Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91
    Je hebt een GTI manueel vanaf 26.146€ en met DSG vanaf 27.806€

Ik denk niet dat er grote slagen te slaan zijn voor dit model hoor, als je 7 of 8% kan bekomen zal het goed zijn !

En packs of speciale uitvoeringen zijn er niet op de GTI dacht ik.

Correct me if I'm wrong!
    Die zijn er id niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91
      Je hebt een GTI manueel vanaf 26.146€ en met DSG vanaf 27.806€

Correct me if I'm wrong!
      Ja, je bent 'n beetje wrong... De GTI kost in driedeurs 25.350€... Je gaf de vijfdeursprijzen
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
        Ja, je bent 'n beetje wrong... De GTI kost in driedeurs 25.350€... Je gaf de vijfdeursprijzen
        Ik had het over de gewone versies jongens, geen GTI-varianten. De TDI-90 maw indien dat de 'laagste' dieselversie verkrijgbaar op een Golfje is...

GRtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
          Ik had het over de gewone versies jongens, geen GTI-varianten. De TDI-90 maw indien dat de 'laagste' dieselversie verkrijgbaar op een Golfje is...

GRtz
          Benzine: 1.4 B2B-line = 15 490 EUR
          Diesel: 2.0 SDi B2B-line = 16 570 EUR
          nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
            Benzine: 1.4 B2B-line = 15 490 EUR
            Diesel: 2.0 SDi B2B-line = 16 570 EUR
            En de eerste goedkoopste TDI-variante? Zijn deze prijzen al verminderd met mogelijke kortingen van dealer of salonvoorwaarden?

Comment

• kleine kortingen VW tijdens salon

toch maar kleine kortingen bij de dealers tijdens het salon. Heb gekeken voor een nieuwe VW Polo voor mijn vrouw (1.9 TDI, edition). Enkel interessant pakket in Edition voor 400 euro (1000 euro profijt), dan nog een extra korting van 5%. Sorry dit zijn GEEN saloncondities, als je vergelijkt met andere merken. Heb in juni 2002 mijn Bora variant besteld en hier ook interessante packs en meer dan 5% korting! Voor mij ongeloofwaardige promotie op radio, pers en tv. Heb al bij verschillende vw-dealers geweest en overal hetzelfde. Hoeveel korting kunne jullie zoal bedingen, en hebben jullie tips hoe dit aan te pakken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karelVW
                toch maar kleine kortingen bij de dealers tijdens het salon. Heb gekeken voor een nieuwe VW Polo voor mijn vrouw (1.9 TDI, edition). Enkel interessant pakket in Edition voor 400 euro (1000 euro profijt), dan nog een extra korting van 5%. Sorry dit zijn GEEN saloncondities, als je vergelijkt met andere merken. Heb in juni 2002 mijn Bora variant besteld en hier ook interessante packs en meer dan 5% korting! Voor mij ongeloofwaardige promotie op radio, pers en tv. Heb al bij verschillende vw-dealers geweest en overal hetzelfde. Hoeveel korting kunne jullie zoal bedingen, en hebben jullie tips hoe dit aan te pakken?
                Al klant en nog maar 5% korting, tjesus met wat zijn we bezig. 8% zou je moeten krijgen incl. deze module. Hoe bedingen? Moeilijke vraag omdat 30% van de vw-dealers boeren zijn en absoluut geen gevoel hebben waardoor ze zeker niet zullen toegeven. Van welke streek ben je ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
                  Al klant en nog maar 5% korting, tjesus met wat zijn we bezig. 8% zou je moeten krijgen incl. deze module. Hoe bedingen? Moeilijke vraag omdat 30% van de vw-dealers boeren zijn en absoluut geen gevoel hebben waardoor ze zeker niet zullen toegeven. Van welke streek ben je ?
                  Ben jij Blue Proppeler, de eeuwige VW-liefhebber of ben je iemand die z'n paswoord gestolen heeft?

