Beste, ivm de sleutel waarmee je niet kan starten. Een nieuwe sleutel die bij dieteren besteld wordt dient nog gecodeerd te worden extra in de garage om te kunnen starten. ik had hetzelfde probleem. wel niet alle dealers beschikken over de juiste pc's daarvoor!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Heibel over plannen van VW in Rusland
do 12/01/06 - De Duitse autoconstructeur Volkswagen wil een fabriek bouwen in Rusland om zo de omzet op te krikken.
De vakbonden in Duitsland zijn verbaasd dat VW extra wagens gaat bouwen in Rusland, terwijl de fabrieken in West-Europa met overcapaciteit kampen.
"Met een overcapaciteit van 1,7 miljoen wagens en een gedeeltelijk dramatische onderbezetting in de bestaande fabrieken willen we eerst aantwoord over de toekomst van de huidige vestigingen en jobs", zegt de voorzitter van de Duitse ondernemingsraad van VW.
De Belgische vakbonden reageren voorlopig nog niet. Zij hebben het nieuws over de plannen van VW uit de Duitse pers moeten vernemen.
bron: www.vrtnieuws.net
Comment
-
nee, ik heb er ook nog geen foto's van gezien. Zou hij terug vergelijkbaar zijn met de Jetta (zoals de Bora en de Golf IV)?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karelVWnee, ik heb er ook nog geen foto's van gezien. Zou hij terug vergelijkbaar zijn met de Jetta (zoals de Bora en de Golf IV)?
Nu is hij al "een koopje" op het salon (als Rabbit II) maar binnen een half jaar is hij mss nog wat goedkoper, als de stock op moet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999't is eigenlijk gewoon om te weten hoelang de IV Variant nog gaat te koop zijn
Nu is hij al "een koopje" op het salon (als Rabbit II) maar binnen een half jaar is hij mss nog wat goedkoper, als de stock op moet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerWacht even naar de wind luisteren .... 2007 .... facelift Golf... Nu ik verwacht dat de productie zeker dit jaar stopgezet (winter) wordt want de "Golf Suv" komt op die lijn. Yipie
Voor 15.000 heb je al een variant, kweet niet of daar nog veel afkan ...2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerWacht even naar de wind luisteren .... 2007 .... facelift Golf... Nu ik verwacht dat de productie zeker dit jaar stopgezet (winter) wordt want de "Golf Suv" komt op die lijn. Yipie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT CaractereVoor 15.000 heb je al een variant, kweet niet of daar nog veel afkan ...Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
piepen bij achteruit rijden
yo manne! (en dames?)
enkele weken terug kocht ik een polo 9N 1.9tdi, 45000km van 2004
nu merk ik op dat wanneer ik vertrek en achteruit rij en men koppeling laat komen of wanneer ik rem (dan is het het meest hoorbaar!) deze een afgrijselijk piepend geluid kan maken welke na een tijdje weer weggaat! naar wat ik op enkele hollandse fora las, is dit typisch volkswagen.. maar klopt dit wel? zijn er nog mensen die een gelijkaardig probleem ondervinden of is dit wel degelijk een fout ergens aan de schijven ofzo?
alvast bedankt!
edit: waren dus idd draagarmen.. problem fixed!
Comment
-
Beste VW-lovers,
Ik heb nog een modelbouwkit van een Golf VR6 staan (Revell op 1/24) en plan er een beige interieur van te maken. Maar ik ben op zoek naar referentiefoto's, die ik niet vind...
Ben er zeker van dat jullie beter weten waar gezocht?
Merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Friedrichyo manne! (en dames?)
enkele weken terug kocht ik een polo 9N 1.9tdi, 45000km van 2004
nu merk ik op dat wanneer ik vertrek en achteruit rij en men koppeling laat komen of wanneer ik rem (dan is het het meest hoorbaar!) deze een afgrijselijk piepend geluid kan maken welke na een tijdje weer weggaat! naar wat ik op enkele hollandse fora las, is dit typisch volkswagen.. maar klopt dit wel? zijn er nog mensen die een gelijkaardig probleem ondervinden of is dit wel degelijk een fout ergens aan de schijven ofzo?
alvast bedankt!
Naar de dealer ermee dus.
Wat wél een typische 9N-kwaal is, zijn piepende/krakende draagarmen.
Dat wordt gratis verholpen door de garage.Last edited by Löwe; 13/01/2006, 19:26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LöweIk rij sinds 2001 met een 9N en heb hier nooit last van gehad.
Naar de dealer ermee dus.
Wat wél een typische 9N-kwaal is, zijn piepende/krakende draagarmen.
Dat wordt gratis verholpen door de garage.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT CaractereIk heb ook altijd last gehad met het gepiep van mijn polo. Heeft weken bij de dealer gestaan. Is nooit definitief verholpen geweest.
"We gaan die wel ne keer invetten" moet je protesteren.
Ze kunnen dat anders regelen.
Vraag me niet hoe, maar het is mogelijk.
Bij mij is het 2 jaar weggeweest en nu met de winter is het terug.
Volgende week gaat de Polo binnen en zal dat verholpen worden.
Als ik dit zo elke 2 jaar moet doen, kan ik daar nog wel mee leven.
Comment
-
Iemand dit "beest" al gezien? Staat te koop op ebay.de
Moets 'em nie hebben maar toch eens leuk om te zien!Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment