Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibisIk heb er al nieuwe voor minder verkocht weten worden, wel met V6 TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PhaenoNee, ik zoek nog altijd naar een goed onkruidverdelger.
't Zal niet vergaan
BTW ex-Blue Propeller: een vraagje dat je selectief vergeten te beantwoorden bent: Toen Tigra voor z'n nieuwe Golf IV Variant was gaan kijken beweerde de dealer dat er geen Golf V Variant zou uitkomen. Laat het nu net jij zijn die ik enkele pagina's terug nog hoorde zeggen dat de Golf V wél kwam, volgens jouw rechtstreekse lijn met WOB althans, wat is daar van waar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusNog veel te leren he
't Zal niet vergaan
BTW ex-Blue Propeller: een vraagje dat je selectief vergeten te beantwoorden bent: Toen Tigra voor z'n nieuwe Golf IV Variant was gaan kijken beweerde de dealer dat er geen Golf V Variant zou uitkomen. Laat het nu net jij zijn die ik enkele pagina's terug nog hoorde zeggen dat de Golf V wél kwam, volgens jouw rechtstreekse lijn met WOB althans, wat is daar van waar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PhaenoHij komt dus mijn bericht is waar. Ik hoop dat je mij kan volgen, heb het speciaal op jouw aanvraag op uw niveau geschreven.
2. De VW-dealer van Tigra lult wat uit z'n nek en bedriegt bijgevolg z'n klanten door onvolledige informatie te verstrekken?
Comment
-
[quote=Stefanus]Hey, we komen overeen ex-Blue Propeller, dat was namelijk ook mijn eerste reactie toen ik vernam dat je je eigenlijk beter voorgedaan had dan je was. Maar dit terzijde, back to VW.
quote]
Nogmaals een poging om mij te provoceren. Man dit wordt echt wel grappig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus1. Graag wat meer specifieke info, wanneer komt ie bvb?
2. De VW-dealer van Tigra lult wat uit z'n nek en bedriegt bijgevolg z'n klanten door onvolledige informatie te verstrekken?
2) 60% van de vw dealers zijn slecht geinformeerd of gewoonweg dom.
Comment
Comment