Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
    Ik heb al een mailtje gestuurd naar iemand (kweet nu eigenlijk niet meer wie juist) maar nog niets teruggehad..
    Heb al het één en ander gevonden. www.split2rent.be

350euro is het basistarief, omdat ik er 2 zou huren en er niet teveel met moet gebeuren, kreeg ik onmiddelijk het voorstel dat ik voor 500euro beiden kon huren alles in. Maar per bijkomend uur 20euro extra.

Persoonlijk vind ik dat wat langs de hoge kant, al kan ik wel begrijpen dat ze wat vragen want het gaat om zo safari busje (met ruitjes enzo in het dak é), en die gaan toch wel wat.

Maar heb ook al een particulier gevonden die dat gerust wil doen. Prijzen moet ik daar nog mee afspreken. Moesten er hier nog mensen zijn die busje hebben. Het moet niet perfect in orde zijn!

Comment

• Onze ex-touey.

Mis 'm wel soms

Comment

• Ik heb mij eindelijk ook een Volkswagen aangeschaft (Golf VI).
        ik hou van de Duitse mentaliteit.
        Velen noemen de Golf saai en éénzijdig en voorspelbaar, maar dat is net waarom ik deze auto zo mooi vind
        Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
          Ik heb al een mailtje gestuurd naar iemand (kweet nu eigenlijk niet meer wie juist) maar nog niets teruggehad..
          Rent-a-classic is voor een busje 350euro alles in + 100euro indien regio Gent. Mannen zitten in de buurt van Leuven.

Particulier zal het dus worden

Comment

• Nieuw setje banden...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Is de 1.8i Turbo van de golf IV GTI eigenlijk een betrouwbare motor?

Ik heb namelijk een knappe gti gevonden met lederen recaro's en alles erop en eraan wat ik nu tekort heb en dat voor een schappelijke prijs

Het is een 170 pk (normaal toch 150) sterke motor en wagen is van '98; is dat dan wel degelijk de 1.8 en eventueel kan dit voor een '98?
              Of hoeveel pk heeft die dan?
              Last edited by B3noît; 31/01/2009, 22:54.
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• normaal was't 150 in '98

Comment

• 170pk is mss de 2.3 V5 GTI, maar die kwam er pas in 2000.

Comment

• Vandaag eerste keer 'n R36 gezien, helaas enkel veel te wazige foto's bij schemering.

Knappe kar, leuk grommetje hoewel ik 'm niet full pull heb horen hernemen.

Comment

• Ok het zal wss de 150 zijn dan.

Anders de moeite om te overwegen?
                      Heb al veel gelezen dat het wat minder gti is, maar waarom eigenlijk.
                      Graag dus de mindere puntjes over deze wagen en wrm je hem wel of niet zou kopen...
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3

Comment

• Trouwens, de IV gti had die altijd de meegespoten zijlijsten of kan het ook met de gewone zwarte?
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3

Comment

• rijdt kwa gevoel even snel als een 110 tdi en zuipt ontieglijk veel als je die op z'n staart drukt

maar o-zo edel

en een gti heeft meegespoten lijsten

Comment

• Wel, vandaag dus een testrit gaan doen en had graag jullie mening.

Het is ene van 11/99 met 140.000 kms (wel veel, maar te veel? graag jullie mening)
                            Heeft een prachtig zwart lederen interieur, automatische airco, boordcomputer, zetelverwarming, alarm,...
                            Onlangs is de distributieriem vervangen en heeft onderhoud gehad.
                            Kerel deed er 20000 km's mee sedert september en zoekt dus nu een diesel.
                            Sedert hij hem heeft, heeft hij er ook montreal II velgen onder gegooid en de km's zijn correct (met car pass)
                            De wagen wordt de voorbumper herspoten binnen de prijs, 4 nieuwe banden en gekeurd.
                            Prijs; 5300 €

Ikzelf vind het een koopje, alleen had ik nu graag jullie bedenkingen en mening gekregen
                            Het zou een heuse hulp zijn, want weet zelf niet wat ik moet doen . O ja, ik doe ongeveer 10-15000 km's per jaar

Bedankt!
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Nieuw setje banden...

wat voor banden zijn dat?

