Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door blower69 Bekijk Berichten
    zijn geen borbets maar RH'kes
    idd stom van mij. RH kwam je ook veel tegen en had meestal de diepe boord.
    die hadden ook de namaak porsche designs waar ik toen zot van was.
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
      idd stom van mij. RH kwam je ook veel tegen en had meestal de diepe boord.
      die hadden ook de namaak porsche designs waar ik toen zot van was.
      hehe, kheb me nu verbreed stale velge gekocht. lekker breed

Comment

ja ben zeer tevreden over de 3gti, juist spijtig dat da zoveel zuipt
        De golf 2 heb ik 2maand geleden verkocht. Kheb er nu al veel spijt van, da was echt een goei autoke niets van roest, motor was in zeer goede staat. der heeft altijd een oud madameke mee gereden.

grtz

Mooie Golf 3. Mijne Golf 2 zijn 1ste eigenaars waren ook oudere mensen. Die Golfkes 2 waren en zijn nog altij bangelijke karrekes!
        Benzine
        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
        Diesel
        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
          Mooie Golf 3. Mijne Golf 2 zijn 1ste eigenaars waren ook oudere mensen. Die Golfkes 2 waren en zijn nog altij bangelijke karrekes!
          thnx.
          Ik ben nog aan het twijfelen of ik me nog een Golf 1 carbio zou kopen voor in de zomer rond te cruise

Comment

• DOEN!!!
            Benzine

Diesel

Comment

DOEN!!!
              Er staat hier een VW Golfke 1 cabrio te koop hier in Lennik. Het is een 1.8 uit 1990bj
              Ik vind de vraaprijs wel wat veel. of vergis ik me?

Hier is de link: http://www.2dehands.be/volkswagen-ca...k=60&qq=lennik

Comment

Er staat hier een VW Golfke 1 cabrio te koop hier in Lennik. Het is een 1.8 uit 1990bj

Vind dat ook, vooral in de staat waarin ze is...
                Lelijke chromé lijsten rond de lichten en gans bevroren.
                Kan niet goed zijn voor de wagen
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Idd als je wat langer zoekt moet je voor die prijs wel een mooier exemplaar vinden denk ik. De golf is ook ni gekeurd voor verkoop er staat bij zo mee te nemen. Ik zou verder zoeken nar een mooier exemplaar!
                  Benzine

Diesel

Comment

Idd als je wat langer zoekt moet je voor die prijs wel een mooier exemplaar vinden denk ik. De golf is ook ni gekeurd voor verkoop er staat bij zo mee te nemen. Ik zou verder zoeken nar een mooier exemplaar!
                    oke, Ik zal dan nog wat verder kijken. Moest hier iemand een VR6 lip verkopen voor een golf3, let me know

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.asp...989531&asrc=pl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                        Heb al het één en ander gevonden. www.split2rent.be

350euro is het basistarief, omdat ik er 2 zou huren en er niet teveel met moet gebeuren, kreeg ik onmiddelijk het voorstel dat ik voor 500euro beiden kon huren alles in. Maar per bijkomend uur 20euro extra.

Persoonlijk vind ik dat wat langs de hoge kant, al kan ik wel begrijpen dat ze wat vragen want het gaat om zo safari busje (met ruitjes enzo in het dak é), en die gaan toch wel wat.

Maar heb ook al een particulier gevonden die dat gerust wil doen. Prijzen moet ik daar nog mee afspreken. Moesten er hier nog mensen zijn die busje hebben. Het moet niet perfect in orde zijn!
                        waarvoor is het ?

kameraad heeft er eentje....maar die is nog niet echt streetlegal, en ik denk niet dat hij z'n busje alleen laat bij vreemden

Comment

• Knappe uitlaat.
                          Minder knappe inleglijsten...
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3

Comment

thnx.
                            Ik ben nog aan het twijfelen of ik me nog een Golf 1 carbio zou kopen voor in de zomer rond te cruise
                            Dit is wat je zoekt

2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                              Knappe uitlaat.
                              Minder knappe inleglijsten...
                              Je hebt mij aangestoken met de GTI Benoît.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                jaaaah thnx

Comment

• Gaat er iemand 29maart naar Heaven On Wheels tuningday 6, in de Cora van Anderlecht?

