Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sharan mei 2008
De nieuwe Sharan komt in mei 2008 uit (hebben ze me gisteren wijsgemaakt op 't salon). Ik hoop dat ik nog zo lang kan wachten (tegen dan heb ik met mijn Bora variant +/- 200.000km, time for a change dus).
De A6 avant heeft me echt bekoord op 't salon. Je ziet aan de afwerking van veel auto's toch waar het prijsverschil zit tussen de verschillende merken. Is me gisteren serieus opgevallen.
De lelijkste auto vond ik de C6 van Citroen, niet mijn ding. Geef mij maar de stijl van VW of Audi!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karelVWDe nieuwe Sharan komt in mei 2008 uit (hebben ze me gisteren wijsgemaakt op 't salon). Ik hoop dat ik nog zo lang kan wachten (tegen dan heb ik met mijn Bora variant +/- 200.000km, time for a change dus).
De A6 avant heeft me echt bekoord op 't salon. Je ziet aan de afwerking van veel auto's toch waar het prijsverschil zit tussen de verschillende merken. Is me gisteren serieus opgevallen.
De lelijkste auto vond ik de C6 van Citroen, niet mijn ding. Geef mij maar de stijl van VW of Audi!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusZijn er eigenlijk motoren met kleinere longinhoud gepland bij VW.
Ik denk aan de concurentie zoams de 1.7 of 1.3 CDTI's, de 1.4 D4D's of de 1.5 dTi diesels van Renault?
- ik dacht nog ergens van een 1.2 TDI te horen voor 2008 -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller1.4TSI met 170 pk, 1.5 TDI met 136 pk voor eind 2007 en nu binnen twee maanden de 2.0TDI 170pk.
- ik dacht nog ergens van een 1.2 TDI te horen voor 2008 -
Kwil nu niet weer lullen over Toyota maar heb met de 1.4 D4D (90 pk) gereden en dat ging heel erg vlot. Geen sprintwonder maar dat verwacht je niet van zulke machine. De 1.4TDI met 70 paarden (in een Cordoba) was net iets te sloom, hij reed bijna hetzelfde als onze SDI, zij het dan zonder dat 'duwtje' in de rug bij volgas.
De door jou opgesomde modellen zijn zonder pompverstuivingstechniek?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusDie 1.5 TDI lijkt me interessant, maar had wat minder pk's mogen hebben, voor de financiële kant van de zaak dan.
Kwil nu niet weer lullen over Toyota maar heb met de 1.4 D4D (90 pk) gereden en dat ging heel erg vlot. Geen sprintwonder maar dat verwacht je niet van zulke machine. De 1.4TDI met 70 paarden (in een Cordoba) was net iets te sloom, hij reed bijna hetzelfde als onze SDI, zij het dan zonder dat 'duwtje' in de rug bij volgas.
De door jou opgesomde modellen zijn zonder pompverstuivingstechniek?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexIk heb 45€ betaald bij Tavernier voor een klein onderhoud
Indien ik deze week wat tijd hebt zoek ik de factuurtjes van m'n Toyota's (waar ik het onderhoud niet zelf van deed) wel ff op.
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerBlijft wel een speciale (vooral in de positieve zin).
PS: was bij garage RAES, de grootste afzetter aller tijden!2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerIs de grootste *** ooit
Diegene van Alex in Zedelgem lijkt me wel een redelijke garage te zijn...
Grtz
Comment
-
naar aanleiding van een discussie in bt's okkazie golf-topic deze vraag
ik herinner me dat er in minstens 1 europees land een speciale serie op het einde van de golf 2, mét de dikke bumpers origineel de letters tdi op de rooster stonden ?
ik ben er haast zeker van maar kan dit volgens jullie kloppen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue propellerIdd, maar kan wel gezien worden als het uiteindelijke concept van de TDI (krachtig,zuinig,lawaaierig, etc ), ook al is hij totaal geen TDI erfgenaam.
maar in die tijd bestond de benaming tdi geenszins, bij de eerste td's bestonden er zelfs nog geen intercoolers
Comment
Comment