Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik een zwarte 3 deurs.Met manuele bak.18" OZ superlegeras.235 dunlop SP sport maxx,kuurtje bij heinz,airbox,uitlaatlijn van milteck,KW variant 2,en een setje movit remmen

Comment

• Bij Volkswagen blijven ze verbazen. (alléé mij toch). Met ge moet zien met wat ze nu afkomen...
      I LIKE IT

Volkswagen met GX3 concept in LATekst Henny HemmesVolkswagen heeft zojuist op de Los Angeles auto show de GX3 onthuld. Dat is een kruising tussen een sportwagen en een motorfiets en gaat hoogstwaarschijnlijk in productie.

Peugeot deed ’t eerder en VW doet het na: een bijzonder concept van een sportwagen met drie wielen ten tonele voeren. De GX3 werd onthuld door de baas van Volkswagen, Wolfgang Bernhard. Hij had in zijn tijd bij DaimlerChrysler de taak op zich genomen om de ‘verschrikkelijke’ Tomahawk, de motorfiets met Vipermotor het toneel op te rijden. In Los Angeles had hij vandaag na het presenteren van de Golf GTI en de Eos een eenvoudiger klusje met de driewielige GX3 de showvloer oprijden. Dit concept heeft maar 125 pk en dat lijkt weinig, maar de 1,6-liter VW-motor hoeft slechts een gewicht van 570 kg in beweging te brengen en dat doet hij in 5,7 seconden (tot 100 km/h ). De gewicht/pk verhouding is dan ook 4,56 kg/pk. Het brandstofverbruik is met 5,2 l/100 km mooi laag.
      De GX3 is ontworpen in samenwerking met het in 2005 opgericht Moonraker team van ingenieurs en VW’s nieuwe ontwerpstudio in Santa Monica, Californië en als er genoeg positieve reacties zijn, gaat hij in productie voor de Californische markt. VW’s Amerikaanse baas Adrian Hallmark schat de kans 90 procent. Een extra verkoopargument is dat met de GX3 gebruik kan worden gemaakt van de carpoolbaan, ook al zit er maar één persoon in. Dat komt omdat hij door zijn drie wielen zal worden aangemerkt als motorfiets.
      Volkswagen spreekt al van een prijsindicatie voor de driezitter van $ 17.000 (zo’n 14.750 euro).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
        Bij Volkswagen blijven ze verbazen. (alléé mij toch). Met ge moet zien met wat ze nu afkomen...
        I LIKE IT

Volkswagen met GX3 concept in LATekst Henny HemmesVolkswagen heeft zojuist op de Los Angeles auto show de GX3 onthuld. Dat is een kruising tussen een sportwagen en een motorfiets en gaat hoogstwaarschijnlijk in productie.

Peugeot deed ’t eerder en VW doet het na: een bijzonder concept van een sportwagen met drie wielen ten tonele voeren. De GX3 werd onthuld door de baas van Volkswagen, Wolfgang Bernhard. Hij had in zijn tijd bij DaimlerChrysler de taak op zich genomen om de ‘verschrikkelijke’ Tomahawk, de motorfiets met Vipermotor het toneel op te rijden. In Los Angeles had hij vandaag na het presenteren van de Golf GTI en de Eos een eenvoudiger klusje met de driewielige GX3 de showvloer oprijden. Dit concept heeft maar 125 pk en dat lijkt weinig, maar de 1,6-liter VW-motor hoeft slechts een gewicht van 570 kg in beweging te brengen en dat doet hij in 5,7 seconden (tot 100 km/h ). De gewicht/pk verhouding is dan ook 4,56 kg/pk. Het brandstofverbruik is met 5,2 l/100 km mooi laag.
        De GX3 is ontworpen in samenwerking met het in 2005 opgericht Moonraker team van ingenieurs en VW’s nieuwe ontwerpstudio in Santa Monica, Californië en als er genoeg positieve reacties zijn, gaat hij in productie voor de Californische markt. VW’s Amerikaanse baas Adrian Hallmark schat de kans 90 procent. Een extra verkoopargument is dat met de GX3 gebruik kan worden gemaakt van de carpoolbaan, ook al zit er maar één persoon in. Dat komt omdat hij door zijn drie wielen zal worden aangemerkt als motorfiets.
        Volkswagen spreekt al van een prijsindicatie voor de driezitter van $ 17.000 (zo’n 14.750 euro).
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wauwww Nah eigenlijk oerlelijk, moet wel een kick geven
          Last edited by ; 06/01/2006, 21:56.

Comment

• Benieuwd hoe dat ding rijdt in ietwat snel genomen bochten.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Iemand enig idee hoe't systeem van een autosleutel ineenzit ? Daarmee bedoel ik :

werken die sleutels (met centrale vergrendeling) met één of andere ingebouwde code ? If so : kan die code veranderd worden ?

't Zit nl zo : een kennis van me heeft een VW Beetle 1.9 TDI gekocht van een garagist (die blijkbaar niet 100% op de graat was), en de garagist kon slechts één sleutel geven omdat de andere zogezegd 'kwijt' was. Uiteindelijk heeft hij hen een extra sleutel gegeven (eerst aangevraagd bij D'Ieteren), maar daar kan enkel de deuren mee ontgrendeld worden, starten lukt niet.

Aangezien ze het zaakje niet helemaal vertrouwen, vragen ze zich af of't niet mogelijk is een andere sleutel aan te vragen of een andere code in te stellen in de huidige sleutel (+ ontvanger in de wagen).

Of is dat reine onzin ?

Comment

• - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                  Iemand enig idee hoe't systeem van een autosleutel ineenzit ? Daarmee bedoel ik :

werken die sleutels (met centrale vergrendeling) met één of andere ingebouwde code ? If so : kan die code veranderd worden ?

