Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Hahahaha, wat kan een bomma toch hip zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Vraagje ivm de Golf II.

Soms heeft de Golf II slechts 2 lichten vooraan, andere keren dan weer 4 zoals bij de GTI hierboven. Welk van beide is het oudste?
      En up.

Comment

• Hangt dit niet af van de versie/ het uitrustingsniveau?
        Volgens mij hadden de basisversies 2 lichten en de GL/ GTI (en mss. nog andere) de dubbele koplampen.
        Ik vraag me af of de latere FL-uitvoeringen (met de dikkere bumpers en de zijspiegels op de hoek van het raam) niet altijd 4 koplampen hadden.

Comment

• GTI's en G60's hadden altijd dubbele koplampen (tamelijk zeker), van de rest weet ik het niet.

Iig, oude GTI's
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Toen ze zagen dat de spatie tussen de G en de T iets te groot was hebben ze het blijkbaar zo gelaten

Comment

• Is +/- 15.000 € voor een Touareg van 3 à 4 jaar oud met 70.000km een normale prijs? In Duitsland vind je er voor dat geld veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                Is +/- 15.000 € voor een Touareg van 3 à 4 jaar oud met 70.000km een normale prijs? In Duitsland vind je er voor dat geld veel.
                volgens www.dat.de wel

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                    volgens www.dat.de wel
                    Eigenlijk wel goedkoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                      Eigenlijk wel goedkoop.
                      zeker als je vergelijkt met belgische prijzen

Comment

• erover maar evil

Comment

• Er zodanig over dat het vet wordt.

Comment

• Hoe zalig ziet dat er nie uit daar! Kan mij wel nog een paar fijnere karren voorstellen dan de Golf om daar wat rond te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              500pk? Op de vooras alleen?

Zou die kar last hebben van onderstuur?

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Hoe zalig ziet dat er nie uit daar! Kan mij wel nog een paar fijnere karren voorstellen dan de Golf om daar wat rond te rijden.
                              Waarom? Is een R32, mits gechipte 4Motion naar vast 50/50 is dat volgens mij een zalige kar om daar rond te crossen.
                              En het geluid dat uit dat VR6 blok komt is hemels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                Waarom? Is een R32, mits gechipte 4Motion naar vast 50/50 is dat volgens mij een zalige kar om daar rond te crossen.
                                En het geluid dat uit dat VR6 blok komt is hemels.
                                True, maar als ze mij nog de keuze gaven voor een Mitsu Evo/ Lancia Delta Integrale/..., dan zou ik de Golf toch aan de kant zetten.

Comment

• BOT R32

BOT ER32

Comment

• R32

Comment

• Er rijdt nog een zwarte ook en ik dacht met als plaat BOT RR32 .

Comment

• allebei zo vet hé

Comment

• Die grijze is nog zwaar getuned ook,logo's ook allemaal in het zwart.

Comment

Working...
                                          X