Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimpieIk zou graag zo'n brillenhouder zoals op de foto in mijn G5 hebben. Ik heb nu op die plaats een gleufje waar je niks mee bent.
Ben naar de dealer geweest maar die vond dat niet in zijn computer. Hij heeft dan naar d'ieteren gebelt en volgens d'ieteren bestaat dat zelfs niet.(staat nogthans op hun site bij de standaard opties voor de sportline, GTI,...)
Weet er hier misschien iemand de bestelcode daarvan? En is dat zelf gemakkelijk in te bouwen?
Alvast bedankt.
Edit: Oeps foto vergeten.
Misschien bestaat dit wel als optie op een R32?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimpieIk zou graag zo'n brillenhouder zoals op de foto in mijn G5 hebben. Ik heb nu op die plaats een gleufje waar je niks mee bent.
Ben naar de dealer geweest maar die vond dat niet in zijn computer. Hij heeft dan naar d'ieteren gebelt en volgens d'ieteren bestaat dat zelfs niet.(staat nogthans op hun site bij de standaard opties voor de sportline, GTI,...)
Weet er hier misschien iemand de bestelcode daarvan? En is dat zelf gemakkelijk in te bouwen?
Alvast bedankt.
Edit: Oeps foto vergeten.
b) Ik zou nog wat mierenneuken ivm -dt en hoofdletters maar laat het toch achterwege
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboySchiterrende wagen!!
Hij verkoopt het voor 48.000€!! (bouwjaar 2003 en 51 000 km's) Hoe valt de prijs?
Ik heb 'm een bod gegeven van 40.000€!! voor de lol. Als 'm akkoord ging, ging ik meteen m'n pa verwittigen om dat toch een Phaeton te mogen hebben i.p.v. de Touareg
En in de komende dagen mag ik alvast meerijden met de allerkrachtigste diesel.
Comment
-
Comment