Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BBS Challenge
in Europa enkel in "DSK" te krijgen
in Japan enkel in "DSK" te krijgen
BBS Le Mans
In Europa enkel in DSK/POL te krijgen.
In Japan ook in GP (goudkleurig geanodiseerde velgster) te krijgen.
BBS RS-GT
In Europa enkel als DSK/POL te krijgen.
In Japan tevens als DBK/POL (antraciet geanodiseerde velgster) en GP/POL te krijgen.
- edit -
Foto's tonen allemaal 18"-velgen. Voornamelijk de LM wordt er mooier op in 19" (wat meer "ruimte"), de RS-GT vind ik dan wat lelijker worden (teveel "ruimte").
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaAls ik 't zo bekijk ... ik vind een 5-deurs bijna knapper dan een 3-deurs, de 3-deurs is zo "opgestoken" achteraan vanaf de B-zuil (of zo lijkt 't mij toch).
De lijn bij de driedeurs gaat gewoon té ver naar boven, waardoor de achterkant precies te hoog op z'n poten staat. (En die "precies" mag je bijna weglaten, want de Golf is al semi-monovolume)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Hoe komt het dat je bepaalde BBS velgen enkel in Japan kunt krijgen. BBS is toch een Duitse firma?
Ik vermoed dat (ten dele) de terughoudende Europese gedistingueerde smaak er voor iets tussen zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SouldriverIk vind de vijfdeurs mooier dan de driedeurs. De lijn die van de motorkap de ramen passeert tot aan de koffer is bij de vijfdeurs veel harmonieuzer met het algemene design van de wagen. (De lijn bij de onderkant van de C-stijl komt mooi ter hoogte van de onderkant van de achterruit)
De lijn bij de driedeurs gaat gewoon té ver naar boven, waardoor de achterkant precies te hoog op z'n poten staat. (En die "precies" mag je bijna weglaten, want de Golf is al semi-monovolume)
Comment
Comment