Wij hadden altijd conti's daarna pirelli's op de Touey

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                Wel, vandaag dus een testrit gaan doen en had graag jullie mening.

Het is ene van 11/99 met 140.000 kms (wel veel, maar te veel? graag jullie mening)
                                Heeft een prachtig zwart lederen interieur, automatische airco, boordcomputer, zetelverwarming, alarm,...
                                Sedert hij hem heeft, heeft hij er ook montreal II velgen onder gegooid en de km's zijn correct (met car pass)
                                De wagen wordt de voorbumper herspoten binnen de prijs, 4 nieuwe banden en gekeurd.
                                Prijs; 5300 €

Ikzelf vind het een koopje, alleen had ik nu graag jullie bedenkingen en mening gekregen
                                Het zou een heuse hulp zijn, want weet zelf niet wat ik moet doen . O ja, ik doe ongeveer 10-15000 km's per jaar

Bedankt!
                                Zeker een mooie prijs voor deze opties. Ik heb geen ervaring met benzinemotoren die redelijk wat km's gebold hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiemen Bekijk Berichten
                                  Zeker een mooie prijs voor deze opties. Ik heb geen ervaring met benzinemotoren die redelijk wat km's gebold hebben
                                  Graag nog wat reflecties
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3

Comment

• ik zoek zo geen auto, dan sta je er wat nuchterder tegenover, maar ik vind het gezien de tijd wél duur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      ik zoek zo geen auto, dan sta je er wat nuchterder tegenover, maar ik vind het gezien de tijd wél duur
                                      Bedankt voor je eerlijke mening.
                                      Maar heb je al eens de prijzen online bekeken?
                                      Voor die prijs vindt je zelfs nog gene, laat staan met minder km's en een stoffen interieur dan voor 7000 euro.

Vanmorgen es gebeld naar onze garagist die ook regelmatig es duitsland afschuimt op zoek naar koopjes.
                                      Die zegt met alles erop en eraan dat het ook wel een koopje is, vooral met die opties. En dat het 1.8i blok uit de gti gerust 300.000 kms kunnen halen als ze goed onderhouden worden en niet te zot mee gereden wordt.

Ik zou al blij zijn moest hij 250.000 halen.

foto van het interieur;

En het is dus een 4-deurs en heeft ook de houten inleglijsten.
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                        Wel, vandaag dus een testrit gaan doen en had graag jullie mening.

Prijs; 5300 €

Bedankt!
                                        De prijs is alleszins een koopje vind ik. Ik ken het blok niet super goed maar 140k is niet weinig maar ook niet super veel. Als hij op regelmatige tijdstippen zijn onderhoud heeft gehad, zullen de km's niet super veel uitmaken. Daarnaast ben je van één van de grootste onderhoudskosten af nl. de distributieriem.

Ik zou de wagen wel eens laten 'onderzoeken' bij bv vab-vtb. Zo'n onderzoek zal je nog meer zekerheid geven over de aankoop.

Heb je geen link?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                          De prijs is alleszins een koopje vind ik. Ik ken het blok niet super goed maar 140k is niet weinig maar ook niet super veel. Als hij op regelmatige tijdstippen zijn onderhoud heeft gehad, zullen de km's niet super veel uitmaken. Daarnaast ben je van één van de grootste onderhoudskosten af nl. de distributieriem.

Ik zou de wagen wel eens laten 'onderzoeken' bij bv vab-vtb. Zo'n onderzoek zal je nog meer zekerheid geven over de aankoop.

Heb je geen link?
                                          Wel prijs vond ik ook een dikke meevaller. Zijn carpass hebben we ook ingekeken en regelmatig zijn onderhoud gehad.
                                          Enkel de ontkoppelingspedaal piepte wat, maar met een beetje olie zal dat wel opgelost geraken

Hij wordt ook nog gekeurd voor verkoop dus zal wel in orde zijn als hij erdoor geraakt zeker? Zowiezo erna ga ik hem wel nog eens laten controleren door onze garagist, mocht ik hem kopen althans...

Link, zie pm
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3

Comment

Working...
                                          X