Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
    1982: Golf GTD dat moet een I zijn
    't zou kunnen, Golfie's I met plastiek bumpers hebben me nooit geïnteresseerd, of 't moest een GTI of een Caddy geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves
      Mooie cijfers voor VW op het autosalon: 254 verkochte wagens op de stand zelf (1 R32 ).

Ook opvallend: al 31 Eossen verkocht (enkel op de stand zelf!).
      Bron?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
        hé gatver, ik heb hier een hoop fun gemist!

de TDI is leverbaar geweest vanaf de Golf III, vanaf '91 dus.
        in de 3 tdi 90 vanaf model '94
        de 3 was alleen leverbaar met 1.9, aanvankelijk d 64 en td 75
        de 2 alleen met 1600, de d van 54, de td van 70 en op het laatste de td(intercooler) van 80pk
        de 1 met 1500d van 50 daarna de 1600 54 en op het laatst de td 70

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
          Bron?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            in de 3 tdi 90 vanaf model '94
            de 3 was alleen leverbaar met 1.9, aanvankelijk d 64 en td 75
            de 2 alleen met 1600, de d van 54, de td van 70 en op het laatste de td(intercooler) van 80pk
            de 1 met 1500d van 50 daarna de 1600 54 en op het laatst de td 70
            't zal mij wat kunnen schelen wanneer ze bij VW de elektronica ontdekt hebben. hun atmosferische dieseltjes waren onverslijtbaar en makkelijk te herstellen als er iets mis liep. voor zo'n tdi-ding moet je ofwel gestudeerd hebben, ofwel 't ding aan de computer hangen om te zien dat 'ie over z'n kilometers is om de olie te verversen.

Comment

't zal mij wat kunnen schelen wanneer ze bij VW de elektronica ontdekt hebben. hun atmosferische dieseltjes waren onverslijtbaar en makkelijk te herstellen als er iets mis liep. voor zo'n tdi-ding moet je ofwel gestudeerd hebben, ofwel 't ding aan de computer hangen om te zien dat 'ie over z'n kilometers is om de olie te verversen.
              bekijk het als een daad van barmhartigheid, Blue Propeller duidelijk maken dat ie toch een klein beetje fout zat... (moet naar 't schijnt opletten wat ik schrijf aangezien m'n tactiek te doorzichtig is, nvdr)

Comment

bekijk het als een daad van barmhartigheid, Blue Propeller duidelijk maken dat ie toch een klein beetje fout zat... (moet naar 't schijnt opletten wat ik schrijf aangezien m'n tactiek te doorzichtig is, nvdr)
                intussen zijn dat al wel vrij veel daden van barmhartigheid geworden. 't is elke keer Blauw Propje online komt iets anders dat we middels cijfers en persoonlijke ervaring moeten weerleggen.

Comment

intussen zijn dat al wel vrij veel daden van barmhartigheid geworden. 't is elke keer Blauw Propje online komt iets anders dat we middels cijfers en persoonlijke ervaring moeten weerleggen.
                  Vrijwilligers en ontwikkelingshulp, vooral het laatste lijkt me bijzonder van toepassing

Comment

Vrijwilligers en ontwikkelingshulp, vooral het laatste lijkt me bijzonder van toepassing
                    jaja, maar de regering is eindelijk werk aan 't maken van het statuut van de vrijwilliger, zodat er toch een vergoeding uitgekeerd kan worden. ik verkies daar eventjes op te wachten, mijn tijd is me te kostbaar om in onontgonnen gebied te gaan rommelen.

Comment

jaja, maar de regering is eindelijk werk aan 't maken van het statuut van de vrijwilliger, zodat er toch een vergoeding uitgekeerd kan worden. ik verkies daar eventjes op te wachten, mijn tijd is me te kostbaar om in onontgonnen gebied te gaan rommelen.

Hopelijk krijgen we waar voor onze talloze inspanningen.
                      *Stefanus droomt al van appartementje aan zee*

Comment

Hopelijk krijgen we waar voor onze talloze inspanningen.
                        *Stefanus droomt al van appartementje aan zee*
                        *Frankie heeft al appartementje aan zee*

ze zullen heel wat mogen schuiven, in 't geval van Blauw Propje.

Comment

• bentley velgen op de volkswagen

Comment

• Staat hem wel vind ik

Comment

• Inderdaad, niet mis

Zijn linkerachterwielkas lijkt precies wat geblutst op de tweede foto ?
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• doorslippen

dat mijn poloke kracht heeft da was al duidelijk bij droog weer.. vooral 2de viteske is echt wel zoooot te noemen! ma nu met diene regen , vanalsk beke teveel gas durf te geven slipt hij door en verlies ik dus ook mijn stuurrichting (levensgevaarlijk in nen bocht!!) al chance dat er juist geenen tegenligger afkwam!!! is hier iets aan te doen?? dit is ook mede de reden dat ik zou opteren voor grotere velg (zit nu met 6,5X15) want dit zou wegligging toch aanzienlijk moeten verbeteren!!

any other ideas??

Comment

• Ik weet niet wat het in theorie zou moeten opleveren, maar in de praktijk vind ik toch ook dat ik een stuk meer grip heb in de regen met de bredere banden.

Natuurlijk is mijn 1.6 niet zo'n "koppelbeest" Als ik vanuit stilstand met gedraaide wielen op een natte ondergrond plankgas geef, heb ik zo goed als geen wielspin ... dat zegt genoeg, zeker
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik heb 18', en idd, meer grip , in de regen toch, sneeuw is ander verhaal
                                    Last edited by ; 25/01/2006, 23:52.

Comment

• tuurlijk neemt de grip toe gasten
                                      lesje fysica??
                                      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT Caractere
                                        tuurlijk neemt de grip toe gasten
                                        lesje fysica??
                                        Kom maar af met dat lesje fysica.
                                        A Twist of the Wrist

Comment

• ok, na de examens zal ik der mijn lessen eens op loslaten
                                          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Working...
                                          X