Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
        Projektzwo zeker?
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            BOT R32

BOT ER32
            Te lekker!

Comment

• Comment

• Iemand die nog weet hoe deze grill noemt? Ik geloof dat het een Spaanse fabrikant is.

Comment

• Beetle invasie van Cayenne.

Comment

• Die grille vind ik maar ordinair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Die grille vind ik maar ordinair
                      Ge moogt dat vinden

't is vooral de exclusiviteit van die grille die mij interesseert, was iets van de fabriek die afbrandde ofzo.

Begin nu eigelijk te twijfelen of dit wel de grille is die ik zoek, dacht dat het voor Golf III's was....waar zit Arne als ge hem nodig hebt

Edith zegt dat ze zeker is dat het voor de G II was, dat ik gewoon in de war ben door een photoshop van een G III
                      Last edited by quadrifoglio; 10/01/2009, 21:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                        Beetle invasie van Cayenne.
                        There's plenty more where that came from

Comment

• oricairi ofzo was die grille van die mk2

Comment

• Juust, ik zat met Kaminari in m'n kop

Arne

Comment

• Comment

• Voor de geintresseerden, bij VW kan je een Polo BlueMotion winnen
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Voor de geintresseerden, bij VW kan je een Polo BlueMotion winnen
                                  Iemand al het reclamefolderke van VW in de bus gehad
                                  Want daarin zouden de vragen van de bovenstaande wedstrijd te vinden zijn.
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Iemand pics met de polo gti met santa monica velgen?

Comment

• Hey,

Wat vinden jullie van mijne Polo L van 1980 met nog geen 23.000km.

voor meer info zie mijn topic!
                                      Bijgevoegde Bestanden
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• die is mooi !

zowat ongeveer de helft van mijn maten hun eerste auto, of iets in dat genre
                                        das nou wel anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Iemand al het reclamefolderke van VW in de bus gehad
                                          Want daarin zouden de vragen van de bovenstaande wedstrijd te vinden zijn.
                                          Niemand die hierop antwoord precies?
                                          Nu ja, ga morgen eens binnenspringen bij Delorge is Sint-Truiden, die zullen wel deelnemingsformulieren liggen hebben zeker.
                                          De antwoorden op de vragen heb ik al (vragen stonden ook op de site).

Comment

Working...
                                          X