Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
    Ik ben 3 dagen weg van beschaving en jullie beginnen mij al te missen.
    Op retraite naar Wolfsburg geweest blijkbaar.

Oorspronkelijk geplaatst door Blue propeller
    Jullie verdienen echt wel een gemeende knuffel.
    Zoals ieder dorp z'n dorpsgek heeft, heeft ieder forum wel z'n idioot, inderdaad we mistten jou

Comment

Mankeer je de studies,VAG 1551/1552 (dient als vb) of beide?
      Dat heb je weer mooi afgelezen...

BTW, mogen wij eigenlijk weten wat je bijzonder misterieuze functie is bij Volkswagen?
      Last edited by ; 28/01/2006, 19:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
        Zoals ieder dorp z'n dorpsgek heeft, heeft ieder forum wel z'n idioot, inderdaad we mistten jou
        Sjah, zonder BP is er voor jou geen reden meer om hier te posten.
        Dus eigenlijk....moet je BP eeuwig dankbaar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver
          Sjah, zonder BP is er voor jou geen reden meer om hier te posten.
          Dus eigenlijk....moet je BP eeuwig dankbaar zijn.
          Ow ow, ik heb hem onlangs nog op een foutje gewezen in verband met de TDI-motor, mijn interessante posts in dit topic zijn zeldzaam maar ze bestaan
          En ik ben hem erg dankbaar, anders zout hier maar een saaie boel zijn

Comment

Ow ow, ik heb hem onlangs nog op een foutje gewezen in verband met de TDI-motor, mijn interessante posts in dit topic zijn zeldzaam maar ze bestaan
            En ik ben hem erg dankbaar, anders zout hier maar een saaie boel zijn
            En nu duid ik jullie dan op een fout in jullie antwoord op mijn fout. We hebben een echte communicatieve relatie.

Comment

Dat heb je weer mooi afgelezen...

BTW, mogen wij eigenlijk weten wat je bijzonder misterieuze functie is bij Volkswagen?
              Jah hoe moet ik het anders gaan noemen, "den plugger"?

Toch niet, trouwens "wij" mag je veranderen in "ik".

BTW: Het is mYsterieuze ipv mIsterieuze

Comment

• Een taaldebat is hier niet op zijn plaats.. Daarvoor zijn er andere fora. Een typfoutje meer of minder kan.

Hier gaat het over Volkswagen, en alles daarrond.

Comment

• dubbeltje, sorry

Comment

Jah hoe moet ik het anders gaan noemen, "den plugger"?

Toch niet, trouwens "wij" mag je veranderen in "ik".

BTW: Het is mYsterieuze ipv mIsterieuze
                    Oh neen, hoor, is effectief wel 'wij'. Jij bent een veel besproken iemand op het forum, positief of negatief laat ik in het midden, met wat gezond verstand weet je dat zelf ook. Die persoon vroeg zich ook af wat jouw functie bij VW dan al mocht zijn, hij zat wel degelijk in de VAG-businnes. Van jouw weten we blijkbaar enkel dat je rechtstreekse lijn hebt met Wolfsburg.

Had ik verleden jaar ook, toen ik naar ginds gebeld heb

Vertel is, wat doe jij bij VW?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                      Een taaldebat is hier niet op zijn plaats.. Daarvoor zijn er andere fora. Een typfoutje meer of minder kan.

Hier gaat het over Volkswagen, en alles daarrond.
                      Sorry, maar ik wou niet direct duiden op de taalfout maar de verdere en diepere betekenis erachter. Concreet dat ik per ongeluk de afkorting TDI heb gebruikt(wetend dat het een verwarring was en dat ik er 5 posten erachter speciaal het woord TDI niet heb gebruikt) en daarvan een hellend vlak willen/hebben van gemaakt (nogmaals). Nu maakt de "kenner" (FL) een grove fout gebasseerd volgens mij op Stefanus def. gebaseerd en wordt dat verdoken. Jammer dat ik ze mondeling niet kan aanpakken...

Trouwens gaan ALLE topic's over VW?
                      Last edited by ; 29/01/2006, 15:22.

Comment

Sorry, maar ik wou niet direct duiden op de taalfout maar de verdere en diepere betekenis erachter. Concreet dat ik per ongeluk de afkorting TDI heb gebruikt(wetend dat het een verwarring was en dat ik er 5 posten erachter speciaal het woord TDI niet heb gebruikt) en daarvan een hellend vlak willen/hebben van gemaakt (nogmaals). Nu maakt de "kenner" (FL) een grove fout gebasseerd volgens mij op Stefanus def. gebaseerd en wordt dat verdoken. Jammer dat ik ze mondeling niet kan aanpakken...

Niet gaan huilen he! BTW: Roughneck leest het forum ook wel hoor

Comment

Niet gaan huilen he! BTW: Roughneck leest het forum ook wel hoor
                          Grapjas, Aan jezelf ken je een ander nietwaar?

Comment

Grapjas, Aan jezelf ken je een ander nietwaar?
                            Yeps, ik huil niet. Weer VW-geralteerd nu, we zitten tenslotte op het autoforum en niet op www.hetgroeneboekje.be
                            Je hebt daarnet op selectieve wijze een vraagje vergeten:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus:

Vertel is, wat doe jij bij VW?

Comment

Op retraite naar Wolfsburg geweest blijkbaar.
                              De wereld is rond. Als Wolfsburg het einde van de beschaving is dan is het ook het begin en omgekeerd ook. Of gaat dit je te boven.

@ Stefanus: als je zevert moet je met stijl zeveren. Laat dit een goed voorbeeld wezen! (let op de fantastisch "é" klank )
                              Last edited by ; 28/01/2006, 21:43.

Comment

De wereld is rond. Als Wolfsburg het einde van de beschaving is dan is het ook het begin en omgekeerd ook. Of gaat dit je te boven.

@ Stefanus: als je zevert moet je met stijl zeveren. Laat dit een goed voorbeeld wezen! (let op de fantastisch "é" klank )
                                Haalloooo, heb al 2x dezelfde VW-gerelateerde vraag gepost, tgaat zelfs over jou...

Comment

Haalloooo, heb al 2x dezelfde VW-gerelateerde vraag gepost, tgaat zelfs over jou...
                                  Wrm wil jij dat eigenlijk weten? Ik ben gewoon student

- hoort Laura Lynn op de achtergrond with her smashing number one hit http://video.google.com/videoplay?do...544358&q=hoste -
                                  Last edited by ; 28/01/2006, 22:44.

Comment

ik vrees dat jij hier toch in de fout bent gegaan.
                                    ik geef dat met plezier toe. 't maakt mij geen bal uit of die rommel nu van in 't begin gebruikt werd of niet.

Comment

het kan zijn dat jij een eindeloos respect vertoont voor mij, en me dan ook aanziet als kenner, maar dat pretendeer ik hoegenaamd niet te zijn, zeker niet van die rommel die ze de laatste 15 jaar laten buitenbollen in wolfsburg en andere vag-fabriekjes. ik heb wel mijn mening over die ondingen, mening die gestoeld is op hopen praktijkervaring, en niet op een WOBrainwash.
                                      Last edited by ; 29/01/2006, 21:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                        ik geef dat met plezier toe. 't maakt mij geen bal uit of die rommel nu van in 't begin gebruikt werd of niet.
                                        Bedankt, daarmee weet Stefanus dat dromen bedrog zijn...
                                        Hopelijk weet onze vriend daarmee ook dat hij geen fouten moet creëren.

En nu weer OT.

KG nu gekocht?

Comment

KG nu gekocht?
                                          ja.

Comment

Working...
                                          X