Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91Je hebt een GTI manueel vanaf 26.146€ en met DSG vanaf 27.806€
Correct me if I'm wrong!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzJa, je bent 'n beetje wrong... De GTI kost in driedeurs 25.350€... Je gaf de vijfdeursprijzen
GRtz
Comment
-
-
kleine kortingen VW tijdens salon
toch maar kleine kortingen bij de dealers tijdens het salon. Heb gekeken voor een nieuwe VW Polo voor mijn vrouw (1.9 TDI, edition). Enkel interessant pakket in Edition voor 400 euro (1000 euro profijt), dan nog een extra korting van 5%. Sorry dit zijn GEEN saloncondities, als je vergelijkt met andere merken. Heb in juni 2002 mijn Bora variant besteld en hier ook interessante packs en meer dan 5% korting! Voor mij ongeloofwaardige promotie op radio, pers en tv. Heb al bij verschillende vw-dealers geweest en overal hetzelfde. Hoeveel korting kunne jullie zoal bedingen, en hebben jullie tips hoe dit aan te pakken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karelVWtoch maar kleine kortingen bij de dealers tijdens het salon. Heb gekeken voor een nieuwe VW Polo voor mijn vrouw (1.9 TDI, edition). Enkel interessant pakket in Edition voor 400 euro (1000 euro profijt), dan nog een extra korting van 5%. Sorry dit zijn GEEN saloncondities, als je vergelijkt met andere merken. Heb in juni 2002 mijn Bora variant besteld en hier ook interessante packs en meer dan 5% korting! Voor mij ongeloofwaardige promotie op radio, pers en tv. Heb al bij verschillende vw-dealers geweest en overal hetzelfde. Hoeveel korting kunne jullie zoal bedingen, en hebben jullie tips hoe dit aan te pakken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerAl klant en nog maar 5% korting, tjesus met wat zijn we bezig. 8% zou je moeten krijgen incl. deze module. Hoe bedingen? Moeilijke vraag omdat 30% van de vw-dealers boeren zijn en absoluut geen gevoel hebben waardoor ze zeker niet zullen toegeven. Van welke streek ben je ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerAl klant en nog maar 5% korting, tjesus met wat zijn we bezig. 8% zou je moeten krijgen incl. deze module. Hoe bedingen? Moeilijke vraag omdat 30% van de vw-dealers boeren zijn en absoluut geen gevoel hebben waardoor ze zeker niet zullen toegeven. Van welke streek ben je ?
Ze proberen de mensen ook serieus bij hun foef te pakken. Heb prijslijsten liggen van september, en eind november waren er nieuwe prijzen (dus deel van de korting gaat ook nog in het niets door recente prijsstijging). Ik ben heel tevreden van VW qua auto maar hun prijzenpolitiek is asociaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommieVolgens mij is die reclame met die man die de verkoper uitlacht correcter dan die waarin ze hem een applaus geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karelVWInderdaad Tommie, zo kwam het bij mij ook over! Waarom maken de mensen eigenlijk zo zot om tijdens het salon een auto te kopen? Altijd het beste om alles te laten bezinken voordat je een contract tekent, want zonder dat je het beseft hebben ze je bij je pietje. Je denkt dat je een goede deal gedaan hebt en eens je thuis bent voel je je in 't zak gezet. (en zit de verkoper in zijn bureau te lachen)
Waar ik absoluut niet over te spreken ben is de kostprijs van hun wagens die door de band nét iets te hoog ligt naar mijn mening (zeker wanneer ik es ga vergelijken welke prijzen ze voor een Skoda vragen welke identiek is...) én ook niet over de onderhoudsservice en dito prijzen. Vaak ronduit schandalige service en de kostprijs van hun reparaties zijn bovengemiddeld hoog. Zeker wanneer je vergelijkt met de neef Skoda...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusBen jij Blue Proppeler, de eeuwige VW-liefhebber of ben je iemand die z'n paswoord gestolen heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karelVWInderdaad Tommie, zo kwam het bij mij ook over! Waarom maken de mensen eigenlijk zo zot om tijdens het salon een auto te kopen? Altijd het beste om alles te laten bezinken voordat je een contract tekent, want zonder dat je het beseft hebben ze je bij je pietje. Je denkt dat je een goede deal gedaan hebt en eens je thuis bent voel je je in 't zak gezet. (en zit de verkoper in zijn bureau te lachen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karelVWUit het Gentse.
Ze proberen de mensen ook serieus bij hun foef te pakken. Heb prijslijsten liggen van september, en eind november waren er nieuwe prijzen (dus deel van de korting gaat ook nog in het niets door recente prijsstijging). Ik ben heel tevreden van VW qua auto maar hun prijzenpolitiek is asociaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karelVWtoch maar kleine kortingen bij de dealers tijdens het salon. Heb gekeken voor een nieuwe VW Polo voor mijn vrouw (1.9 TDI, edition). Enkel interessant pakket in Edition voor 400 euro (1000 euro profijt), dan nog een extra korting van 5%. Sorry dit zijn GEEN saloncondities, als je vergelijkt met andere merken. Heb in juni 2002 mijn Bora variant besteld en hier ook interessante packs en meer dan 5% korting! Voor mij ongeloofwaardige promotie op radio, pers en tv. Heb al bij verschillende vw-dealers geweest en overal hetzelfde. Hoeveel korting kunne jullie zoal bedingen, en hebben jullie tips hoe dit aan te pakken?
Donderdag liet ik op het salon een offerte voor een jetta maken en daar kreeg ik enkel 5,5% (zonder eventueel aan te dringen naar meer)
Comment
Comment