't Zit nl zo : een kennis van me heeft een VW Beetle 1.9 TDI gekocht van een garagist (die blijkbaar niet 100% op de graat was), en de garagist kon slechts één sleutel geven omdat de andere zogezegd 'kwijt' was. Uiteindelijk heeft hij hen een extra sleutel gegeven (eerst aangevraagd bij D'Ieteren), maar daar kan enkel de deuren mee ontgrendeld worden, starten lukt niet.

Aangezien ze het zaakje niet helemaal vertrouwen, vragen ze zich af of't niet mogelijk is een andere sleutel aan te vragen of een andere code in te stellen in de huidige sleutel (+ ontvanger in de wagen).

Of is dat reine onzin ?
                  En dat sleuteltje waarmee je de deuren kan ontgrendelen is toevallig een volledig plastieken ding?

In dat geval heeft die volgens mij helemaal geen contact opgenomen met D'Ieteren.

Immers, bij elke nieuwe VW zitten twee volwaardige sleutels én dan ook nog een plastieken sleuteltje met een papiertje bij met codenummer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane

...

dies wel knap
                    alleen die voorbumper[bah]!
                    Last edited by Denniske; 06/01/2006, 21:02.
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane

Hoe verneuk ik een GTI Zie dat daar onderaan hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                        Hoe verneuk ik een GTI Zie dat daar onderaan hangen
                        Toch pakken mooier dan dat stom stuk kunststof wat onderaan een standaard GTI hangt. En een subliem mooie achterbumper.

I like it very much
                        Welke kit is dat trouwens? Abt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
                          Toch pakken mooier dan dat stom stuk kunststof wat onderaan een standaard GTI hangt. En een subliem mooie achterbumper.

I like it very much
                          Welke kit is dat trouwens? Abt?
                          Da meende ni!!!!!! Een GTI verneuken met die tuning spullen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                            Da meende ni!!!!!! Een GTI verneuken met die tuning spullen
                            Ik ben een ronny. Wist je dat dan niet?

Het is gewoon beter dan dat stomme kunststof wat onderaan een standaard GTI siert.

Comment

• @ sassafras

Ivm sleutel voor VW beetle,alle recente autusleutels zijn binnenin de kop van de sleutel voorzien van een chip.
                              Dit is een startbeveiliging ,de chip wordt gelezen telkens de sleutel in het contact wordt gestoken om te starten.Zit deze chip er niet in of met een verkeerde code dan start de wagen niet of valt na het starten terug stil.
                              Ik vermoed dat die garagist een gewone sleutel (zonder chip)heeft laten bijmaken om zich er vlug vanaf te maken omdat hij maar 1 sleutel had.
                              De eigenaar van de beetle kan die sleutel laten bijmaken bij een schoenmaker , slotenmaker of uw dealer (vraag steeds of deze mensen ervaring hebben met transponders) en nadien zal hij naar een VW dealer moeten gaan om de chip op de wagen te laten programeren(het is denkelijk een crypto-chip= programeren op de wagen).IK vermoed totale kost tussen 60 en 85€.
                              Oudere autosleutels met transponder (chip) kunnen dikwijls ter plaatse en onmiddelijk bijgemaakt worden.
                              Last edited by ; 07/01/2006, 00:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shoemaker
                                @ sassafras

Ivm sleutel voor VW beetle,alle recente autusleutels zijn binnenin de kop van de sleutel voorzien van een chip.
                                Dit is een startbeveiliging ,de chip wordt gelezen telkens de sleutel in het contact wordt gestoken om te starten.Zit deze chip er niet in of met een verkeerde code dan start de wagen niet of valt na het starten terug stil.
                                Ik vermoed dat die garagist een gewone sleutel (zonder chip)heeft laten bijmaken om zich er vlug vanaf te maken omdat hij maar 1 sleutel had.
                                De eigenaar van de beetle kan die sleutel laten bijmaken bij een schoenmaker , slotenmaker of uw dealer (vraag steeds of deze mensen ervaring hebben met transponders) en nadien zal hij naar een VW dealer moeten gaan om de chip op de wagen te laten programeren(het is denkelijk een crypto-chip= programeren op de wagen).IK vermoed totale kost tussen 60 en 85€.
                                Oudere autosleutels met transponder (chip) kunnen dikwijls ter plaatse en onmiddelijk bijgemaakt worden.
                                Maar 't gaat niet zozeer over bijmaken, maar zogezegd opniéuw laten programmeren. Ze vreest immers dat de garagist die sleutel niet helemaal 'kwijt' was, maar nog ergens heeft liggen ...

Of is't dat dat je bedoelt met het laten programmeren bij een VW-dealer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                  Maar 't gaat niet zozeer over bijmaken, maar zogezegd opniéuw laten programmeren. Ze vreest immers dat de garagist die sleutel niet helemaal 'kwijt' was, maar nog ergens heeft liggen ...

Of is't dat dat je bedoelt met het laten programmeren bij een VW-dealer ?
                                  contact opnemen met een erkende VW-dealer, of met D'ieteren

Comment

• Hier een GTI-koopje:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

En nieuwprijs bedraagt vanaf 26 980 € (3 deurs - DSG)

Bwa, ik geef een beetje meer en heb een volledig nieuwe.
                                    Alhoewel zonder rekening houdend met prijs van eventuele gewenste opties.

Comment

• Die wil ik ook !

Iemand heeft deze cadeau gekregen bij de aankoop van een Golf Plus

Leuk gadget

Comment

• @audiboy Idd een koopje, en de kleur: Black and sporty,that's the way a GTI must be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne

Comment

Working...
                                          X