Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
    Prop dat dan eens in de Peugeot-topic, anders is er daar nooit leven. Of in de Bmw-topic ambiance verzekerd. *mijn creatieve organisatorische geest draait op volle toeren*

ps: honderd €, niet overdrijven eh
    Ké der gin gedacht van, hoeveel kost een klein onderhoud van een Golfje, incl BTW?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
      Ké der gin gedacht van, hoeveel kost een klein onderhoud van een Golfje, incl BTW?
      160 euro
      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Sharan mei 2008

De nieuwe Sharan komt in mei 2008 uit (hebben ze me gisteren wijsgemaakt op 't salon). Ik hoop dat ik nog zo lang kan wachten (tegen dan heb ik met mijn Bora variant +/- 200.000km, time for a change dus).
        De A6 avant heeft me echt bekoord op 't salon. Je ziet aan de afwerking van veel auto's toch waar het prijsverschil zit tussen de verschillende merken. Is me gisteren serieus opgevallen.
        De lelijkste auto vond ik de C6 van Citroen, niet mijn ding. Geef mij maar de stijl van VW of Audi!!

Comment

€77

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT Caractere
            160 euro
            Dat is de prijs van een groot onderhoud !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karelVW
              De nieuwe Sharan komt in mei 2008 uit (hebben ze me gisteren wijsgemaakt op 't salon). Ik hoop dat ik nog zo lang kan wachten (tegen dan heb ik met mijn Bora variant +/- 200.000km, time for a change dus).
              De A6 avant heeft me echt bekoord op 't salon. Je ziet aan de afwerking van veel auto's toch waar het prijsverschil zit tussen de verschillende merken. Is me gisteren serieus opgevallen.
              De lelijkste auto vond ik de C6 van Citroen, niet mijn ding. Geef mij maar de stijl van VW of Audi!!
              Mei 2008, no way. Eerste helft 2007 klinkt al beter

Comment

• Waar ter wereld wordt de Golf-Plus gebouwd?

Comment

Waar ter wereld wordt de Golf-Plus gebouwd?
                  Wolfsburg

- tis zondag -

Comment

• Zijn er eigenlijk motoren met kleinere longinhoud gepland bij VW.
                    Ik denk aan de concurentie zoams de 1.7 of 1.3 CDTI's, de 1.4 D4D's of de 1.5 dTi diesels van Renault?

Comment

Zijn er eigenlijk motoren met kleinere longinhoud gepland bij VW.
                      Ik denk aan de concurentie zoams de 1.7 of 1.3 CDTI's, de 1.4 D4D's of de 1.5 dTi diesels van Renault?
                      1.4TSI met 170 pk, 1.5 TDI met 136 pk voor eind 2007 en nu binnen twee maanden de 2.0TDI 170pk.

- ik dacht nog ergens van een 1.2 TDI te horen voor 2008 -

Comment

€77
                        Ik heb 45€ betaald bij Tavernier voor een klein onderhoud
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

1.4TSI met 170 pk, 1.5 TDI met 136 pk voor eind 2007 en nu binnen twee maanden de 2.0TDI 170pk.

- ik dacht nog ergens van een 1.2 TDI te horen voor 2008 -
                          Die 1.5 TDI lijkt me interessant, maar had wat minder pk's mogen hebben, voor de financiële kant van de zaak dan.
                          Kwil nu niet weer lullen over Toyota maar heb met de 1.4 D4D (90 pk) gereden en dat ging heel erg vlot. Geen sprintwonder maar dat verwacht je niet van zulke machine. De 1.4TDI met 70 paarden (in een Cordoba) was net iets te sloom, hij reed bijna hetzelfde als onze SDI, zij het dan zonder dat 'duwtje' in de rug bij volgas.

De door jou opgesomde modellen zijn zonder pompverstuivingstechniek?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            Blijft wel een speciale (vooral in de positieve zin).

Comment

Die 1.5 TDI lijkt me interessant, maar had wat minder pk's mogen hebben, voor de financiële kant van de zaak dan.
                              Kwil nu niet weer lullen over Toyota maar heb met de 1.4 D4D (90 pk) gereden en dat ging heel erg vlot. Geen sprintwonder maar dat verwacht je niet van zulke machine. De 1.4TDI met 70 paarden (in een Cordoba) was net iets te sloom, hij reed bijna hetzelfde als onze SDI, zij het dan zonder dat 'duwtje' in de rug bij volgas.

De door jou opgesomde modellen zijn zonder pompverstuivingstechniek?
                              Er wordt sinds 2006 (november 2005?) geen geld meer in de ontwikkeling van compleet nieuwe pompverstuivers gestoken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                Had in overleg met Sega een topicje over 'onderhoudsprijzen' opgezet, maakt het makkelijk garage's met mekaar te vergelijken op gebied van onderhoudsprijzen. Indien je factuurtje of enig ander papiertje nog hebt kan je't mss ff invullen?
                                Indien ik deze week wat tijd hebt zoek ik de factuurtjes van m'n Toyota's (waar ik het onderhoud niet zelf van deed) wel ff op.

Grtz

Comment

Blijft wel een speciale (vooral in de positieve zin).
                                  Ik heb nog de factuur van mijn eerste klein onderhoud van mijn VW polo 1.9 TDI na 15.000 km. Niks speciaals gedaan, toch meer dan 100 euro, 120 om precies te zijn! Ik ga mijn facturen binnenkort eens posten in het desbetreffende topic!

PS: was bij garage RAES, de grootste afzetter aller tijden!
                                  2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                  2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT Caractere
                                    PS: was bij garage RAES, de grootste afzetter aller tijden!
                                    Is de grootste *** ooit

Comment

Is de grootste *** ooit
                                      Net als Bert Cars en Trucks uit Ternat. Vanuit Dilbeek (waar ik aan het werk was) was ik daarginds gereden voor m'n kapotte raammotor. Was ik ook niet tevreden van hoor!

Diegene van Alex in Zedelgem lijkt me wel een redelijke garage te zijn...

Grtz

Comment

• naar aanleiding van een discussie in bt's okkazie golf-topic deze vraag

ik herinner me dat er in minstens 1 europees land een speciale serie op het einde van de golf 2, mét de dikke bumpers origineel de letters tdi op de rooster stonden ?

ik ben er haast zeker van maar kan dit volgens jullie kloppen ?

Comment

Idd, maar kan wel gezien worden als het uiteindelijke concept van de TDI (krachtig,zuinig,lawaaierig, etc ), ook al is hij totaal geen TDI erfgenaam.
                                          als concept wel, absoluut, een sportdieseltje eerste klas

maar in die tijd bestond de benaming tdi geenszins, bij de eerste td's bestonden er zelfs nog geen intercoolers

Comment

Working...
                                          X