Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • 100% stock-heid





    en met z'n vorige velgen
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

    Comment


    • Zat er op de Golf 4 een soort van 'winterpakket' ?
      Vandaag een Golf 4 gekocht en daar zitten verwarmde zetels + koplampsproeiers op ? (bij m'n Alfa 156 was dat 'winterpakket')

      Comment


      • Die foto's komen mij bekend voor quadrifoglio

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          Die foto's komen mij bekend voor quadrifoglio


          Ik verwachten nog foto's van een driftende E30 met een 6pack drank uit het raam...
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten


            Ik verwachten nog foto's van een driftende E30 met een 6pack drank uit het raam...
            Komt in orde Wees daar maar zeker van! 't Zal wel voor volgend jaar zijn, maar vond da wel wijs idee. Dan zullen die mannen van de McDo mss ni meer lachen als ik direct m'n cola omver smijt...

            Comment


            • Is echt e geweldig idee.


              Nog iemand met geweldige ideeën, koop een Golf 1 voor 300$, steek er (in afwachting van een schroefkit) veerpoten van een Porsche 944 onder en dikke banden.







              Rest van de foto's heb ik al eens bij "ratlook" gepost, kar wordt volledig gedropt, voorophanging wordt versmald zoals bij aircooled VW's en de motor wordt 4 inch verhoogd.

              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

              Comment


              • Vet!

                En is dat dat met droog carter dat die werkt? Of kan zo een motor eventjes 4cm omhoog? Denk ni dat da bij de mijne mogelijk is eigenlijk. En het carter komt ook wel redelijk laag. Al een koelvin afgereden

                Comment


                • Geen droog carter, vergeet niet dat dit een ongelooflijk cheap-ass project is.

                  Zo zag het carter eruit na 2 weken plat liggen


                  The motor is raised about 3 inches. The control arm mounts are moved up about 2½-3 inches.
                  Axles and tie rods are shortened and sleeved. The control arms are narrowed to bring the wheels in (kinda like a narrowed beam in an aircooled ) and welded (sleeved) back together at an angle to keep the ball joint from binding.
                  *het VWvortex-forum ligt precies plat, zal straks het verhaal afmaken*
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                  Comment


                  • Here's a shot of one of the first cuts...


                    What you see here is the front control arm mount on the passenger side. The hole just below the motor mount is the area I cut out from axle clearance, it's since been capped off and braced to maintain strength. The weld you see running horizontal is the spot I took about 2½ inches out of to bring the mount up so it's no longer the lowest point on the car.


                    You can also see the raised motor mount and the raised/narrowed strut tower along with a whole lot of seam welding and the lack of rain tray. What you can't see is the bracing/skid plate on the underside of the control arm mount that ties it back into the floor and strengthens everything up.
                    As far as the side (motor/trans) mounts, they're basically swapped and turned upside down. The rear (trans) mount is in the stock location (for now) it just uses a different bracket made from strap steel. As for the front, I had a few different ideas but I finally ended up aligning and welding the cup to the core support. When I pull the motor I just pull the starter bolts and drop the mount out of the way.
                    Here's a shot of the motor, not much to look at right now:

                    Link naar het project: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2770304
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                      Of kan zo een motor eventjes 4cm omhoog? Denk ni dat da bij de mijne mogelijk is eigenlijk. En het carter komt ook wel redelijk laag. Al een koelvin afgereden
                      Bij Kevers worden die aanpassingen vaker gemaakt, bij een Golf lukt het ook (dus ik gok bij ander voorwielaandrijvers ook, met een beetje creativiteit)
                      In theorie moet het dus ook mogelijk zijn met een E30, maar ik denk dat ge dan moeilijkheden gaat krijgen met de aandrijving naar de achterwielen. Transmissietunnel verhogen enzo...
                      En ik heb geen idee hoe dat met de keuring zit, kevers op O-platen hebben daar geen last van.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                      Comment


                      • R32

                        Comment


                        • hebben de nieuwste pheatons ook al LEDs ? Vandaag eentje zien rijden. trekt op niets

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                            hebben de nieuwste pheatons ook al LEDs ? Vandaag eentje zien rijden. trekt op niets
                            Idd, onderaan in de koplampen, ik vind het knap
                            Tis ook niet te opvallend bij een Pheaton vind ik.

                            Comment


                            • Weet er iemand of in de Golf VI GTI de ESP volledig uitschakelbaar gaat zijn? Als je bij een V GTI of Scirocco "ESP off" duwt gaat hij toch nog ingrijpen als je heel ver gaat
                              Of is er een manier om hem toch helemaal uit te schakelen?

                              Comment


                              • Lupo 433pk

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment


                                • Blits bezit: Volkswagen Golf III VR6

                                  Veel mensen van een jaar of zeventig doen het wat rustiger aan. Het leeuwendeel van het leven is immers al achter de rug, dus waarom zou je je druk maken? Zo niet Tiny Hof uit Beverwijk, 74 jaar jong en zo ’kwiek als een jong ding van twintig’. Kijk maar naar haar auto: een schitterend onderhouden Volkswagen Golf VR6 uit 1993.
                                  De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

                                  Comment


                                  • Zalige bomma .

                                    Comment


                                    • Comment


                                      • leuk filmpje,een omaatje van 74 over haar vw golf vr6
                                        De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                          leuk filmpje,een omaatje van 74 over haar vw golf vr6
                                          http://www.autoweek.nl/video.php?id=1124&cat=4

                                          Beetje te laat

                                          Comment

                                          Working...
                                          X