Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sjah, zonder BP is er voor jou geen reden meer om hier te posten.
Dus eigenlijk....moet je BP eeuwig dankbaar zijn.
Ow ow, ik heb hem onlangs nog op een foutje gewezen in verband met de TDI-motor, mijn interessante posts in dit topic zijn zeldzaam maar ze bestaan
En ik ben hem erg dankbaar, anders zout hier maar een saaie boel zijn
Ow ow, ik heb hem onlangs nog op een foutje gewezen in verband met de TDI-motor, mijn interessante posts in dit topic zijn zeldzaam maar ze bestaan
En ik ben hem erg dankbaar, anders zout hier maar een saaie boel zijn
En nu duid ik jullie dan op een fout in jullie antwoord op mijn fout. We hebben een echte communicatieve relatie.
Jah hoe moet ik het anders gaan noemen, "den plugger"?
Toch niet, trouwens "wij" mag je veranderen in "ik".
BTW: Het is mYsterieuze ipv mIsterieuze
Oh neen, hoor, is effectief wel 'wij'. Jij bent een veel besproken iemand op het forum, positief of negatief laat ik in het midden, met wat gezond verstand weet je dat zelf ook. Die persoon vroeg zich ook af wat jouw functie bij VW dan al mocht zijn, hij zat wel degelijk in de VAG-businnes. Van jouw weten we blijkbaar enkel dat je rechtstreekse lijn hebt met Wolfsburg.
Had ik verleden jaar ook, toen ik naar ginds gebeld heb
Een taaldebat is hier niet op zijn plaats.. Daarvoor zijn er andere fora. Een typfoutje meer of minder kan.
Hier gaat het over Volkswagen, en alles daarrond.
Sorry, maar ik wou niet direct duiden op de taalfout maar de verdere en diepere betekenis erachter. Concreet dat ik per ongeluk de afkorting TDI heb gebruikt(wetend dat het een verwarring was en dat ik er 5 posten erachter speciaal het woord TDI niet heb gebruikt) en daarvan een hellend vlak willen/hebben van gemaakt (nogmaals). Nu maakt de "kenner" (FL) een grove fout gebasseerd volgens mij op Stefanus def. gebaseerd en wordt dat verdoken. Jammer dat ik ze mondeling niet kan aanpakken...
Sorry, maar ik wou niet direct duiden op de taalfout maar de verdere en diepere betekenis erachter. Concreet dat ik per ongeluk de afkorting TDI heb gebruikt(wetend dat het een verwarring was en dat ik er 5 posten erachter speciaal het woord TDI niet heb gebruikt) en daarvan een hellend vlak willen/hebben van gemaakt (nogmaals). Nu maakt de "kenner" (FL) een grove fout gebasseerd volgens mij op Stefanus def. gebaseerd en wordt dat verdoken. Jammer dat ik ze mondeling niet kan aanpakken...
Trouwens gaan ALLE topic's over VW?
Niet gaan huilen he! BTW: Roughneck leest het forum ook wel hoor
Yeps, ik huil niet. Weer VW-geralteerd nu, we zitten tenslotte op het autoforum en niet op www.hetgroeneboekje.be
Je hebt daarnet op selectieve wijze een vraagje vergeten:
Trouwens gaan ALLE topic's over VW?
het kan zijn dat jij een eindeloos respect vertoont voor mij, en me dan ook aanziet als kenner, maar dat pretendeer ik hoegenaamd niet te zijn, zeker niet van die rommel die ze de laatste 15 jaar laten buitenbollen in wolfsburg en andere vag-fabriekjes. ik heb wel mijn mening over die ondingen, mening die gestoeld is op hopen praktijkervaring, en niet op een WOBrainwash.
Comment