Comment

• Volgens mij is die reclame met die man die de verkoper uitlacht correcter dan die waarin ze hem een applaus geven

Comment

Uit het Gentse.
                      Ze proberen de mensen ook serieus bij hun foef te pakken. Heb prijslijsten liggen van september, en eind november waren er nieuwe prijzen (dus deel van de korting gaat ook nog in het niets door recente prijsstijging). Ik ben heel tevreden van VW qua auto maar hun prijzenpolitiek is asociaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                        Volgens mij is die reclame met die man die de verkoper uitlacht correcter dan die waarin ze hem een applaus geven
                        Inderdaad Tommie, zo kwam het bij mij ook over! Waarom maken de mensen eigenlijk zo zot om tijdens het salon een auto te kopen? Altijd het beste om alles te laten bezinken voordat je een contract tekent, want zonder dat je het beseft hebben ze je bij je pietje. Je denkt dat je een goede deal gedaan hebt en eens je thuis bent voel je je in 't zak gezet. (en zit de verkoper in zijn bureau te lachen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                          Bij mijn dealer lagen er folders van de GTI, en die begonnen bij € 23 XXX .
                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Uit het Gentse.
                            Ze proberen de mensen ook serieus bij hun foef te pakken.
                            Als vrouw er best dan niet naartoe gaan

Comment

Inderdaad Tommie, zo kwam het bij mij ook over! Waarom maken de mensen eigenlijk zo zot om tijdens het salon een auto te kopen? Altijd het beste om alles te laten bezinken voordat je een contract tekent, want zonder dat je het beseft hebben ze je bij je pietje. Je denkt dat je een goede deal gedaan hebt en eens je thuis bent voel je je in 't zak gezet. (en zit de verkoper in zijn bureau te lachen)
                              Yep, ben het 100% met je eens. Ik ben zelf zeer tevreden van de VW-techniek alsook de afwerking, wat mijn Polo betreft dan toch (wat nare ervaring gehad met het ruitmechanisme en met een vorige passat een kleinigheid) maar door de band vergeleken met andere constructeurs zijn de wagens ok.
                              Waar ik absoluut niet over te spreken ben is de kostprijs van hun wagens die door de band nét iets te hoog ligt naar mijn mening (zeker wanneer ik es ga vergelijken welke prijzen ze voor een Skoda vragen welke identiek is...) én ook niet over de onderhoudsservice en dito prijzen. Vaak ronduit schandalige service en de kostprijs van hun reparaties zijn bovengemiddeld hoog. Zeker wanneer je vergelijkt met de neef Skoda...

Comment

Ben jij Blue Proppeler, de eeuwige VW-liefhebber of ben je iemand die z'n paswoord gestolen heeft?
                                Euh ik ben de enige echte BP kerel, de eeuwige maar niet ONvoorwaardelijke vw-"liefhebber" Nu ik weet dat er ivm het dealernetwerk heel wat "problemen" in België kent die ik zeker niet zal verdoezelen want ik heb echt al verhalen/feiten gehoord waarvan ik ziek wordt en de Dealer in kwestie vaak ook ... achteraf
                                Last edited by ; 15/01/2006, 22:28.

Comment

Ik ben nu niet volledig mee met de situatie maar uiteindelijk ben ik het hier nu niet mee eens met dat laatste. Januari zal voor 90% vd klanten de maand zijn om een intersante deal (1à2% te winnen) te doen. (en eventueel nog bij bepaalde dealers een uitloper)

Comment

waarvan ik ziek wordt en de Dealer in kwestie vaak ook ...
                                    Je vergeet de klant zelve

Comment

Uit het Gentse.
                                      Ze proberen de mensen ook serieus bij hun foef te pakken. Heb prijslijsten liggen van september, en eind november waren er nieuwe prijzen (dus deel van de korting gaat ook nog in het niets door recente prijsstijging). Ik ben heel tevreden van VW qua auto maar hun prijzenpolitiek is asociaal.
                                      Prijzenpolitiek van D'Ieteren mag je niet doortrekken, ik heb het altijd vergeleken met federaal België. Er is een "oppermacht" met daaronder allemaal gewesten. Waarvan jammer genoeg er een paar het vern**ken. Nu ik stuur je nog een pm inzake een eventuele intersante dealer

Comment

Je vergeet de klant zelve
                                        Hoe dan ook blijk ik ook nog altijd klant...

Comment

Een week voor het salon vroeg ik bij mijn dealer naar de salonvoorwaarden voor een golf of jetta 2,0tdi sportline, zij gaven 6% en een extra korting van 250,00€ en dan eventueel nog een aktie ivm navigatie (cd-rom en met dvd los of in een pack ).
                                          Donderdag liet ik op het salon een offerte voor een jetta maken en daar kreeg ik enkel 5,5% (zonder eventueel aan te dringen naar meer)

Comment

Working...
                                          X