Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
    De Fox wordt in Brazillië gebouwd.
    da's toch al jaren zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
      da's toch al jaren zo?
      Waar beweer ik het tegendeel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
        Waar beweer ik het tegendeel?
        Ohja, juist de cijfers van de Yaris in AMS gevonden, 1800 tegen 3200 Foxies.

Comment

• Moet je de Yaris niet tegenover een Polo zetten en de Fox tov een Aygo?

En dan nog oud model vs nieuw model....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
            Moet je de Yaris niet tegenover een Polo zetten en de Fox tov een Aygo?

En dan nog oud model vs nieuw model....
            ja, is idd een betere vergelijking maar heeft te maken met een vorige post.

Comment

• RRRR32

Comment

• Altijd leuk om het weekend mee in te gaan... De R32 blijft toch smaken.

Comment

• Voor de Auto-fabriek-lovers onder ons: In "De (Financieel Economische) tijd" van een 14 dagen geleden (weet exacte datum niet meer) stond een artikel over de opkomst van de autofabrieken in Oost-Europa.

De verschillende fabrikanten & hun fabrieken werden met mekaar vergeleken.
                  Bratislava wordt nu al als Detroit-East bestempeld. Indien de groei de trend van de afgelopen jaren blijft volgen halen de Slovaken de Belgen (in 2007) in als grootste autobouwer ter wereld per aantal inwoners.

Toyota, 2e grootste autoproducent ter wereld schat er in 2010 maar liefst 300.000 wagens te bouwen. Ook Opel, VW, Audi (?), Suzuki, Fiat, Renault (ook Dacia) en Deawoo (Chrysler) houden er een fabriek op na. Om een vergelijking te geven publiceerden ze ook de cijfers van België, zo bouwt VW Vorst 200.000 wagens, Opel Antwerpen 240.000 auto's en Volvo Gent 258.000 wagens.

Een der hamvragen die de rode draad vormt doorheen het artikel is 'wat is de toekomst van VW Vorst nu VW internationaal in de kosten gaat snoeien.' W. Bernhard, de crisismanager van VW schraptte in een vorige cariëre bij Chrysler al es 26.000 banen.

Een VW-arbeider kost in Bratislava €5/uur en werkt 40 uur/week. Diezelfde VW-arbeider zou in Bratislava 28 uur/week werken en daarbij 40€/uur kosten. Nu het VW niet meer zo voor de wind gaat als 10 jaar geleden wordt bij het toekennen van modellen aan fabrieken steeds meer gekeken naar de fabrieken in het Oostblok.

Grtz

[citaten uit 'De Tijd']

Grtz
                  Last edited by ; 25/12/2005, 20:09.

Comment

• W12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                      W12

W12 SPORT!!

En daarvoor staat het nog op de vorige pagina

Lekkere kar welliswaar.

Comment

• De huidige Polo, sinds wanneer is die er en wanneer komt de verwachte opvolger?
                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                          De huidige Polo, sinds wanneer is die er en wanneer komt de verwachte opvolger?
                          Sinds mei 2005

Opvolger... ik dacht eens ergens gelezen te hebben in 2008...
                          maar ik ben niet 100% zeker

Comment

• De 9N is eind 2001 op de markt gekomen.
                            Dit jaar dus gefacelift.
                            Reken op een levensscyclus van 6, max. 7 jaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                              RRRR32

Die staat in hier in het dorp, in het zwart. Die kerel had daarvoor een BMW M-roadster volgens mij.

Comment

• Hoe zit dat eigenlijk met de huidige golf ? k'Zie da niet meer rijden !!! Is de kwaliteit naar beneden en de prijs omhoog (net als mercedes) ?
                                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
                                  Hoe zit dat eigenlijk met de huidige golf ? k'Zie da niet meer rijden !!! Is de kwaliteit naar beneden en de prijs omhoog (net als mercedes) ?
                                  Hoe gij ziet geen Golf meer rijden?
                                  Dat kan toch niet. De Golf is best verkochte wagen van Europa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
                                    Hoe zit dat eigenlijk met de huidige golf ? k'Zie da niet meer rijden !!!
                                    gelukkig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                                      Ah ja ? En ik die dacht dat ik in Europa woonde !!
                                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                                        Ja inderdaad, jij rijdt met je ogen dicht zeker, antonnio?
                                        Ik heb wel de indruk dat hij het succes van de III en de VI niet echt kan evenaren, hij is nu toch al meer dan 2 jaar op de markt...

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                          gelukkig.
                                          ik leef met je mee...

Comment

Working...
                                          X