Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb vorige zomer exact hetzelfde voorgehad. Geen enkel spoor terug te vinden op de wagen maar m'n sleutel ging niet meer in het slot...Bij mij ook hetzelfde resultaat: nieuwe radio en nieuw slot moeten laten steken.
Sterkte
De sleutel gaat er wel nog in, maar ik kan hem niet meer verdraaien. Kan hem wel langsbinnen nog opslot doen...
Ik heb het vorig jaar 2x meegemaakt, voor mij is het sindsdien simpel: het frontje van m'n radio haal ik er elke keer uit!
Ik probeer het altijd te doen ... maar als ik echt in het centrum geparkeerd sta, of ik ben geen 10 minuten weg, dan laat ik het achterwege.
Tot nu toe heb ik geluk gehad ('t is wel een kl0te radio, misschien kennen de dieven er ook iets van ), maar ik hou hout vast
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Weet er iemand dat je een caddy met achterbank als lichte vracht kan inschrijven ?
Ik geloof dat minimum 50% van de lengte vd auto of van het interieur bagageruimte moet zijn en afgescheiden moet zijn door een (vaste) wand. Bij een Caddy met achterbank zal dat volgens dus niet het geval zijn
geldt de 50 % regel nog? dan is 't simpel: de lengte van de laadruimte moet 50 % van de wielbasis zijn. oplossing voor de vraag: effe bij de vw-boer binnenstappen met een lintmetertje.
Ik geloof dat minimum 50% van de lengte vd auto of van het interieur bagageruimte moet zijn en afgescheiden moet zijn door een (vaste) wand. Bij een Caddy met achterbank zal dat volgens dus niet het geval zijn
Comment