Comment

• Volkswagen
                                    We hebben hier thuis een vervangwagen voor een week. Het is een Golf Plus 1.9TDI 90pk, en ik ben er van geschrokken hoe plezant dat rijdt
                                    Damn dat spel sleurt echt hard voor 90pk te hebben en zalige wegligging, zelfs bij nat wegdek blijft die mooi neutraal en commucatief. Ook schakelen is lekker nerveus en hij voelt licht en compact aan. Echt een zalig bakje, rijdt 100 keer leuker dan onze A6 2.7 TDI
                                    Zo'n Golf TDI'tje zie ik nog wel zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Volkswagen
                                      We hebben hier thuis een vervangwagen voor een week. Het is een Golf Plus 1.9TDI 90pk, en ik ben er van geschrokken hoe plezant dat rijdt
                                      Damn dat spel sleurt echt hard voor 90pk te hebben en zalige wegligging, zelfs bij nat wegdek blijft die mooi neutraal en commucatief. Ook schakelen is lekker nerveus en hij voelt licht en compact aan. Echt een zalig bakje, rijdt 100 keer leuker dan onze A6 2.7 TDI
                                      Zo'n Golf TDI'tje zie ik nog wel zitten
                                      Ik denk daar nu net het omgekeerde over. Voor de golf 4 150pk diesel reed k met een golf 5 90pk en jah...

Toen vond k dat ook een leuke wagen, ging redelijk vlot mee (nu nog) 0-60 doet hij goed maar vanaf 90 gaat het een heel stuk minder. Zeker vanaf 150 gaat het echt amper nog. De versnellingsbak is prima maar de turbo is te nerveus en heeft slechts over een klein toerenbereik power.

Nu heb k dus een golf 4 met 150pk, ook een 1.9tdi en dat verschil is gewoon dag en nacht. K reed een paar dagen geleden met de golf 5 naar de car wash en k had constant het gevoel dat er iets mis was met de wagen. K rijd 110, voet achter tegen .... tjah that's it...

Alles hangt er natuurlijk ook vanaf wat je zoekt he, k vind het gewoon raar dat je de audi niet beter presteren vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fromalk_ Bekijk Berichten
                                        Ik denk daar nu net het omgekeerde over. Voor de golf 4 150pk diesel reed k met een golf 5 90pk en jah...

Toen vond k dat ook een leuke wagen, ging redelijk vlot mee (nu nog) 0-60 doet hij goed maar vanaf 90 gaat het een heel stuk minder. Zeker vanaf 150 gaat het echt amper nog. De versnellingsbak is prima maar de turbo is te nerveus en heeft slechts over een klein toerenbereik power.

Nu heb k dus een golf 4 met 150pk, ook een 1.9tdi en dat verschil is gewoon dag en nacht. K reed een paar dagen geleden met de golf 5 naar de car wash en k had constant het gevoel dat er iets mis was met de wagen. K rijd 110, voet achter tegen .... tjah that's it...

Alles hangt er natuurlijk ook vanaf wat je zoekt he, k vind het gewoon raar dat je de audi niet beter presteren vind.
                                        Tsja 150pk TDI zal nog wel andere koek zijn
                                        Ik zeg niet dat het een sprintbom is hé, maar hij trekt toch echt wel lekker vind ik, zeker als je weet dat hij maar 90pk heeft. Maar ik ben nog niet boven de 90km/h geweest dus over vlotheid op hogere snelheden kan ik niet veel zeggen. Maar om zo vlot door stadsverkeer of op landweggetjes te gaan is hij ideaal. En dat aan-uit karakter van de turbo vind ik juist leuk, maakt hem lekker nerveus. De Audi is nog wel wat sneller en voelt natuurlijk ook krachtiger aan, maar die Golf rijdt veel nerveuzer, schakelt beter en voelt veel sportiever aan, daarom dat ik er liever mee rijdt dan met de A6, daar is alles erg stil, lineair, en geïsoleerd van de weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                          Je hebt mij aangestoken met de GTI Benoît.
                                          Zalig

Oorspronkelijk geplaatst door blower69 Bekijk Berichten
                                          jaaaah thnx
                                          En? Al eens gaan kijken ?
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3

Comment

Working...
                                          X