Comment